Strands Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Stoler ikke på anmeldelser lenger jeg, altfor stor variasjon. Har skaffet meg 10/10 titler som har ikke vært så gode og noen 6.5 titler som har vært stilige. Omtaler er subjektive, så jeg leser heller flere omtaler og ser hva det sies. Men sjeldent anmeldelser er "dealbreaker" for min del. 8258017[/snapback] Sjelden bra spill får 4/10 vil jeg si. Kanskje 1 review blant 50 eller noe. Har enda til gode å spille et spill jeg syntes var bra som har fått elendige kritikker. Litt rart du har den holdningen når du anmelder spill selv. Anmelder du for Gamer.no ? Endret 28. mars 2007 av Strands Lenke til kommentar
kilik Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 GameInformer (4/10): Upresis kontroll, svak PS2-grafikk, ingen online, uoriginalt gameplay... Og 7.0 hos IGN er som regel rundt 5/10 hos andre. Greit nok at anmeldelser er subjektive, men når et spill får 4/10 fra to seriøse blader bør varsellampene begynne å blinke... Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Om vi nå skal velge tilfeldige omtaler, hvorfor ikke IGN sin på 7.0? Jeg skal selv anmelde dette spillet, så vi får se hva jeg syns etter hvert. 8257828[/snapback] Stoler heller lite på Wii IGN, akkurat som jeg stoler lite på Xbox IGN og PS IGN. De stiller omtrent likt med Official PS/Xbox/Wii magazine vil jeg si. Når 2 helt uavhengige gir det 4/10 stoler jeg mest på de. 8257961[/snapback] Stoler verken på 1UP eller IGN. Hvorfor 1UP sin karakter skal bety mer enn IGN sin skjønner jeg heller ikke. Begge leverer dårlige anmeldelser. Har aldri funnet meg enig i en eneste anmeldelse jeg har lest på 1UP, de pleier som regel å leve sitt eget liv når det gjelder den generelle oppfatning. De er gode på artikler, men anmeldelser er det rett og slett ræv. Når Gamespot, Gamer eller Euro-Gamer kommer med sine dommer kan det være mer interessant lesing for min del, men spillet skal prøves selv for man kan aldri stole fullstendig på noen som helst spillanmeldere, for mye er smak og behag, og mange anmeldere pleier å gå etter sitt eget, istedenfor å være objektive. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Fikk spillet i dag, absoluttspill skuffer aldri Skal teste det litt asap. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Sjelden bra spill får 4/10 vil jeg si. Kanskje 1 review blant 50 eller noe.Har enda til gode å spille et spill jeg syntes var bra som har fått elendige kritikker. Litt rart du har den holdningen når du anmelder spill selv. Anmelder du for Gamer.no ? 8258156[/snapback] Det kommer nok titler med "dårlig" karakter som vil overraske deg, om du våger å prøve deg. Nei, jeg skriver ikke for gamer.no. Og hvorfor er det galt i å ha en slik mening når jeg skriver anmeldelser? Noen ser bare på karakterer, andre ikke, slik er det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Kan ihvertfall understreke ein ting. Kontrollene er mye tightere her enn i Red Steel. Siktinge fungerer som ein drøm og det er ingen problemer med at kontrollen finner på å ramle ut til sidene. Ein liten ting eg likter var muligheten for å trykke ned på D-pad, så sentrerer siktet seg Svakheten med Wiimoten er egentlig at styrekorset føles litt malplassert til tider. For å springe trykker man opp på styrekorset, det føles ikkje særlig godt ut. Ikkje heilt lett å kombinere dene vonde måten og styre springinga korrekt Men har tross alt bare spillt i underkant av ein time, så eg vender meg til det etter hvert. Ein annen ting som fungerer ypperlig her i forhold til Red Steel er når man skal kaste graneter, herlig! Sliter litt med å få ladebevegelsen nøyaktig, ender ofte opp med å aktivere quick-turn sekvensen i stedet. Førsteintrykket er bra Endret 28. mars 2007 av Mala Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Her er en ny video med en som spiller spillet: http://www.gamevideos.com/video/id/10273 Ikke helt bestemt meg for hva slags Wii-spill jeg skal huke inn til helga enda, MoH, Gudfaren eller Mercury meldown. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Kan ihvertfall understreke ein ting. Kontrollene er mye tightere her enn i Red Steel. Siktinge fungerer som ein drøm og det er ingen problemer med at kontrollen finner på å ramle ut til sidene. Ein liten ting eg likter var muligheten for å trykke ned på D-pad, så sentrerer siktet seg Svakheten med Wiimoten er egentlig at styrekorset føles litt malplassert til tider. For å springe trykker man opp på styrekorset, det føles ikkje særlig godt ut. Ikkje heilt lett å kombinere dene vonde måten og styre springinga korrekt Men har tross alt bare spillt i underkant av ein time, så eg vender meg til det etter hvert. Ein annen ting som fungerer ypperlig her i forhold til Red Steel er når man skal kaste graneter, herlig! Sliter litt med å få ladebevegelsen nøyaktig, ender ofte opp med å aktivere quick-turn sekvensen i stedet. Førsteintrykket er bra 8258771[/snapback] Høres bra ut. Ser fram til å skaffe meg spillet i helgen. Skal også få testet flerspiller i løpet av påsken. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Ja eg er litt i manko på det å få skrapet sammen folk til ein 4 player split-screen i disse dager desverre, så ser frem til tilbakemeldinger fra den kanten. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Blir muligens test på lørdagskvelden før kinoen. Om ikke skal jeg hvertfall komme tilbake med inntrykk så fort jeg kan. Hvordan er presentasjonen i spillet egentlig? Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Støtter spillet coop i split-screen? Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Støtter spillet coop i split-screen? 8258926[/snapback] Dette spør jeg om også, hvis det er coop er dette 100% kjøp for meg. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Ooops trodde det var multiplayer dere snakket om Håper på en omtale av dette spillet på gamer.no snart Endret 28. mars 2007 av Sapphire56 Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Ja, fant ikke noe om coop jeg heller. Death Match i split-screen er greit nok liksom, men jeg vil ha coop! Har liksom spilt en del coop på Resistance: FOM til ps3 og nå vil jeg ha coop spill på Wiien! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Gamespot - 5.5 Konklusjon: In many ways, Medal of Honor: Vanguard isn't even average; it does too many simple things poorly and does nothing particularly well. There's really no reason to pick it up on the PlayStation 2, and thanks to a higher price tag for the Wii version, there's very little reason to buy it for the Wii, either. Ingen coop. You can play some split-screen multiplayer if you'd like, but come on--this is 2007, not 1997. :!: Endret 29. mars 2007 av kilik Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Heh, virker som han ikke er særlig god å spille FPS. Hans klager over AI og at han er dårlig til å skyte er morsomt å lese. One of the biggest problems is horrible hit detection for bullets. It routinely takes two or three shots to register a hit, if it registers at all. Most weapons have terrible range, so you've got to get pretty close to your target to get a kill. Nazi soldiers don't seem to have this problem and can easily hit you from any distance, through even the smallest openings. Ikke akkurat et problem som eksisterer i bare dette spillet. Egentlig å kalle det et problem i seg selv blir bare feil syns jeg. Selfølgelig treffer du ikke allt nøyaktig der du skyter. Og ja ikke alle våpen er gode på lengre avstander. Dette er ikke Quake 3. You don't have a health bar, but your screen grows red as you get hit, so you've got to take cover to regain health. Even this system, which has been used in countless other games, doesn't work very well. You're frequently given very little warning that you're getting hit and near death; sometimes just one or two seconds pass from the first shot to the last. Det fungerer veldig bra ut i fra filmene jeg har sett. Er det virkelig så vanskelig å se den røde halvsirkelen som kommer opp når du blir skadet? Når jeg ser det å en film i dårlig kvalitet, så burde han også se det. At du fort dør når du blir skutt gjør jo spillet bedre, da du slipper å kunne løpe rundt som Rambo. Syns ikke han går så mye inn på noe viktig i spillet akkurat, bare klaging over bagateller. Om jeg skulle gjort dette med Call of Duty 3 så haddet det jo fått 3-4 eller noe. CoD3 hadde akkurat de samme tingene på Wii. Og det fikk 7.2 på Gamespot og rundt 8 på IGN. Er det rart jeg ikke skjønner meg på anmeldere lenger? Jaja, ser fram til å spillet det i helgen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Kan ikke skjønne at det er vanskelig å se om man bli truffet jeg heller nei, dette fungerer jo knall i for eksempel Call of Duty-spillene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Hvordan er presentasjonen i spillet egentlig? 8258923[/snapback] Om du tenker på innføring av kontrollere etc. så skjer det ved at spillet pauser ein rekke gangen under første brettet. Er ingen kjære mor dette første brettet heller, styrer du fallskjermen feil havner du midt i skuddlinjen til ein MG42, og da er det kveld Kontrollene blir illustrert med tegninger, og kort forklart ved bruk av tekst under. Du kan enten droppe å se disse ved å trykke på B. Eller du kan gå igjennom de ulike bevegelsene etterhvert som de dukker opp. Sucsess meldingen dukker opp ved tegningene dersom du har gjort tingene riktig. I options kan du også få muligheten til å slå av gestures som fører til at du dukker,legger deg ned og reiser deg opp igjen . Siden du kan bruke C og Z til disse (som egentlig er det letteste syns eg.) Ellers anbefaler eg å spille på det vanskligste. Det vil si, eg begynte og spille på det vanskligste og eg får intrykk av at dette er ein passende grad for min egen del. Så får spillet litt lengre levetid. Hater å storme igjennom skytespil guns blazing,rambo 2k7 style. EDIT: Den røde flotte halvsirkelen ja. Hehe. Altså...eg har ingen probleme å merke at kuller og bly og annet faenskap treffer meg. Her blir det Picasso rødt på skjermen. Ganske så digg(og frustrerende til tider) og spille på det vanskligste da man er avhengig av å holde seg litt i dekke. Eller eg er ihvertfall det. Skal teste spillet på min Sony 50" HDTV i dag, liker best og spille på Wii på min 28 SDTV da den tar seg best ut over RGB signaler på disse. Endret 29. mars 2007 av Mala Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Kan ihvertfall understreke ein ting. Kontrollene er mye tightere her enn i Red Steel. Siktinge fungerer som ein drøm og det er ingen problemer med at kontrollen finner på å ramle ut til sidene. Ein liten ting eg likter var muligheten for å trykke ned på D-pad, så sentrerer siktet seg Svakheten med Wiimoten er egentlig at styrekorset føles litt malplassert til tider. For å springe trykker man opp på styrekorset, det føles ikkje særlig godt ut. Ikkje heilt lett å kombinere dene vonde måten og styre springinga korrekt Men har tross alt bare spillt i underkant av ein time, så eg vender meg til det etter hvert. Ein annen ting som fungerer ypperlig her i forhold til Red Steel er når man skal kaste graneter, herlig! Sliter litt med å få ladebevegelsen nøyaktig, ender ofte opp med å aktivere quick-turn sekvensen i stedet. Førsteintrykket er bra 8258771[/snapback] Høres bra ut. Ser fram til å skaffe meg spillet i helgen. Skal også få testet flerspiller i løpet av påsken. 8258860[/snapback] Går det ann å spille multiplayer med en venn? Som det er på red steel?? DA MÅ JEG NESTEN HA DETTE. 2 VERDENSKRIG MED MULTIPLAYER MED EN VENN KONGE!! Grafikken ser heller ikke dårlig ut, men det krysset man sikter med på som er på denne filmen er det sånn på den endelige versjonen? http://www.gamevideos.com/video/id/10273 Endret 29. mars 2007 av SWRT91 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 MoH: Vanguard frister meg ikke så veldig, men det er ikke mangen andre spill til Wii som er ute nå som frister mer å jeg har så lyst på et nytt spill så jeg kjøper det nok og satser på jeg liker det. Lei av å vente til Super Paper Mario Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå