Gå til innhold

Medal of Honor: Vanguard Wii

Anbefalte innlegg

Bryr meg ikke om omtalene. Skal plukke det opp til helgen uansett. En slik variasjon på karakterene er veldig snodig uansett. Kanskje på tide å revurdere kriteriene for spill på Wii hos enkelte nettsider.

8256196[/snapback]

Variasjon ? Den 7/10 er fra Wii IGN. Det burde kanskje forklare noe ?

Uansett litt sjokkerende å finne en moderator ha såpass lite kritisk sans. Men med et slikt avatar skal jeg kanskje ikke være overrasket.

Ville du kjøpt dette til PS2 hvis du ikke hadde hatt Wii ? PS2 versjonen får bedre kritikk også.

8256670[/snapback]

IGN gav Red Steel 6.5 og CoD3 8.0 eller noe. Jeg syns Red Steel var bedre enn CoD3..

Hva har kritisk sans med dette å gjøre? Jeg ser fram til å spille Vanguard pga. jeg liker serien. Slutt å være fordomsfull.

Når det bare er å finne på PS2 og Wii, så ja såklart. Uansett er det mye mer spennende på Wii grunnet kontrollen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bryr meg ikke om omtalene. Skal plukke det opp til helgen uansett. En slik variasjon på karakterene er veldig snodig uansett. Kanskje på tide å revurdere kriteriene for spill på Wii hos enkelte nettsider.

8256196[/snapback]

Variasjon ? Den 7/10 er fra Wii IGN. Det burde kanskje forklare noe ?

Uansett litt sjokkerende å finne en moderator ha såpass lite kritisk sans. Men med et slikt avatar skal jeg kanskje ikke være overrasket.

Ville du kjøpt dette til PS2 hvis du ikke hadde hatt Wii ? PS2 versjonen får bedre kritikk også.

8256670[/snapback]

IGN gav Red Steel 6.5 og CoD3 8.0 eller noe. Jeg syns Red Steel var bedre enn CoD3..

Hva har kritisk sans med dette å gjøre? Jeg ser fram til å spille Vanguard pga. jeg liker serien. Slutt å være fordomsfull.

Når det bare er å finne på PS2 og Wii, så ja såklart. Uansett er det mye mer spennende på Wii grunnet kontrollen.

8256909[/snapback]

Skal du ha PS3/360 spillet også ? MOH-Airborne ? Det er jo et helt annet spill i serien.

Det at folk kjøper skrap som dette her på Wii gjør ikke annet enn å fortelle utviklere at det er helt greit å porte PS2 skrap over og ikke gjøre noen forbedringer. Faktisk greit at det er dårligere enn PS2 versjonene.

Lenke til kommentar
Skal du ha PS3/360 spillet også ? MOH-Airborne ? Det er jo et helt annet spill i serien.

Det at folk kjøper skrap som dette her på Wii gjør ikke annet enn å fortelle utviklere at det er helt greit å porte PS2 skrap over og ikke gjøre noen forbedringer. Faktisk greit at det er dårligere enn PS2 versjonene.

8256985[/snapback]

Vet ikke, kanskje. Mulig jeg selger min 360 før det skjer. Har mistet helt interessen for den.

Ja jeg er enig i at utviklere må skjerpe seg angående porting av spill til Wii. Nå er det vel slik at Vanguard på Wii er bedre enn PS2-versjonen på mange måter i følge IGN. Så hvorfor klage på en oppgradert port?

FPS på Wii er veldig underholdende, så jeg tror Vanguard vil underholde også.

Lenke til kommentar

8256985[/snapback]

Det kommer vel strengt tatt ann på om man synes det er dårligere enn de andre versjonene.

Jeg hadde ingenting i mot å kjøpe CoD3 til Wii selvom det var en "dårligere" versjon, enkelt og greit fordi jeg ikke er interresert i de andre versjonene. På PC har jeg mer enn nok gode shootere, og jeg har ingen interesse av å spille shootere på vanlig konsoll lenger fordi kontrollene er for knotete. Wiikontrollen gjør spillet verdt å spille for min del. Og heldigvis er det et godt spill under kontrollene.

På samme måte er det med MoH:V. Jeg har spillt MoHspill før, og har ingen interresse i å spille de videre med vanlig kontroll. Men Wiikontrollen gjør at jeg blir interressert, rett og slett fordi Wiikontrollen fungerer perfekt til FPS.

Lenke til kommentar

8256985[/snapback]

Vet ikke, kanskje. Mulig jeg selger min 360 før det skjer. Har mistet helt interessen for den.

Ja jeg er enig i at utviklere må skjerpe seg angående porting av spill til Wii. Nå er det vel slik at Vanguard på Wii er bedre enn PS2-versjonen på mange måter i følge IGN. Så hvorfor klage på en oppgradert port?

FPS på Wii er veldig underholdende, så jeg tror Vanguard vil underholde også.

8257019[/snapback]

Medal of Honor Vanguard was clearly designed for PlayStation 2 and upgraded for Wii. Games developed in this manner have a tendency to show barely-tweaked visuals and tacked on controls, but Vanguard looks notably sharper and plays significantly better on Nintendo's system.

Dette sier Wii-IGN. Dette sier 1up.

For instance, visually, this version struggles to match up with its PS2 sister. At one particularly glaring point, the sarge reaches out to help you up from the ground with a hand so blocky it could be made from Lego bricks.

Hvem skal man tro på ? Uansett ser jeg ikke hvor det sies at Wii versjonen er bedre på mange måter ? Flere brett ? Hva da ?

På samme måte er det med MoH:V. Jeg har spillt MoHspill før, og har ingen interresse i å spille de videre med vanlig kontroll. Men Wiikontrollen gjør at jeg blir interressert, rett og slett fordi Wiikontrollen fungerer perfekt til FPS.

Hvis kontroller betyr mest, hvorfor spiller du det heller ikke på PC'en din ? Mus er da bedre enn den knotete Wii styringen.

Endret av Strands
Lenke til kommentar

Hvem skal man tro på ? Uansett ser jeg ikke hvor det sies at Wii versjonen er bedre på mange måter ? Flere brett ? Hva da ?

8257135[/snapback]

Du har valget mellom å spille på en platform som ikke har endret seg på 20 år og en helt ny måte å spille på, hva velger du? Uten tvil Wii. Nå er det vel ikke direkte mange forbedringer, litt feil å si. Men uansett er det etter min mening bedre å spille med en kontroller som er mer laget for FPS-spill enn to analogstikker.

Lenke til kommentar

8257135[/snapback]

Du har valget mellom å spille på en platform som ikke har endret seg på 20 år og en helt ny måte å spille på, hva velger du? Uten tvil Wii. Nå er det vel ikke direkte mange forbedringer, litt feil å si. Men uansett er det etter min mening bedre å spille med en kontroller som er mer laget for FPS-spill enn to analogstikker.

8257229[/snapback]

Hadde wii kontrollen vært bedre, noe jeg ikke synes, så kanskje ja. Selv synes jeg det er helt håpløst å styre med den i FPS spill. Ihvertfall hittil.

Og like håpløst at folk vil kjøpe skrap som dette "fordi det er på wii". Det tror jeg er sannheten. Hvis kontroll var så viktig for meg ville jeg kjøpt disse spillene til PC.

Lenke til kommentar
Hadde wii kontrollen vært bedre, noe jeg ikke synes, så kanskje ja. Selv synes jeg det er helt håpløst å styre med den i FPS spill. Ihvertfall hittil.

Og like håpløst at folk vil kjøpe skrap som dette "fordi det er på wii". Det tror jeg er sannheten. Hvis kontroll var så viktig for meg ville jeg kjøpt disse spillene til PC.

8257293[/snapback]

Regner med at det var håpløst å spille FPS med analogstikker når du begynte også. Gi det tid og du vil bli ganske god. Etter at jeg rundet Red Steel kunne jeg knerte folk i hodet omtrent like lett som på PC.

Dette kommer bare på PS2 og Wii....

Lenke til kommentar

8257293[/snapback]

Regner med at det var håpløst å spille FPS med analogstikker når du begynte også. Gi det tid og du vil bli ganske god. Etter at jeg rundet Red Steel kunne jeg knerte folk i hodet omtrent like lett som på PC.

Dette kommer bare på PS2 og Wii....

8257353[/snapback]

Jeg vet det bare kommer til PS2 og Wii. Hadde uansett ikke kjøpt dette da det helt åpenbart er et middelmådisg spill. Uansett hvor "bra" Wii kontrollen er eller ikke.

Hadde mye heller ventet å sett hvordan Airborne spillet ender opp hvis jeg hadde hatt interesse av serien.

Lenke til kommentar
Vanguard blir nok underholdende ja. Så lenge kontrollen er skikkelig tilpasset Wiien så. Men, jeg gleder meg nok mest til de FPS spillene som KUN er laget for Wiien.

8257039[/snapback]

Red Steel 2 kan nok bli ein av disse gode FPS titlene som er utriklet kun for Wii. Håper for all del at Ubisoft lærer av alle sine feil med RS(som eg altså likte veldig godt)

Lenke til kommentar

Forhåpenligvis har elkjøp spillet inne i morra, ellers er det fare for C&C3.

Og ja: med den overlegne konsoll kontrollern til Wii så går det faktisk an å more seg med dårlige grafiske spill! Var nettopp derfor jeg "skrota" 360`n min mot Wii

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke gå så langt å si at FPS er perfekt på Wii, men de er på god vei. Forhåpentligvis kommer Retro Studios med en knusende formel med Metroid Prime Corruption.

8257125[/snapback]

Jeg sa ikke at FPS er perfekt på Wii, jeg sa at kontrollen fungerer perfekt til sjangeren. Ingen av spillene hittil har utnyttet potensialet fullt ut, men jeg foretrekker likevel Wiikontrollen på FPS til og med over mus og tastatur. Det lille man mister i presisjon får man tilbake i innlevelse.

Noe av det som er så spennende er at utviklere kan lage utrolige mange egne kontrollmetoder som passer til deres type FPS, og som er vidt forskjellige men likevel fungerer. Det er mye mer rom for ekperimentering av kontrollmetode på Wii enn på PC og andre konsoller, særlig i FPSsjangeren som har vært rimelig fastlåst i en del år.

Lenke til kommentar
Forhåpenligvis har elkjøp spillet inne i morra, ellers er det fare for C&C3.

Og ja: med den overlegne konsoll kontrollern til Wii så går det faktisk an å more seg med dårlige grafiske spill! Var nettopp derfor jeg "skrota" 360`n min mot Wii

8257561[/snapback]

Nå er det vel ikke bare grafikken som gjør at dete scorer 4/10...

Lenke til kommentar
Om vi nå skal velge tilfeldige omtaler, hvorfor ikke IGN sin på 7.0? :)

Jeg skal selv anmelde dette spillet, så vi får se hva jeg syns etter hvert.

8257828[/snapback]

Stoler heller lite på Wii IGN, akkurat som jeg stoler lite på Xbox IGN og PS IGN. De stiller omtrent likt med Official PS/Xbox/Wii magazine vil jeg si.

Når 2 helt uavhengige gir det 4/10 stoler jeg mest på de.

Lenke til kommentar

Stoler ikke på anmeldelser lenger jeg, altfor stor variasjon. Har skaffet meg 10/10 titler som har ikke vært så gode og noen 6.5 titler som har vært stilige. Omtaler er subjektive, så jeg leser heller flere omtaler og ser hva det sies. Men sjeldent anmeldelser er "dealbreaker" for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...