Gå til innhold

Medal of Honor: Vanguard Wii

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Endelig kan vi få en blockbuster fps på Wii? Har ikke sett en eneste review enda,men previews`ne lover bra...

Stemmer det at dette spiller er å finne i butikken over hele Norge i morgen?

8256063[/snapback]

øh ?

IGN - 7 out of 10

Game Informer - 4 out of 10

1UP - 4 out of 10

Dette lover bra ? Er anmeldelsene så langt.

Lenke til kommentar
Bryr meg ikke om omtalene. Skal plukke det opp til helgen uansett. En slik variasjon på karakterene er veldig snodig uansett. Kanskje på tide å revurdere kriteriene for spill på Wii hos enkelte nettsider.

8256196[/snapback]

Nå forstår jeg hvorfor Wii selger såpass bra; Wii eierene har ikke kritisk sans :p J/K

Kommer WW2 sjangeren aldri til å dø ut?

Endret av Norse360
Lenke til kommentar
Bryr meg ikke om omtalene. Skal plukke det opp til helgen uansett. En slik variasjon på karakterene er veldig snodig uansett. Kanskje på tide å revurdere kriteriene for spill på Wii hos enkelte nettsider.

8256196[/snapback]

Veit det kan være vanskeleg å forstå.

Men for nokon anmeldarar, kan det faktisk være den visuelle presangtasjonen har noko å seie òg.

Lenke til kommentar

Den visuelle presentasjonen ser betydelig bedre ut enn Call of Duty 3. IGN sier også at Vanguard er bedre enn CoD3 på mange måter, men får lavere score. Samtidig sier IGN at spillet er grafisk mye penere enn PS2-versjonen, 1UP motsier de ved å si at spillet ser dårligere ut enn PS2-utgaven.

Jeg skjønner meg bare ikke disse som har anmeldt spillet. Greit nok at det ikke er verdens beste spill, men det burde være et tegn når karakterene spriker så veldig.

Red Steel ble slaktet, storkoste meg med det. Virker som mange måler opp Wii mot 360/PS3 og blir skuffet. Kanskje på tide å se realiteten i øynene snart?

Lenke til kommentar

Ja, det er nok mange som har blitt blendet av grafikken til ps3 og xbox360. Vi som bare elsker spill for det de er er en utdøende rase. Grafikkhoregenerasjonen tar over for Nintendogenerasjonen. At det varierer såpass mye i karakterer beviser bare at de som skriver omtalene er akkurat som oss vanlige dødelige. De har subjektive meninger, som er helt greit. Det betyr også at man burde ta anmeldelser med en kontainer salt.

Lenke til kommentar
Bare ved å se på bilder og video avfeier jeg galant dette spillet.  Grafikken er så dårlig at jeg ikke skjønner at de gidder.  Realistiske miljø går ikke på Wii, ser det ut som.

8256349[/snapback]

Som Wii optimist smerter det meg å si at jeg er litt enig der :cry:

Lenke til kommentar
Bare ved å se på bilder og video avfeier jeg galant dette spillet.  Grafikken er så dårlig at jeg ikke skjønner at de gidder.  Realistiske miljø går ikke på Wii, ser det ut som.

8256349[/snapback]

Å avfeie et spill pga. grafikken er ikke så veldig lurt akkurat. Tror nok du vil gå glipp av veldig mange titler på den måten.

Hvorfor gjør de det? Penger vel...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Trodde jeg skulle kjøpe det, men med slike omtaler står jeg over. Trist, kan ikke huske sist jeg brukte Wii'en min...

Lenke til kommentar

8256349[/snapback]

Å avfeie et spill pga. grafikken er ikke så veldig lurt akkurat. Tror nok du vil gå glipp av veldig mange titler på den måten.

Hvorfor gjør de det? Penger vel...

8256383[/snapback]

Når det gjelder gfx så gjelder ikke det alle spill. Det gjelder bare de "realistiske" spillene med mennesker og miljø som vi kjenner og vet hvordan skal se ut.

Når det gjelder pengeinntjening så ...

SLUTT Å KJØPE SKITEN!

Dette gjelder nesten alle spill som EA spyr ut i rasende fart. Har ingenting med Wii å gjøre. Peronlig har jeg ikke kjøpt et eneste EA spill siden de boycottet DC. Har ikke savnet mange spill. Jeg er shia-ortodoks anti EA. I allefall til crysis kommer ;)

Lenke til kommentar

Hehe, vel jeg ønske å støtte tredjepartsutviklere på Wii. Siden da mange ikke skaffer dem pga. Nintendo leverer stort sett bare kvalitetstitler.

Men Vanguard ser ut til å være en underholdende tittel. Det er bra nok for meg.

Lenke til kommentar

Har ingen tiltro til anmeldelser av Wiispill. Anmelderbransjen bruker kort tid på anmeldelser, og har en tendens til å omfavne gamle gameplaysystemer, og gjøre håpløse sammenligninger(Spill X hadde 42 multiplayer maps, ergo må det være bedre enn spill Y med 4 baner).

Det morsomste med slike anmeldelser er at som oftest er anmelderne enige om at nowe fungerer og noe fungerer ikke, men på Wiispill er de ikke enige om hva disse tingene er. F.eks "Wiibowling er best!" vs "Wiibowling funker ikke!", "CoD3 har de beste FPSkontrollene!" vs "Kontrollene i CoD3 funker ikke!", "Ubertricks er umulige å gjøre!" vsw "Ubertriks fungerer perfekt!", etc, etc.

På ekstremt mange Wiispill finner man totalt motsatte anmeldelser. Det er egentlig ganske latterlig, og illustrerer perfekt hvor teit det er å stole på anmeldelser eller referere til sider som gamerankings.com og lignende.

Hittil har jeg prøvd CoD3, Red Steel, og Splinter Cell av FPSlignende spill, og syntes alle fungerte bra når man først kom inn i dem. Har hatt lyst til å prøve MoH:V også, men tror jeg står over det om bare fordi det er spill i andre sjangere jeg har lyst på snart også.

Lenke til kommentar

8256196[/snapback]

Variasjon ? Den 7/10 er fra Wii IGN. Det burde kanskje forklare noe ?

Uansett litt sjokkerende å finne en moderator ha såpass lite kritisk sans. Men med et slikt avatar skal jeg kanskje ikke være overrasket.

Ville du kjøpt dette til PS2 hvis du ikke hadde hatt Wii ? PS2 versjonen får bedre kritikk også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...