joakimhu Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Kinoaktuelle "Teenage Mutant Ninja Turtles" markerer et comeback for de muterte skilpaddene, og filmen topper listen over forrige helgs mest sette filmer i USA. Les mer Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 selvsagt! og i oslo får vi bare se den på kino DUBBET Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 selvsagt! og i oslo får vi bare se den på kino DUBBET 8256807[/snapback] Ikke faen? OMFG! Er det rart normenn laster ned filmer over nettet?! Nekter å se TMNT dubbet på kino ja... Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Kun med norsk tale? Pleier jo å vise begge utgaver på kino? Gidder ikke se'n med norsk tale ... Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Den har jo aldersgrense 7 år, og er animert. Da må det være en barnefilm og da må den dubbes. Norsk lov Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Om jeg ikke får muligheten til å se den med original tale blir jeg nedfor. Filmweb oppgir iallefall både norsk stemme-liste og original. Det er kanskje håp. Det er dog ikke mulig å velge spesifikt norsk eller engelsk tale ved billettbestilling via billettluka :S Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hater all form for dubbing. Ahghh! blir så provosert når jeg ser filmplakater hvor det står "Alle snakker norsk" Bare de ikke dubber Transformers også da. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 snakket med driverne av oslokino.no de sier den KUN kommer på norsk, iallefall inntil videre.. BTW!! ifølge norsk lov Må den dubbes? WTF?? jeg så på engelske barneprogram når jeg var 6, man lærer engelsk når man blir 7-8 og man klarer å lese norsk i den samme alderen,. FUCK dubbing, la de se den med engelsk tale og norsk tekst, så lærer de samtidig... fuckings møkkaland, jeg for min del lastet den ned med en gang denne infoen kom, filmen er najs så får bare vente til dvd'en kommer med å se den i sin fulle prakt Lenke til kommentar
JimL Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Det er en tragedie! jeg hadde jo gleda meg til å se denne på kino jo. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Kommer den kun dubbet på norsk skal jeg ikke se den på kino ivertfall. Dubbing er til å le av, får ikke samme film følelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg