Keiseren av Grønland Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 funker jo med socom headsettet som går over usb Lenke til kommentar
Plutoo Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Heisann.. tenkte på å få meg et blåtann headsett... og det som fristet mest var Nokia bh 501... - man får og Nokia BH 601, men det var litt dyrere... ikke funnet ut om noen av disse headsettene passer til ps3, så om noen vet, er det fint.. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 JAAAAAAA ENDELIG !! Fikk nettopp Jabra Bt 125 i posten, og det funker i Motorstorm, lydkvaliteten er mye bedre enn Madcatz og Socom headsettet, og det må ikke paires flere ganger. Endelig altså. Et headset testet i Norge, av en normann, for norske PS3 entusiaster! Fungerer optimalt. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Åh, da tror jeg faktisk jeg går til innkjøp jeg også! Hvor kjøpte du? En ting jeg lurer på...jeg har fremdeles ikke hørt et pip fra et menneske på hverken Resistance eller Motorstorm. Høres andre, kun når man har headsett selv? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 jaja, kun når du har headset selv, det er en helt egen kanal det streames igjennom jeg kjøpte fra www.telefonheadset.no utrolig god service der men bare for å nevne det så er det et bug som gjør at noen hører det igjennom tv høyttalerne sine. Dette er ikke sånn det skal være så hvis du noen gang gjør det er det feil. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 50-lapp billigere her: http://www.netonnet.no/Product/Product.aspx?IId=314344 Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Åh, da tror jeg faktisk jeg går til innkjøp jeg også! Hvor kjøpte du? En ting jeg lurer på...jeg har fremdeles ikke hørt et pip fra et menneske på hverken Resistance eller Motorstorm. Høres andre, kun når man har headsett selv? 8560820[/snapback] Jeg har noen få ganger hørt andre snakke på motorstorm, selv om jeg ikke har headset.. Hva kommer det av? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 men bare for å nevne det så er det et bug som gjør at noen hører det igjennom tv høyttalerne sine. Dette er ikke sånn det skal være så hvis du noen gang gjør det er det feil. Lenke til kommentar
Barrabas Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Åh, da tror jeg faktisk jeg går til innkjøp jeg også! Hvor kjøpte du? En ting jeg lurer på...jeg har fremdeles ikke hørt et pip fra et menneske på hverken Resistance eller Motorstorm. Høres andre, kun når man har headsett selv? 8560820[/snapback] Jeg har noen få ganger hørt andre snakke på motorstorm, selv om jeg ikke har headset.. Hva kommer det av? 8564123[/snapback] For å få tale lyden ut av høyttalerne så må dette stilles inn på PS3 menyen under tilbehørsinstillinger/ utenhet for lyd. Det at det ikke alltid virker på motorstorm er en følge av at chat funksjonen ikke alltid virker (ser ut til at den stenges ned for å holde framerate oppe ved mye trafikk) og at det ikke er så mange som bruker headset på motorstorm. Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Et meget bra hodesett er plantronics pulsar 590e dette er et stereo hodesett . Fungerer opptimalt hos meg ... ca. 800,- Eller`s bruker jeg til vanlig sony ericsson hbh-iv835 dette også fungerer bra men dette er da ikke stereo. Geir Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ett annet spm. ang. bluetooth er det noen som vet om det går og spille med mus og tastatur på fear eller resistans? Har bt mus og tastatur men får det ikke til og fungere på spilla ? er det noe jeg gjør feil eller fungerer det ikke ? noen som vet ? Geir Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 det går ann å koble til både blutooth mus og tastatur, men i resistance har utviklerne satt en sperre for det siden de følte det ble urettferdig, som egentlig er litt sant, fear vet jeg ikke, skjønner egentlig ikke hvorfor noen kjøper fear til ps3 i det hele tatt, men Epic kommer til å støtte mus og tastatur med Unreal TOurnament 3. Der kan du også bruke bevegelseskontrollen til å sikte med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå