Gå til innhold

Bluetooth Headset Guide

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann.. tenkte på å få meg et blåtann headsett... og det som fristet mest var Nokia bh 501... - man får og Nokia BH 601, men det var litt dyrere...

ikke funnet ut om noen av disse headsettene passer til ps3, så om noen vet, er det fint..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Åh, da tror jeg faktisk jeg går til innkjøp jeg også! Hvor kjøpte du?

En ting jeg lurer på...jeg har fremdeles ikke hørt et pip fra et menneske på hverken Resistance eller Motorstorm. Høres andre, kun når man har headsett selv?

Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på...jeg har fremdeles ikke hørt et pip fra et menneske på hverken Resistance eller Motorstorm. Høres andre, kun når man har headsett selv?

8560820[/snapback]

Jeg har noen få ganger hørt andre snakke på motorstorm, selv om jeg ikke har headset.. Hva kommer det av?

Lenke til kommentar

8560820[/snapback]

Jeg har noen få ganger hørt andre snakke på motorstorm, selv om jeg ikke har headset.. Hva kommer det av?

8564123[/snapback]

For å få tale lyden ut av høyttalerne så må dette stilles inn på PS3 menyen under tilbehørsinstillinger/ utenhet for lyd. Det at det ikke alltid virker på motorstorm er en følge av at chat funksjonen ikke alltid virker (ser ut til at den stenges ned for å holde framerate oppe ved mye trafikk) og at det ikke er så mange som bruker headset på motorstorm.

Lenke til kommentar

Et meget bra hodesett er plantronics pulsar 590e dette er et stereo hodesett .

Fungerer opptimalt hos meg ...

ca. 800,-

Eller`s bruker jeg til vanlig sony ericsson hbh-iv835 dette også fungerer bra men dette er da ikke stereo.

Geir

Lenke til kommentar

Ett annet spm. ang. bluetooth er det noen som vet om det går og spille med mus og tastatur på fear eller resistans?

Har bt mus og tastatur men får det ikke til og fungere på spilla ? er det noe jeg gjør feil eller fungerer det ikke ? noen som vet ?

Geir

Lenke til kommentar

det går ann å koble til både blutooth mus og tastatur, men i resistance har utviklerne satt en sperre for det siden de følte det ble urettferdig, som egentlig er litt sant,

fear vet jeg ikke, skjønner egentlig ikke hvorfor noen kjøper fear til ps3 i det hele tatt, men Epic kommer til å støtte mus og tastatur med Unreal TOurnament 3. Der kan du også bruke bevegelseskontrollen til å sikte med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...