Gå til innhold

Bluetooth Headset Guide

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Mange lurer på hvordan Bluetotth Headset som fungere på ps3. Dette er ikke alle men det er en start.

Har stjålet denne fra playstation.com forumet. Den er laget av en forumbruker som kaller seg IceBlue. Så "respect" til han!

Headset Brand and Model Listing: (brand names are linked)

The numbers listed here are taken from posts in this thread and by actual users. The numbers are a guide to help show trends, they are not a popularity contest or any kind of endorsement. I am counting "paired at restart" as a problem because it is in my opinion. Not everyone may agree, so if yours works for you, great!

After Firmware Update 1.60: Many of the pairing problems have been resolved! As I get more information I will update the list to show what is working.

Motorola  (Model H700 has an "A" and "B" version with different pairing procedures. Here's the link to Motorola FAQ to help with the issue)

ALERT: Beware of FAKE Motorola BT headsets! The fakes have a lot of problems. Think yours is counterfeit? Check the .pdf (thanks Amazon.com): Link: Motorola Counterfeit I.D. Guidebook

HS850 v1.2 (15) paired at restart (1) O.K. Fixed in 1.60 Update!

HS830 v1.2 (1) paired at restart

HS820 v1.2 (6) paired at restart

HS815 v1.1 (2)  O.K.

HS810 v1.1 (1)  O.K.

HT500 v.      (1) OK

HT820 v.1.2 (3) paired at restart (1) just not working (1)  O.K.

H700 (see note above) v.1.2 (11) paired at restart (15)  O.K.

H670  v 2.0 (3)  O.K.

H605  v.1.2 (1)  O.K.

H500  v.1.2 (38) O.K. (6) paired at restart

H350  v.2.0 (18) O.K. (5) paired at restart

H300  v.1.2 (16) O.K. (2) paired at restart

Jabra

JX-10  v.1.2 (1) O.K. (1) paired at restart

BT125 v.2.0 (29) O.K. (1) paired at restart

BT135  v.2.0 (3) O.K.

BT150  v.1.2 (2) O.K. 

BT160 v.1.2 (1) O.K. (1) paired at restart

BT200 v.1.1 (1) paired at restart

BT250 v.1.1 (6) paired at restart (1) O.K.

BT350 v.1.2 (3) paired at restart (1) O.K.

BT500 v.1.2 (2) paired at restart

BT600 v.1.2 (1) O.K.

BT800 v.1.2 (1) paired at restart

Sony-Ericsson

HBH-300      v1.1 (1) OK

HBH-602      v1.1 (1) OK

HBH-608      v2.0 (2) paired at restart 

HBH-610      v2.0 (6) OK

HBH-GV435  v2.0 (3) paired at restart (1) OK

Plantronics

Discovery 655  v 2.0 (2) O.K.

Discovery 640  v 1.2 (1) O.K.

Explorer 320  v1.2 (20) O.K.

Pulsar 590A      v2.0 (2) O.K.

Pulsar 590E              (2) OK

Voyager 510    v1.2 (6) O.K. (1) paired at restart

Southwing (Cingular)

SA505 v.2.0 (1) O.K.

Cardo

Scala 500 v.1.2 (2) O.K.

Scala 700 v.2.0 (1) O.K.

Encore Electronics

ENBTHS-011 v.1.2 (1) O.K.

LG

HBM 300 v.1.2 (2) O.K.

Tekkeon

ET2000 v.1.2 (1) O.K.

Samsung

WEP150 v1.2 (1) paired each restart

WEP170 v1.2 (1) OK

WEP200 v2.0 (4) O.K.

Nokia

BH-200  v.2.0 (2) O.K.

BH-900  v.2.0 (1) O.K.

HS-26W v.2.0 (1) O.K.

Wi-Gear Inc.

iMuffs MB210 v.2.0 (1) O.K.

VXI

BlueParrot B150TK v.1.2 (1) O.K.

Bluesonic

HCB31 v.1.2 (1) O.K.

Fellowes/Body Glove

EarGlove v.1.2 (1) paired each restart

Anycom

HS-777 v.1.2 (1) O.K.

Bluetrek

X2 v.1.2 (1) O.K.

BlueAnt

X3 Micro v.1.2 (1) O.K.

Gold Lantern

BTHS6035 v2.0 (1) OK

Link til tråden på playstation.com forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne tråden var midt i blinken.. Jeg lette rundt etter akkurat denne tråden i dag. Jeg visste jeg hadde sett det en plass.

Jeg gikk til anskaffelse av et Motorola H3.. Jeg klarer å registrere og kalibrere det, men det funker ikke i Motorstorm. 14 dagers returrett er en fin ting.. ;)

Jeg tror jeg skal gå til anskaffelse av et Jabra JX-10. Link Ser stilig ut og tar lading fra mini USB. Koster litt, men jeg preiker mye i telefon i jobben, så jeg har god bruk for en skikkelig løsning.. :)

Lenke til kommentar
Jeg var på Obs Stavanger og der hadde de inne det offisielle headsettet for PS3, det stod ihvertfall på pakken for PS3. Kostet 399,- eller var det 499,- og nei det er ikke en 1 aprilsspøk.

8285737[/snapback]

De har et PS2 headset med USB ja..

125103a.jpg

Det skal visstnok fungere. Men jeg tror at de fleste er ute etter wireless.

Lenke til kommentar

Nei ! Ikke kjøp Madcatz headsettet, jeg har nettopp kjøpt det og skal ned å returnere det imorgen. Det fungerer ikke i motorstorm, og noen ganger "glemmer" ps3 at det i det hele tatt er koblet til, selv uten restart, og da må du inn å paire det på nytt, Og når jeg trykker på knappen som vanligvis slår det på mens jeg spiller motorstorm så avsluttes spillet helt plutselig, noen ganger har maskinen til og med klikket mens jeg har konfigurert det.

Lenke til kommentar

Har hentet meg et Jabra JX10.. Men det funker desverre ikke såvidt jeg kan finne ut.. :hmm: Headsettet kjører i gang både i Motorstorm og Rfom, men jeg hører ingenting og det er ikke noen respons uansett hvilket "headset only" rom jeg går inn i.

Er det noen som har erfaring med noe som funker eller?

Lenke til kommentar

gå å spill xbox a xbot

utrolig mange som har headset og nyter det i motorstorm, men Fhj det var skuffende å høre at det ikke funket, jeg planla selv å gå til innkjøp av et jabra headset

jeg forsøkte å plugge inn socom usb headsettet mitt, og det fungerte, er ganske morsomt, men det er jo med ledning da, og lydkvaliteten er helt forferdelig, men vet hvertfall hvordan det er nå

Lenke til kommentar

Jeg og en kamerat har Jabra BT135. Det funker ikke i Motorstorm eller chat funksjonen til PS3, men ser at det virker fint under mikrofon testen. Vi har undersøkt på nettet og funnet ut at update 1.6 har gjort at en del bluetooth headset ikke virker og noen nye virker. Vi har tro på at dette kan ordne seg ved en ny SW update. Jeg har brukt mitt logitech USB headset på motorstorm og chat og jeg har snakket med flere inne på motorstorm som bruker andre typer bluetooth. Tror vi må smøre oss med litt tolmodighet.

Lenke til kommentar
Jabra BT135. Det funker ikke i Motorstorm eller chat funksjonen til PS3
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEI

Faen ta as, det var dette jeg hadde tenkt til å kjøpe jo, er du helt sikker på at det ikke funker? Har du trykket på call recieved knappen når du har joinet en lobby?

Det står jo at det skal funke i lista der oppe. Seriøst, hvis det er noen Motorstorm spillere her som har et blutooth headset som fungerer i spillet, si hva det heter !

Endret av Cetramarius
Lenke til kommentar
Jabra BT135. Det funker ikke i Motorstorm eller chat funksjonen til PS3
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEI

Faen ta as, det var dette jeg hadde tenkt til å kjøpe jo, er du helt sikker på at det ikke funker? Har du trykket på call recieved knappen når du har joinet en lobby?

Det står jo at det skal funke i lista der oppe. Seriøst, hvis det er noen Motorstorm spillere her som har et blutooth headset som fungerer i spillet, si hva det heter !

8298912[/snapback]

Ja jeg har prøvd alt og det virker ikke. Når noen prater så får jeg spraking i øret, altså jeg hører dem prate, men de er umulige å forstå. Jeg tror likevel dette vil bli fikset opp ved en ny firmware.....håper iallefall det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...