Gå til innhold

Russedrakt + Internett.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hva i all verden skal en liten drittunge med en russedress? Bortsett fra å bli banket opp av den orntlige russen da....

Bruke russedress som fakeleg funker ganske dårlig når man er så ung tror jeg. Alle butikkjedene sender jo ut varsel hvert år om at husk det finnes en del falske russ der ute. Russ skal legges! til ansatte. Vet ikke åssen det er med utesteder, men regner med at de har enda bedre rutiner.

Lenke til kommentar
Dummeste jeg vet er drittunger som skal leke russ. Hvis jeg ser noen slike når jeg er russ neste år, skal jeg skambanke dem. La russen ha feiringen sin i fred.  :hrm:

8377692[/snapback]

Skambank løser jo alle problemer, tøffen.

8377703[/snapback]

 

Akkurat det prøblemet kan nok løses på den måten mister...

Lenke til kommentar
Akkurat det prøblemet kan nok løses på den måten mister...

8377785[/snapback]

Og så skaper man flere nye problemer, og man får unødvendig grining. En løsning på ghettofiseringen vi ser i f.eks. Oslo blandt innvandrergrupper kan være å skyte alle innvandrerne, men jeg foretrekker en annen løsning som f.eks bedre integreringstiltak. Ting har flere mulige løsninger, og ikke alle er gode løsninger.
Lenke til kommentar
Det er krav om identitetskort for de som er russ, ved inngang til russetreff.

8377156[/snapback]

Ikke så vanskelig å hoppe over et gjerde, og når du er inne sjekkes det aldri ID =/

8377215[/snapback]

 

Det var visstnok sterkt forbedret med høyere og doble gjerder på russetreffene.

 

Det stod også om hvor lite de hadde blitt brukt, disse identitetskortene. Det skulle de også få bukt med.

 

(husker ikke hvor jeg leste dette, mener det var i en avisartikkel som omhandlet jukseruss)

Lenke til kommentar
Dummeste jeg vet er drittunger som skal leke russ. Hvis jeg ser noen slike når jeg er russ neste år, skal jeg skambanke dem. La russen ha feiringen sin i fred.  :hrm:

8377692[/snapback]

Skambank løser jo alle problemer, tøffen.

8377703[/snapback]

Skambank løser ikke alle problemer nei, det har jeg heller aldri sagt. Hvis jeg får en inkassosak, blir tauet inn av politiet eller flyet jeg sitter på bli kapret skal jeg finne en annen løsning. Dette problemet derimot, kan løses med skambank.

 

 

Er tøffere enn deg BTW.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...