Exogen Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 -.- haha, Har hørt man kan kjøpe seg russedrakt på internett, Altså helt ny, 2007 modell liksom xD Noen som aner på hvilken side? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Kjøp gjennom russeservice eller russedress, eller er du ikke russ i år¿ Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 På hjemmesida hans står det at han er 15år Lenke til kommentar
Exogen Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Ja, riktig. er 15 xD Men vil ha russedrakt =) I år Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Du skal ikke ha russedress.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Markedet er sikkert stort nok. Det er mange som fjerner 04, 05, 06 osv. fra russeklærne og drar på treff igjen og igjen. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Er litt annerledes og ha vært russ og juge seg til å være russ igjen senere, enn å være for ung å juge seg til russ, da han sannsynligvis kommer til å bruke drakten til "fakelegg" så oppfordrer jeg ingen å hjelpe han. Just my five cents Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hva i all verden skal en liten drittunge med en russedress? Bortsett fra å bli banket opp av den orntlige russen da.... Bruke russedress som fakeleg funker ganske dårlig når man er så ung tror jeg. Alle butikkjedene sender jo ut varsel hvert år om at husk det finnes en del falske russ der ute. Russ skal legges! til ansatte. Vet ikke åssen det er med utesteder, men regner med at de har enda bedre rutiner. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det er krav om identitetskort for de som er russ, ved inngang til russetreff. Og nei, du skal ikke ha en russedress. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det er krav om identitetskort for de som er russ, ved inngang til russetreff. Teorien passer overraskende sjeldent med hvordan det er i virkeligheten. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Ihvertfall her hvor jeg bor er russedress=legg, aldri sett de legge en eneste russ, og da også en del "fakeruss". Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det er krav om identitetskort for de som er russ, ved inngang til russetreff. 8377156[/snapback] Ikke så vanskelig å hoppe over et gjerde, og når du er inne sjekkes det aldri ID =/ Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Dummeste jeg vet er drittunger som skal leke russ. Hvis jeg ser noen slike når jeg er russ neste år, skal jeg skambanke dem. La russen ha feiringen sin i fred. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Dummeste jeg vet er drittunger som skal leke russ. Hvis jeg ser noen slike når jeg er russ neste år, skal jeg skambanke dem. La russen ha feiringen sin i fred. 8377692[/snapback] Skambank løser jo alle problemer, tøffen. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Dummeste jeg vet er drittunger som skal leke russ. Hvis jeg ser noen slike når jeg er russ neste år, skal jeg skambanke dem. La russen ha feiringen sin i fred. 8377692[/snapback] Skambank løser jo alle problemer, tøffen. 8377703[/snapback] Akkurat det prøblemet kan nok løses på den måten mister... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det er vel en kjennsgjerning at dette gjerne er løsningen som benyttes da. Eller at man blir dratt med langt ut i skogen, får håret farget rødt, kledd naken, nedklint med egg og forlatt. (true story fra min russetid for mange mange år siden) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Akkurat det prøblemet kan nok løses på den måten mister... 8377785[/snapback] Og så skaper man flere nye problemer, og man får unødvendig grining. En løsning på ghettofiseringen vi ser i f.eks. Oslo blandt innvandrergrupper kan være å skyte alle innvandrerne, men jeg foretrekker en annen løsning som f.eks bedre integreringstiltak. Ting har flere mulige løsninger, og ikke alle er gode løsninger. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det er krav om identitetskort for de som er russ, ved inngang til russetreff. 8377156[/snapback] Ikke så vanskelig å hoppe over et gjerde, og når du er inne sjekkes det aldri ID =/ 8377215[/snapback] Det var visstnok sterkt forbedret med høyere og doble gjerder på russetreffene. Det stod også om hvor lite de hadde blitt brukt, disse identitetskortene. Det skulle de også få bukt med. (husker ikke hvor jeg leste dette, mener det var i en avisartikkel som omhandlet jukseruss) Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Dummeste jeg vet er drittunger som skal leke russ. Hvis jeg ser noen slike når jeg er russ neste år, skal jeg skambanke dem. La russen ha feiringen sin i fred. 8377692[/snapback] Skambank løser jo alle problemer, tøffen. 8377703[/snapback] Skambank løser ikke alle problemer nei, det har jeg heller aldri sagt. Hvis jeg får en inkassosak, blir tauet inn av politiet eller flyet jeg sitter på bli kapret skal jeg finne en annen løsning. Dette problemet derimot, kan løses med skambank. Er tøffere enn deg BTW. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Er tøffere enn deg BTW. 8381271[/snapback] Det er jeg som har en grunn til å være stolt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå