MGalant Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Tenkr om eg kanskje skal stayle opp min Audi 100 s4 med styling kit å vinge å litt sånt forskjeligt..er det noen som vett om någe sider vor eg kan finne styling til denne bilen? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Som den VAG entusiasten jeg er, velger jeg å legge alle mulige linker i en lufttett tank og senke den ned i vannet på et hemmlig sted. Bilen er fin nok som den er! Ringer i grillen er det eneste den trenger. Og vekk med øyelokk. Endret 29. mars 2007 av Rs125 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) om den VAG entusiasten jeg er, velger jeg å legge alle mulige linker i en lufttett tank og senke den ned i vannet på et hemmlig sted. helt enig. ikke ødelegg en slik bil med plastikk i hue å ræva Endret 5. april 2007 av Simkin Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Noe rs2/4 deler er ikke helt feil spør du meg, men IKKE monter vinge, det er ikke et fly du kjører Men det beste er å bruke pengene på motor og bremser Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 RS4 settet er fint på de bilene. Jeg vurderer faktisk å montere det selv på min 100 C4. Av vinge så fungerer sånne original flat type, ikke noen stor alu greie. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Få på orginalgrillen igjen så blir den tøff ;=) Takvinge er fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå