Gå til innhold

GTA 4 - diskusjon rundt traileren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kl. 24:00 norsk tid

8265671[/snapback]

jeg skal ivertfall huske det....håper rockstar har båndbredde til dette stuntet :ph34r:

8265846[/snapback]

Fantastisk!! Gleder meg som en liten unge (akkurat som for en uke siden gett).. Blir en fin ventetid nå da med mye ff12 ;)

Lenke til kommentar

Blir traileren å se på Xbox Live Marketplace? Noen som vet det?

*EDIT* nedtellingen på GameTrailers.com er visst 1 time etter den på hjemmesidene til rockstar.

8266646[/snapback]

Sikkert fordi de, bruker 1 time på å laste den opp. De må sikkert se den 1000 ganger selv først :!:

Lenke til kommentar
Tror vi får en ordentlig trailer. Rockstar hadde ikke hatt nedtelling så lenge hvis de kun hadde hatt en 15sec teaser å vise til. Det vett de at fansen ikke hadde godtatt. Håper jeg iallefall..

8267062[/snapback]

Er for så vidt enig med deg. SW: Ep. III-filmen hadde også en slik count-down før traileren. Nå husker jeg ikke helt om det var til TRAILEREN eller teaseren, men jeg mener å huske det var teaseren det gjaldt. Derfor har jeg vanskelig for å glede meg FOR mye. Men uansett blir det interessant å se hva Rockstar har å by på denne gangen :)

Lenke til kommentar

Spillet kommer til begge konsoller. Noe annet ville være katastrofalt. Personlig vil jeg spillet kommer til begge da man har så like konkurransevilkår som mulig.

Nå det er sagt har jeg vel gjort sånn ca. 4 oppdrag i alle GTA tilsammen. Syntes det var morsommere å finne ut hvor lenge jeg kunne overleve med 6 stjerner. Men kanskje GTAIV kan forandre på det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...