Gå til innhold

GTA 4 - diskusjon rundt traileren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har begge konsollene så for meg er det så enkelt  :!:

8259418[/snapback]

Samme her. Men hadde håpet å få det til PS3 da, siden jeg foretrekker den konsollen. Er liksom GTA på Playstation som er tingen. :blush:

8259761[/snapback]

Hvorfor det ? Xbox versjonene var jo mye bedre enn PS2 teknisk.

Lenke til kommentar
Eg trur ikkje Microsoft sparar på noko som helst, når det kjem til XBOX360 sin suksess.

8256361[/snapback]

Er det noen som vil spare penger så er det MS.. de bruker gjerne penger, men det må være med det i tankene at pengene skal komme tilbake igjen.. Mange dobblet!

Men skal ikke skimse av TakeTwo de kan nok sope litt penger i kassen de..

8256417[/snapback]

Microsoft prøvde jo faktisk å kjøpe Rockstar da...

Lenke til kommentar

8259418[/snapback]

Samme her. Men hadde håpet å få det til PS3 da, siden jeg foretrekker den konsollen. Er liksom GTA på Playstation som er tingen. :blush:

8259761[/snapback]

8259835[/snapback]

Fordi jeg hadde PS2 og det kom først til PS2....å sånn sett så kommer nok PS3 versjonen til å være bedre denne gangen.

Lenke til kommentar

8259418[/snapback]

8259761[/snapback]

8259835[/snapback]

Fordi jeg hadde PS2 og det kom først til PS2....å sånn sett så kommer nok PS3 versjonen til å være bedre denne gangen.

8260122[/snapback]

Å? Hvorfor det? Det kommer da samtidig på X360 og PS3.

For min del er den mer behagelige kontrolleren og achievements nok til å kjøpe X360 versjonen istedet for PS3 versjonen.

Lenke til kommentar

Lurer på hva som hadde skjedd om det blir exlusive? Selv om det kun er en periode? Jeg vet at hadde jeg vist med 100% sikkerhet at GTA 4 ikke kom til 360, så hadde jeg sannsynligvis ikke kjøpt den heller. Spiller ikke så mye, men så mye bryr jeg meg om GTA..

Lenke til kommentar
Hvilken konsoll man foretrekker å spille GTA på kommer sannsynligvis av personlige preferanser. Jeg ser ingen grunn til å diskutere det videre. :)

Noen som tør å gjette på hva den store nyheten er, hvis vi ser bort fra at spillet er ekslusivt til X360?

8261164[/snapback]

Noe med Halo 3? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...