Gå til innhold

GTA 4 - diskusjon rundt traileren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har begge konsollene så for meg er det så enkelt  :!:

8259418[/snapback]

Samme her. Men hadde håpet å få det til PS3 da, siden jeg foretrekker den konsollen. Er liksom GTA på Playstation som er tingen. :blush:

8259761[/snapback]

 

Hvorfor det ? Xbox versjonene var jo mye bedre enn PS2 teknisk.

Lenke til kommentar
Eg trur ikkje Microsoft sparar på noko som helst, når det kjem til XBOX360 sin suksess.

8256361[/snapback]

 

Er det noen som vil spare penger så er det MS.. de bruker gjerne penger, men det må være med det i tankene at pengene skal komme tilbake igjen.. Mange dobblet!

Men skal ikke skimse av TakeTwo de kan nok sope litt penger i kassen de..

8256417[/snapback]

 

Microsoft prøvde jo faktisk å kjøpe Rockstar da...

Lenke til kommentar
jeg har begge konsollene så for meg er det så enkelt  :!:

8259418[/snapback]

Samme her. Men hadde håpet å få det til PS3 da, siden jeg foretrekker den konsollen. Er liksom GTA på Playstation som er tingen. :blush:

8259761[/snapback]

 

Hvorfor det ? Xbox versjonene var jo mye bedre enn PS2 teknisk.

8259835[/snapback]

Fordi jeg hadde PS2 og det kom først til PS2....å sånn sett så kommer nok PS3 versjonen til å være bedre denne gangen.

Lenke til kommentar
jeg har begge konsollene så for meg er det så enkelt  :!:

8259418[/snapback]

Samme her. Men hadde håpet å få det til PS3 da, siden jeg foretrekker den konsollen. Er liksom GTA på Playstation som er tingen. :blush:

8259761[/snapback]

 

Hvorfor det ? Xbox versjonene var jo mye bedre enn PS2 teknisk.

8259835[/snapback]

Fordi jeg hadde PS2 og det kom først til PS2....å sånn sett så kommer nok PS3 versjonen til å være bedre denne gangen.

8260122[/snapback]

 

Å? Hvorfor det? Det kommer da samtidig på X360 og PS3.

 

For min del er den mer behagelige kontrolleren og achievements nok til å kjøpe X360 versjonen istedet for PS3 versjonen.

Lenke til kommentar
Hvilken konsoll man foretrekker å spille GTA på kommer sannsynligvis av personlige preferanser. Jeg ser ingen grunn til å diskutere det videre. :)

 

Noen som tør å gjette på hva den store nyheten er, hvis vi ser bort fra at spillet er ekslusivt til X360?

8261164[/snapback]

 

Noe med Halo 3? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...