XDamage Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg vet ikke hvorvidt det er hold i disse ryktene, men jeg blir jævla irritert over alle som godter seg over andres misnøye. Du må da innrømme at det er moro hvis du har 1kg godteri og kompisen din ikke har en dritt, det er jo gøy å erte han litt da 8257303[/snapback] Haha, latterligste jeg har hørt. Slikt får man mange venner av! :!: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg vet ikke hvorvidt det er hold i disse ryktene, men jeg blir jævla irritert over alle som godter seg over andres misnøye. Du må da innrømme at det er moro hvis du har 1kg godteri og kompisen din ikke har en dritt, det er jo gøy å erte han litt da Haha, latterligste jeg har hørt. Slikt får man mange venner av! :!: Alle har gjort det en eller flere ganger, ikke lat som noe annet Lenke til kommentar
Strands Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg vet ikke hvorvidt det er hold i disse ryktene, men jeg blir jævla irritert over alle som godter seg over andres misnøye. Du må da innrømme at det er moro hvis du har 1kg godteri og kompisen din ikke har en dritt, det er jo gøy å erte han litt da 8257303[/snapback] Haha, latterligste jeg har hørt. Slikt får man mange venner av! :!: 8257390[/snapback] Hva skal han med venner når han har 1kg godteri ? Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg vet ikke hvorvidt det er hold i disse ryktene, men jeg blir jævla irritert over alle som godter seg over andres misnøye. Du må da innrømme at det er moro hvis du har 1kg godteri og kompisen din ikke har en dritt, det er jo gøy å erte han litt da 8257303[/snapback] Nei, faktisk ikke... Du hørtes ut som en rimelig kjip kar! Kanskje litt kjipt av meg, men synes at enkelte postere her er såpass kjepphøye at det blir festlig når de får litt motgang. Jojo, dette kan jeg være helt enig i, men når man godter seg over ting som går ut over utrolig mange flere enn bare den/de personen(e) holder ikke dette argumentet veldig i mine øyne. Men skjønner godt hva du mener! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 *snip* 8257386[/snapback] Haha, det hadde faktisk vært noe! Hva med Master Chief eller en dude fra GeoW, mens PS3 får Snake eller Revolver Ocelot. Det ultimate hadde vært Ratchet! Er det Take-Two som er utgiveren til Rockstar? Vi får hvertfall høre om de blir kjøpt opp imorgen.. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 QUOTE(Lakus @ 28/03-2007 : 15:04)QUOTE(vict0r @ 28/03-2007 : 15:03) Jeg vet ikke hvorvidt det er hold i disse ryktene, men jeg blir jævla irritert over alle som godter seg over andres misnøye. Du må da innrømme at det er moro hvis du har 1kg godteri og kompisen din ikke har en dritt, det er jo gøy å erte han litt da tongue.gif * Haha, latterligste jeg har hørt. Slikt får man mange venner av! laugh.gif * Hva skal han med venner når han har 1kg godteri ? Bare vent til du er 35 veier 150 kilo og møter på han igjen.. the joke's on you my friend. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Haha, latterligste jeg har hørt. Slikt får man mange venner av! :!: Hva skal han med venner når han har 1kg godteri ? Haha, nettop. Men uansett, jeg sa erting, ikke at han ikke får Lenke til kommentar
Strands Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 QUOTE(Lakus @ 28/03-2007 : 15:04)QUOTE(vict0r @ 28/03-2007 : 15:03) Jeg vet ikke hvorvidt det er hold i disse ryktene, men jeg blir jævla irritert over alle som godter seg over andres misnøye. Du må da innrømme at det er moro hvis du har 1kg godteri og kompisen din ikke har en dritt, det er jo gøy å erte han litt da tongue.gif * Haha, latterligste jeg har hørt. Slikt får man mange venner av! laugh.gif * Hva skal han med venner når han har 1kg godteri ? Bare vent til du er 35 veier 150 kilo og møter på han igjen.. the joke's on you my friend. 8257428[/snapback] Jeg er det. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Medgir at du har et poeng der vict0r. Beklager. Og tilbake OT: Om det skulle være noe i ryktene får vi vel vite det før eller siden. I mellomtiden er dette rimelig tynt grunnlag for spekulasjon. :!: Lenke til kommentar
darker Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 tviler sterkt på at det blir ekslusivt for MS gitt, men det er jo som mange av spill leverandørene har sagt tidligere: det går nesten ikke an å lage eksklusive spill for ps3/360/wii før om noen år da det ikke er solgt nok konsoller. Se God of war 2, det har 100 millioner potensielle ps2 kjøpere.. tilsammen har vel ps3/360/wii en 30 millioner potensielle.. sier seg selv at utgivere som rockstar ikke har råd til å binde et spill av den størrelsen (og med den utviklingskostnaden) som GTA IV har / får. eneste måten ms kunne kjøpt de opp på (med tanke på aksjonærer o.l) var å ikke bare betale prisen for firmaet, men også garantere en viss inntekt på de eksklusive spillene i x antall år framover. ellers hadde nok aksjonærene i rockstar varslet søksmål rimelig kjapt. Så, alt i alt, lite bekymret, og tror vi kan få to fete gta iv versjoner til ps3 og 360, forhåpentligvis med så mye forskjellig stæsj at man må kjøpe begge. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Medgir at du har et poeng der vict0r. Beklager. Og tilbake OT: Om det skulle være noe i ryktene får vi vel vite det før eller siden. I mellomtiden er dette rimelig tynt grunnlag for spekulasjon. :!: 8257442[/snapback] Ja, vi får nok vite sannheten i morgenkveld, når traileren kommer. Hvis trailer-stemme-mannen sier "ONLY ON XBOX360", kaster jeg den gamle XBOX'en min ut vinduet, slik jeg gjorde etter en særdeles flytende fest sist nyttårsaften, og lar den ligge der. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Er det noen som vil spare penger så er det MS.. de bruker gjerne penger, men det må være med det i tankene at pengene skal komme tilbake igjen.. Mange dobblet!Men skal ikke skimse av TakeTwo de kan nok sope litt penger i kassen de.. 8256417[/snapback] Problemet med TakeTwo er nettopp at de, utrolig nok, ikke soper inn penger. I 2006 gikk de med 200 millioner USD i underskudd, i motsetning til 2005 hvor de hadde 50 millioner i overskudd. Når det gjelder Rockstar så eies de av TakeTwo, og en eventuell oppkjøper av TakeTwo vil dermed også eie Rockstar. Da betyr det fint lite om Rockstar vil gi ut GTA som en multiplattform hvis eieren vil noe annet. TakeTwo er også eier av spillserier som 2K sports og Civilization, samt utviklerstudioet Irrational Games (BioShock). Så TakeTwo er mye mer enn bare GTA. At det er mulig å gå med en slikt dundrende underskudd som de gjorde i fjor er nokså utrolig. PS: Prisen på TakeTwo er forøvrig 1.3 milliarder USD, ikke 1.3 millioner som kanskje min første ga inntrykk av.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 TakeTwo er også eier av spillserier som 2K sports og Civilization, samt utviklerstudioet Irrational Games (BioShock). 8257508[/snapback] Take Two eier Firaxis Games.. Som drives av Sid Meier.. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hmm.. hvis noen har peiling på slikt så er det kanskje en ide å sjekke aksje-kursen til Taketwo i det siste.. Hvis kursen har steget unormalt mye i den siste tiden så kan det kjappt tyde på ett mulig oppkjøp. Markedet har nemlig en skummel tendens til å plukke opp slike rykter og handle deretter. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Take Two eier Firaxis Games.. Som drives av Sid Meier.. Det vil da si Stronghold spillene Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Haha, latterligste jeg har hørt. Slikt får man mange venner av! :!: Hva skal han med venner når han har 1kg godteri ? Haha, nettop. Men uansett, jeg sa erting, ikke at han ikke får 8257437[/snapback] Men i... Dette har jeg da aldri sagt? Uansett! Håper ikke at dette er det som skjer! Har alltid hatt glede av GTA serien fra det første spillet, men hvis det er en realitet så får jeg bare vente til det eventuelt kommer til ps3, eller at x360 er så billig at den er verdt å kjøpe. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Men i... Dette har jeg da aldri sagt? men hvis det er en realitet så får jeg bare vente til det eventuelt kommer til ps3, eller at x360 er så billig at den er verdt å kjøpe. Ble sikkert bare litt feil i Quotinga. Og det siste der.. ville nok sagt at X360 er billig nok til og være verdt å kjøpe.. men ikke PS3... :!: Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hmm.. hvis noen har peiling på slikt så er det kanskje en ide å sjekke aksje-kursen til Taketwo i det siste.. Hvis kursen har steget unormalt mye i den siste tiden så kan det kjappt tyde på ett mulig oppkjøp. Markedet har nemlig en skummel tendens til å plukke opp slike rykter og handle deretter. 8257538[/snapback] Take 2 aksjegreier! Skjønner ikke en dritt av det der, men kanskje noen andre som gjør? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 vel.. taketwo sine aksjer har ligget ganske stille lenge såvidt jeg kan se.. ned litt i dag. Siden det går ned har sikkert MS kjøpt dem opp Lenke til kommentar
talgmar Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 PS3 mister nok en eksklusiv tittel, Devil May Cry 4 kommer også til Xbox360 og PC selv om det kanskje ikke var en systemselger for PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg