Gå til innhold

GTA 4 - diskusjon rundt traileren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til det har jeg bare å si Halo på Macworld i 1999. ;)

8256818[/snapback]

Lyst å forklare det litt nærmere for oss som ikke var så gamle i 1999?

8256830[/snapback]

 

Bungie var den store spillutvikleren for Mac. Marathon-serien var langt foran fpsene på PC i sin tid, og det var lenge snakk om hvordan Halo skulle bli det store Macspillet som for evig ville knuse PC-gaming.

 

Spillet ble vist frem på Macworld av Steve Jobs selv, og det var ikke grenser for forventningene.

 

Noen måneder senere ble det kunngjort at Bungie hadde blitt en del av Microsoft Game Studios. :D

Lenke til kommentar

Tviler faktisk ikke på at dette kan skje, Microsoft har ressurser nok, og ikke minst en visjon om å ta over konsollmarkedet, og da kan dette være noe av det viktigste for dem. Personlig liker jeg 360 bedre enn PS3, men synes det er for dumt med alle disse ekslusive titlene, i en perfekt verden burde alt fungert på alt.

Lenke til kommentar
Tviler faktisk ikke på at dette kan skje, Microsoft har ressurser nok, og ikke minst en visjon om å ta over konsollmarkedet, og da kan dette være noe av det viktigste for dem. Personlig liker jeg 360 bedre enn PS3, men synes det er for dumt med alle disse ekslusive titlene, i en perfekt verden burde alt fungert på alt.

8256953[/snapback]

Det er sant, men vi er ikke i en perfekt verden. Eksklusive spill selger maskinvare. Og så lenge det finnes konsoller, blir det eksklusive titler.

Lenke til kommentar

Ja, det er så absolutt sant. Men veldig synd hvis man har Super Mario, GTA og Metal Gear Solid som favorittspill da :ermm: Men når det er MS som eventuelt kjøper opp TakeTwo, så er det vel sannsynlig at det kommer en PC versjon også? Tipper det hadde kommet uansett, men jeg vil bare bli sikret at jeg får spilt det, holder meg til min gode gamle hjemmebygde PC jeg :)

Lenke til kommentar
Se for dere enda et microsoft monopol.. gaming.. da går jeg tilbake til å løse kryssord tongue.gif

*

 

Endo eit monopol? Kva dei har monopol på no då?

 

MS har PC monopol effektivt sett. Noe EU har understreket flere ganger ved å pøse ut bøter :p

 

Men slapp av boys.. det var en spøk

 

Selv foretrekker jeg GTA på pc.. så om det kommer dit så er jeg fornøyd.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hvorvidt det er hold i disse ryktene, men jeg blir jævla irritert over alle som godter seg over andres misnøye.

Du må da innrømme at det er moro hvis du har 1kg godteri og kompisen din ikke har en dritt, det er jo gøy å erte han litt da :p

8257303[/snapback]

 

 

Høres ut som en dårlig kompis du! :tease:

Lenke til kommentar
Vil ikke ha gaming monopol i det hele tatt. Skjønner ikke dere som tar glede i slike ting som dette. Jeg vet ikke hvorvidt det er hold i disse ryktene, men jeg blir jævla irritert over alle som godter seg over andres misnøye.

8257295[/snapback]

 

Kanskje litt kjipt av meg, men synes at enkelte postere her er såpass kjepphøye at det blir festlig når de får litt motgang. ;)

Lenke til kommentar
Har ikke Rockstar uttalt seg om at både PS3 og 360 vil få forskjellig ekslusivt innhold? Da må jo spillet være på PS3 å, skyt meg hvis jeg tar feil.

 

Mener også å ha sett det, kanskje 360 eiere får lov å spille som sitt idol Bill Gates.. det hadde vært noe det :p

 

Så kan vi andre spille som duste Ken

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...