Dorian Gray Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Østblokkkriminelle er kulest. Rockstar also revealed that all the trailer's footage is generated real-time via the game's engine RAGE, running on an actual game console, and that it was not pre-rendered. Very nice. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor lol, legg merke til "I slept with your mom" reklamen nederst i høyre hjørne! :!: 8271535[/snapback] Hehe.. så det da jeg gikk igjennom traileren for 2000-ende gang.. Rockstarhumor er best! gleder meg til de nye radiostasjonene, og aller mest, "Chaterbox" Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 For å gjøre slutt på alt dette maset om det er New York City eller Liberty City vi ser i spillet. Det er faktisk Liberty City byen heter, til tross for at mange av momumentene fra New York City er der. En av grunnene til at jeg tror de gjør det slik er fordi at, dersom de hadde kalt byen for New York City ville en masse folk forvente en autentisk kopi. Videre ville Jack Thompson og hans disipler få enda et argument ved at de kan si spillet lærer opp folk til å bedrive kriminell aktivitet i New York. Jeg personlig tror Liberty City kun er et kallenavn på New York om du vil. Frihesgudinnen på engelsk er jo nettopp "The Statue of Liberty". Derfor er det nærtliggende å tro at Liberty City kanskje er et reelt kallenavn, og at byen i spillet som vi alle vet henter stor inspirasjon fra New York, men er ingen eksakt kopi. Snorre Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Liberty City: New York City Vice City: Miami Los Santos, San Fierro, Las Venturas: Los Angeles, San Francisco, Las Vegas Snorre speaks the truth. Endret 30. mars 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
starfucr Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 For å gjøre slutt på alt dette maset om det er New York City eller Liberty City vi ser i spillet. Det er faktisk Liberty City byen heter, til tross for at mange av momumentene fra New York City er der. En av grunnene til at jeg tror de gjør det slik er fordi at, dersom de hadde kalt byen for New York City ville en masse folk forvente en autentisk kopi. Videre ville Jack Thompson og hans disipler få enda et argument ved at de kan si spillet lærer opp folk til å bedrive kriminell aktivitet i New York. Jeg personlig tror Liberty City kun er et kallenavn på New York om du vil. Frihesgudinnen på engelsk er jo nettopp "The Statue of Liberty". Derfor er det nærtliggende å tro at Liberty City kanskje er et reelt kallenavn, og at byen i spillet som vi alle vet henter stor inspirasjon fra New York, men er ingen eksakt kopi. Snorre 8271619[/snapback] Veldig enig det du sier. De får frihet til å finne på mye mer når de kaller det Liberty City. Feks Getaway som skulle ha en autentisk London kopi, da blir det med en gang stooore diskusjoner om utviklerne har greid å få med seg alt. Masse mas. Når de kaller det liberty city kan de gjøre som de vil. Tilogmed lage en blåkopi av NY.. btw: Ser kult ut. Fet stemning En annen ting, hvis de ikke kallte det Liberty City så kunne de heller ikke laget sine egne reklamer/radioprogrammer etc. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Blir det "bare" en by? Hva skjedde med ørken/skog osv. fra SA? Dette ga mye stemning... Uansett, dette markerer startskuddet for Info om GTAIV, ser fram å høre mer om spillet. Man kan jo lure om siden de begynner med Liberty City på nytt igjen, om de ikke kanskje skal utvide Vice City og San Andreas? Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Typisk at det ikke ble vist noe gameplay i denne traileren, men dersom det er grafikken in-game, er det veldig veldig imponerende Gleder meg mer til gameplay-trailerne kommer! Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Liberty City: New York CityVice City: Miami Los Santos, San Fierro, Las Venturas: Los Angeles, San Francisco, Las Vegas Snorre speaks the truth. 8271630[/snapback] Ja, hvorfor tenkte ikke jeg på det? Kult at de bruker "liberty city" igjen, selv om det ikke er mye som minner i traileren. Noe jeg egentlig er ganske glad for, ettersom om det hadde vært litt kjedelig med en ny episode i den samme liberty city! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Synes dette ser lovende ut. Traileren sier jo ingen ting om gameplay, veldig lite om historie og mest om grafikken. Og den ser da meget bra ut til å være av en såpass stor skala. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Blir det "bare" en by? Hva skjedde med ørken/skog osv. fra SA? Dette ga mye stemning... Det vet vi ingenting om ennå, men kan nevne at kun viste fram første by. Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Ingenting å si på interessen rundt dette spillet i hvertfall. Hvis man blir skuffet av det der så må man ha sykt høye og urealistiske forventninger. Jeg synes det så kanon bra ut Ta en titt på screens og videoer fra forrige GTA spill hvis du trenger noe å sammenligne med.. Det blir LAAAAAAAAAAAAANGE 6 måneder Endret 30. mars 2007 av Milorg Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hah, hovedpersonen ligner jo på Irans president. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 I og med at "helten" ser ut til å være russer, så håper jeg at vi får en del balkanmusikk. Gogol Bordello i GTA IV hadde vært dritfett. :!: Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Gleder meg til det kommer materiale på playstation store. Blir fett å se det i sitt rette element. Men usikker på om jeg ønsker meg en demo slik vi fikk med Saints Row. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Syns nå spillet ser ut som: GTA Teheran Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Må si meg enig i at fyren ser ut som en russer. Hørtes ut som han prata med litt russisk dialekt også. Sikkert ex-kgb eller noe sånt sykt. Dette kan bli spennende! Håper de slipper mer informasjon snart. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Håper Lazlo fremdeles har en radiokanal. :-) Litt morsomme reklameplakater blir det nok denne gangen også. "Americas next Top Hooker"! Hehe... Lenke til kommentar
kiMMey Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Bare for å føye til en pitteliten detalj om noe alle allerede vet; På 0:29 i videoen (Samme stedet som "Top Hooker"-skiltet) er det et veldig lite skilt nede litt til venstre hvor det står I (heart) LIBERTY CITY. Så hey. Uansett, spillet virker temmelig lovende. fint å kunne se noen next-gen shaders og mer dynamiske omgivelser i forhold til de forrige spillene. Lenke til kommentar
avtalegiro Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 http://planetgrandtheftauto.gamespy.com/Vi...es.Detail&id=90 Her er noen galninger som har analysert traileren bilde for bilde, kult! Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Dette kan vi diskutere her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=740772 Eller her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=740718 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg