Gå til innhold

GTA 4 - diskusjon rundt traileren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
32854_med.jpg

lol, legg merke til "I slept with your mom" reklamen nederst i høyre hjørne!  :!:

8271535[/snapback]

 

Hehe.. så det da jeg gikk igjennom traileren for 2000-ende gang.. :D

Rockstarhumor er best! gleder meg til de nye radiostasjonene, og aller mest, "Chaterbox" :p

Lenke til kommentar

For å gjøre slutt på alt dette maset om det er New York City eller Liberty City vi ser i spillet. Det er faktisk Liberty City byen heter, til tross for at mange av momumentene fra New York City er der. En av grunnene til at jeg tror de gjør det slik er fordi at, dersom de hadde kalt byen for New York City ville en masse folk forvente en autentisk kopi. Videre ville Jack Thompson og hans disipler få enda et argument ved at de kan si spillet lærer opp folk til å bedrive kriminell aktivitet i New York.

 

Jeg personlig tror Liberty City kun er et kallenavn på New York om du vil. Frihesgudinnen på engelsk er jo nettopp "The Statue of Liberty". Derfor er det nærtliggende å tro at Liberty City kanskje er et reelt kallenavn, og at byen i spillet som vi alle vet henter stor inspirasjon fra New York, men er ingen eksakt kopi.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
For å gjøre slutt på alt dette maset om det er New York City eller Liberty City vi ser i spillet. Det er faktisk Liberty City byen heter, til tross for at mange av momumentene fra New York City er der. En av grunnene til at jeg tror de gjør det slik er fordi at, dersom de hadde kalt byen for New York City ville en masse folk forvente en autentisk kopi. Videre ville Jack Thompson og hans disipler få enda et argument ved at de kan si spillet lærer opp folk til å bedrive kriminell aktivitet i New York.

 

Jeg personlig tror Liberty City kun er et kallenavn på New York om du vil. Frihesgudinnen på engelsk er jo nettopp "The Statue of Liberty". Derfor er det nærtliggende å tro at Liberty City kanskje er et reelt kallenavn, og at byen i spillet som vi alle vet henter stor inspirasjon fra New York, men er ingen eksakt kopi.

 

Snorre :)

8271619[/snapback]

 

Veldig enig det du sier. De får frihet til å finne på mye mer når de kaller det Liberty City. Feks Getaway som skulle ha en autentisk London kopi, da blir det med en gang stooore diskusjoner om utviklerne har greid å få med seg alt. Masse mas. Når de kaller det liberty city kan de gjøre som de vil. Tilogmed lage en blåkopi av NY.. :) btw: Ser kult ut. Fet stemning

 

En annen ting, hvis de ikke kallte det Liberty City så kunne de heller ikke laget sine egne reklamer/radioprogrammer etc.

Lenke til kommentar
Liberty City: New York City

Vice City: Miami

Los Santos, San Fierro, Las Venturas: Los Angeles, San Francisco, Las Vegas

 

Snorre speaks the truth.

8271630[/snapback]

 

Ja, hvorfor tenkte ikke jeg på det? :roll::p

 

Kult at de bruker "liberty city" igjen, selv om det ikke er mye som minner i traileren. Noe jeg egentlig er ganske glad for, ettersom om det hadde vært litt kjedelig med en ny episode i den samme liberty city! :)

Lenke til kommentar

Ingenting å si på interessen rundt dette spillet i hvertfall. Hvis man blir skuffet av det der så må man ha sykt høye og urealistiske forventninger. Jeg synes det så kanon bra ut :w00t:

 

Ta en titt på screens og videoer fra forrige GTA spill hvis du trenger noe å sammenligne med..

 

Det blir LAAAAAAAAAAAAANGE 6 måneder :dribble:

Endret av Milorg
Lenke til kommentar

Bare for å føye til en pitteliten detalj om noe alle allerede vet; På 0:29 i videoen (Samme stedet som "Top Hooker"-skiltet) er det et veldig lite skilt nede litt til venstre hvor det står I (heart) LIBERTY CITY. Så hey.

 

Uansett, spillet virker temmelig lovende. fint å kunne se noen next-gen shaders og mer dynamiske omgivelser i forhold til de forrige spillene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...