Gå til innhold

GTA 4 - diskusjon rundt traileren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ingenting her jeg(av kritikken).Vi fikk jo vite en hel masse her. Hovedpersonen er sannsynligvis en russer. Liberty City, som nå ser prikk lik ut som New York og grafikken som så sykt bra ut til å være et så stort spill.

 

Handling i nåtid eller close opptil nåtid.

 

Dette blir tidenes spill, ingen tvil om det!

Lenke til kommentar

Jeg var subscriber til nyhetsbrevet til San Andreas i de dagene det var en tilsvarende countdown, og jeg husker godt at det vel en uke senere kom en batch med varierte ingame screenshots og lignende.

 

Det kommer nok litt til før previewsene popper ut om et par måneder!

Lenke til kommentar
Nå har jeg gått nøye gjennom traileren. Står Liberty City på 2 båter. Og det står Liberty City på flere reklameskilt. Det at frihetsgudinnen er der er jo fordi vi vet fra GTA 3 at Liberty City skal se ut som New York. Samme som at Vice City skal se ut som Miami osv.

8271325[/snapback]

 

Er ikke på båten jeg ser Liberteen. Står det med gul skrift på en byggning.

8271349[/snapback]

Det er jeg FULLT klar over. Jeg mener bare at det ikke står Liberteen City, men bare Liberteen...

Lenke til kommentar

Fornøyd med det jeg fikk se, selv om det ikke var veldig mye. :)

Byen er New York, det kan bli veldig bra. At det er en russer er forsåvidt også helt greit, er bare glad det ikke er en mørkhudet denne gangen (ingenting rasistisk ment, men greit med variasjon fra forrige spill).

Ser også ut til at spillet tidsmessig ligger tett opp til nåtiden, og det var vel det jeg ønsket meg også, så. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...