Gå til innhold

GTA 4 - diskusjon rundt traileren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
New York virker som et godt valg av en by, men jeg er ikke sikker på hvorvidt jeg liker at de nå skal bruke en ekte by istedet for gode gamle Liberty City.

8271054[/snapback]

 

Jeg er ikke helt sikker på Liberty City, men alle de andre nyere spillene har vært basert på ekte byer.

 

Vice City = Miami

San Andreas området = Nevada og California

Los Santos = Los Angeles

San Fierro = San Francisco

Las Venturas = Las Vegas

 

Det har også vært spekulert om at GTA:III var basert på New York, men dette vet jeg ikke stort om.

Lenke til kommentar
Har på følelesen at dette kan bli en liten skuffelse.

 

Konseptet begynner å bli litt slitent, og jeg tviler på at russer-konseptet har samme sjarmen som san andreas.

8271113[/snapback]

 

For å være ærlig, jeg hadde forventet meg litt mer enn hva vi fikk se. Må si at jeg sitter igjen her litt småskuffet altså. Jaja, Rockstar pleier jo alltid å levere varene, så jeg regner med at det ferdige produktet kommer til å bli knallbra. Spørs bare om de klarer å lage noe orginalt og særskilt, noe som skiller seg ut. Nå er det jo flere aktører som forsøker seg i samme sjanger. Både Saints Row og Crackdown har jo lyktes ganske bra.

Lenke til kommentar

Sett den i 1280x720 og det ser slettes ikke verst ut. Grafikken har forbedra seg enormt og byen ser veldig fin ut. Og en positiv overraskelse(spoiler alert) spiller man en russer :p Jeg er uansett veldig sulten på mer og denne traileren på rundt 50 sek med ingame footage holder absolutt ikke. Kommer nok definitivt til å forhåndsbestille det spillet her.

 

Hvis det ender opp med at xbox360 får rettighetene kommer jeg til å gå bananas. Noe av grunnen til at jeg valgte ps3 er fordi jeg vil spille gta4 med samma gamle deilige og fantastiske kontroll som før. Rockstar ville jo gjort en enorm feil og tape enorme summer penger ved at 360 får alle rettighetene. Ikke det at jeg har noe spesielt imot 360en, men det blir utrolig kjipt hvis det ender opp med at sony og MS skal krangle om exclusive titler. 360 og ps3 er begge gode maskiner, men jeg vil nok si at ps3 har størst potensial og det var derfor jeg kjøpte den.

Lenke til kommentar

åååh, priser meg lykkelig over at det ikke ble London..

Venstrekjøringen hadde drept meg samt det teite engelsk-"gangster"-crapet :D

 

New York og områdene rundt er skikkelig stemning, her kan jo alt skje.

Men håper det blir stoooOOOOORT, så man kan fly rundt også:)

 

Rart Rockstar ikke prøvde seg på litt søramerikansk/varmt strøk stil, ettersom Vice City slo så godt ann...

Lenke til kommentar
jeg vil nok si at ps3 har størst potensial og det var derfor jeg kjøpte den.

8271132[/snapback]

 

Du bare måtte få sagt ditt om PS3 i denne tråden her

8271142[/snapback]

 

Finnes dessverre folk som er ute etter å lage "krig", slik som Kvass her. Ren idioti i en tråd som tar for seg traileren til GTA 4.

 

ONTOPIC: Dette ser veldig bra ut, gleder meg ufattelig mye. Fikk også litt Alan Wake følelse når skyggene spant rundt. Å spille som russer er bare et pluss. Digger den russisk-engelske dialekten. Ble litt skuffa når vi ikke fikk se hvilke konsoller den kommer til i slutten av traileren i og med at det har vært så mange rykter om xbox360 exclusive, men vi får bare vente å se hva som skjer. At GTA4 skal i hylla er det ingen tvil om.

Lenke til kommentar

Er vel bare bygater i NY bortsett ifra central park.

Veldig skuffet over en så kort og intetsigende trailer, skulle hatt noe jeg kunne lest på og fått informasjon om.

 

En liten 30 sek videosnutt sa så lite, rockstar sin hjemmeside er nede. For en brøler å la folk vente 30 dager for så lite. Man bør ha noe mer enn det der å vise til når folk har hatt slike forventninger som har vært tilfelle.

 

Nei dette var dårlige saker, godnatt alle mann og sov godt :closedeyes:

Lenke til kommentar

Han dude sier han har drept folk, smugla folk og solgt folk. Etterpå sier "Perhaps here, things will be different."

Kanskje det betyr at GTA IV ikke vil handle om å løpe rundt å drepe folk. Kanskje det blir mer som et normalt liv. Kanskje DU bestemmer selv, om du vil være en gangster eller en helt normal fyr som sitter i kassa på et kjipt sted? :hmm:

 

Jeg sier ikke at det er/blir slik. Bare en tanke...

Lenke til kommentar

New York er mer enn bare bygater, det er en hel stat :D så vi kan få ekstremt mye.. uttafor new york er det også en del øyer..

 

Håper rockstar skal ha en pressekonferanse om meget kort tid hvor de slipper ut litt mer info, for det var jo litt skuffende.

Holder oss på pinebenken i 27dager for 50sek med eh, små klipp fra new york?! :p

Lenke til kommentar
Er vel bare bygater i NY bortsett ifra central park.

Veldig skuffet over en så kort og intetsigende trailer, skulle hatt noe jeg kunne lest på og fått informasjon om.

 

En liten 30 sek videosnutt sa så lite, rockstar sin hjemmeside er nede. For en brøler å la folk vente 30 dager for så lite. Man bør ha noe mer enn det der å vise til når folk har hatt slike forventninger som har vært tilfelle.

 

Nei dette var dårlige saker, godnatt alle mann og sov godt :closedeyes:

8271193[/snapback]

Var vel ikke akkurat 30sek, var det vel?

Lenke til kommentar

Ok, følte jeg ikke helt fikk så mange svar (på mine spørsmål) etter å ha sett på denne traileren. Derfor tok jeg å sendte en mail til Richard Barnes, hos Rockstar London, som forøvrig har ansvar for pressedekningen fra Rockstar sin side.

 

Jeg skrev:

Hello Richard

 

The trailer in 1280x720 looks really great. The light effect looked nice and I`m sure it`s gonna be a good looking game, but when will we see some gameplay footage? Some info about the story, how big is the island(how many islands are there?), how many gangs etc. Many questions here hehe :)

 

Will the game support co-op?

Will there be any press release concering answers on any of these questions?

 

And by the way, I`m pretty sure GTA IV will kick some ass in october!

 

 

Best regards,

 

Christian Hvidsten

Ansvarlig redaktør, www.spillarkivet.no

 

Så, nøyaktig 1 minutt senere popper det opp en e-post. Richard svarer:

I can't say anything more other than:

 

It was all captured directly from 720p gameplay running real-time in our RAGE engine on a next-gen gaming console.

 

Everything else will come out over time.

 

Det tyder altså på at Rockstar vil slippe litt og litt info om spillet frem mot lansering. De holder tydeligvis kortene tett inntil. Så la oss virkelig håpe at de klarer å overbevise oss virkelig i oktober. Blow our minds!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...