Gå til innhold

GTA 4 - diskusjon rundt traileren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"get a life" :!:

Veldig bra ting å ha i traileren.

 

Det ble egentlig som forventet. New York. Med bra grafikk. Ikke noe som tyder på MMO eller noe annet slikt tull. GTA skal være GTA og ikke atter en WOW kopi. For personlig synes jeg wow suger hardt. Men vil ikke gå offtopic på det.

 

Grafikken var bra, men ikke WOW øyeblikk. Vannet var kjempenice fra vinkelen det viste i traileren. Desverre får vi enda en "brun" tittel på markede. Referer til fargetonen i spillgrafikken og ikke hudfarge. Bare så det er avklart.

Lenke til kommentar
Nå der var tidenes antiklimaks...

 

Utvilsomt pene lyseffekter og skygegr, men det var det eneste "bra" med den traileren... :(

8270976[/snapback]

Det så også bra ut med mye folk på gatene osv. At det var livlig. Å at vi så utkanstrøk, noe som betyr at det ikke bare er New York.

 

Men jeg vil fly i GTA. :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Grafikken minner mye om Crackdown, med unntak av at GTA IV har (logisk nok) en mer realistisk tvist. New York virker som et godt valg av en by, men jeg er ikke sikker på hvorvidt jeg liker at de nå skal bruke en ekte by istedet for gode gamle Liberty City.

 

Gleder meg dog til å se litt mer av faktisk gameplay, men dette virker som en god start, selv om jeg hadde forventet meg mer av grafikken. Får håpe GTA IV klarer å få like fet fysikk som Crackdown.

Lenke til kommentar
Det så også bra ut med mye folk på gatene osv. At det var livlig. Å at vi så utkanstrøk, noe som betyr at det ikke bare er New York.

 

8271004[/snapback]

 

Er liksom det som er problemet. Bortsett fra at det har høyere oppløsning og bedre miljøer ser det ikke ut som det har noe annet å bringe til bordet.

 

Konseptet føles for tynnslitt etter hvert... :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...