abene Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Yahoo tar konsekvensen av hard konkurranse og fjerner begrensningen på lagringsplass for e-post. Les mer Lenke til kommentar
goooser Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 :O Trodde det bare var spammere som brukte Yahoo jeg :S 50% av all spammen jeg får kommer jo fra @yahoo.com adresser -.- Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hvor mange brukere av Yahoo mail har egentlig problemer med at 1GB ikke strekker til? Er ikke økningen i lagringsplass mest et markedsførings-hype? Man er vel fortsatt begrenset til maksimalt 10 MB veldlegg per epost. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hva kan Yahoo gi som ikke Gmail gir? Snakker ikke om lagringsplass, for den er uinteressant stor hos begge. Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Uinteresant stor? Jeg for min del bruker kun gmail, dvs. at jeg aldri laster ned/ sletter mail. Akuratt nå har jeg 842 MB (30%), og skrur ikke gmail opp tempoet på hvor mye lagringsplassen øker så går jeg tom for plass om en 2-3-4 år tenker jeg. KRISE! Så gode nyheter at yahoo øker plassen, håper google følger opp - Amund Endret 28. mars 2007 av amundsf Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Uinteresant stor? 8256255[/snapback] Ja, for en som har opparbeidet seg 46 MB på to år, blir størrelsen uinteressant stor. Jeg er også mer fan av pakka google med Gmail, GCalendar, Picasa Web og forhåpentligvis en OK kontorpakke om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Enig med at GB-størrelser er en uinteressant begrensning for en som har samlet på 190MB epost gjennom de siste 10 årene. Det er greit å slette unna det man vet man aldri vil trenge igjen så det ikke ligger i veien og gir unødvendig mange treff når man skal søke gjennom gammel epost. Men angående gmail så foretrekker jeg å kunne velge de beste løsningene innen hvert område selv. Dvs. ikke gå for pakkeløsninger med alt i ett. Ellers så er det nok billig av Yahoo å tilby en slik løsning. Harddisker koster for tiden fra 2 kroner per GB så det er ikke mange annonsevisninger som skal til for å forsvare økonomisk en lagringskapasitet på 1GB. Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) .............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Du bør ikke skrive trusselbrev eller lignende saker (hvordan du tar tenkt å drepe noen) i gmail (eller google for den saks skyld). Da kan det brukes som bevis mot deg Jeg har brukt 3% (105MB) av plassen min på gmail på ca. 3 år, totalt 2061 mailer. Tror det skulle holde en stund til. Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hvordan klarer du å finne antall mailer i gmail? Skulle gjerne vist det Jeg klarer bare å finne antall samtaler... Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hvordan klarer du å finne antall mailer i gmail? Skulle gjerne vist det Jeg klarer bare å finne antall samtaler... 8257964[/snapback] Er ikke alle som bruker Google Talk. Så da trenger man bare å titte i "All mail". Uansett er det ikke verre enn å ta; alle meldinger = "All mail" - "Chats". Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 JonT: Nei, den teller ikke alle e-postene, husk at samtaler med en e-postadresse regnes som en e-post, ikke f.eks 8 som det i praksis er. Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Var det jeg mente med samtale ja. Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Yahoo støtter IMAP, det gjør ikke Google Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Yahoo støtter IMAP, det gjør ikke Google 8262981[/snapback] Så vidt jeg vet (korrekt meg vis jeg tar feil) så gjelder det bare vis man kjøper en plus versjon (Man kan også få støtte for det vis man kjøper en iPhone.). Yahoo støtter vel så vidt jeg vet ikke POP en gang som standard, noe Gmail gjør. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 4 år, 2GB mail her. men så bruker jeg ikke webmail, og lagrer mailen i pst-filer. Sletter ikke gammel mail, kun automatiske mailer og nyhetsbrev. Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Det er vel opp til enhver bruker å finne ut hvor mye plass man trenger. For min del har jeg brukt opp lagringen på gmail for en stund siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå