lektroluv Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hvor mange her har egentlig testa PS3 spill over nett? Funker det bra? Noen som har opplevd 40 player Resistance f.eks? Litt artig å høre litt tilbakemeldinger om f.eks. "gamertag" systemet og om det lagger eller flyter bra. Siden det er gratis og greier, mener jeg. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Er hvertfall meget skuffet over at det ikke er servere som gjelder for både EU og US/JP Har kjøpt spill fra US og kan ikke spille Motorstorm eller Resistance med vennene mine her i landet. Håper virkelig at dette blir ordnet. Ellers må jeg si at jeg testet Deathmatch på R:FoM med 40 spillere igår og det var helt sinnsykt. Ingen lag what so ever og mye moro:) Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg har spilt en del Motorstorm online og det fungerer greit. Lag er ikke noe stort problem, men en del av mine motstandere har hoppet rundt på hele skjermen og tydeligvis opplevd lag Ellers føler jeg ikke det er så mye å si om online delen til PS3. Det er rett og slett ikke mye å snakke om. Du har en venneliste med den kan ikke taes frem mens du spiller og du kan heller ikke svare på beskjeder da. I tillegg ser jeg ikke mulighet for å invitere venner til et spill. Ingen Xbox Live erstatter for min del. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Alt det der tror jeg nok kommer med HOME Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Absolutt alt kommer til å bli reddet av Home. Men jeg har ikke spilt online enda...noen som kan hjelpe meg eller? Tråden min Endret 28. mars 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå