HanEneTomaten Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Da jeg var i Polen kjøpte jeg kebabchips... beste jeg har smakt Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Sørlands chips er hittil min favoritt. Åhh...nå fikk jeg lyst på det Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 chips med salt og eddik er tingen. Utrolig at de ikke selger det i norge. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Trur eg skal byrje å kjøpe små posar med Cheese Doodles, praktisk, kjekt å ha liggande og du slepp å hive nedpå 200g når du først skal kose deg litt. Lenke til kommentar
Ev1BL Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Potetgull med Tomat-smak er digg! Men de har sluttet å selge det tror jeg... Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Noen som har smakt den nye chipsen til maarud? Den med fullkorn og smaken "sour cream and onion"? Lenke til kommentar
Superior Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Noen som har smakt den nye chipsen til maarud? Den med fullkorn og smaken "sour cream and onion"? 8487008[/snapback] Smaker som Doritos og stinker rømme. Endret 29. april 2007 av Superior Lenke til kommentar
Superior Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 chips med salt og eddik er tingen. Utrolig at de ikke selger det i norge. 8470000[/snapback] Jeg har da sett både Pringles og Kettle Chips med den smaken i Norge. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Etter å ha lest denne tråden kjørte jeg rett på statoil å kjøpte meg Sørland Chips - spansk paprika med persille, NAAAAAAAAAM Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Liker tortilla chips og Cheez doodles jeg. Lenke til kommentar
MartinAB Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Potetgull er seriøst det beste som finnes!! Sørlandschips FTW! Uansett smak. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Sørlandschips og Delivio Salt det er de beste Delivio har en helt egen smak som jeg elsker... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Kims Snack chips eier! Men den kims BBQ har jeg ikke sett før. Hvor får du kjøpt den? Og ja, sørlandschips er også digg! Lenke til kommentar
JLord Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Sørlandschips: Spansk paprika Kanadisk bbq Snill chili og lime Sitronpepper Havsalt Flotte greier. Bare så leit at den kanadiske med elgen er gått ut av produksjon. French fries er selvsagt god, men den svir litt på leppene av saltet. Ja, hør på Arnold;P Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) French fries og cheez doodles går det i her. Med cola er de uslålige. Endret 2. november 2007 av mafiaman Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Kims naturchips er digg. De bruker en annen type olje på den som gir den en helt egen smak. Men det blir litt "elsk eller hat". Lenke til kommentar
jimy Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Sverger til delivio når jeg ikke har lyst på min litt dyre favoritt Taco rolls fra santamaria. Hvem har egentlig best utvalg når det angår Potetgull og den slags. Jeg selv synes Ica og Mega er de med best utvalg. Hva synes dere andre? Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Hvem som har best utvalg er jeg usikker på, har ikke like stor kompetanse som deg jimy, men jeg vet at de har sykt mye potetgull på Eurospar. Forøvrig er min potetgullfavoritt nå; KiMs Naturchips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå