Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Men original chips biff&løk er en ganske så grei etterfølger. 8288444[/snapback] Altfor mye hvitløk til at den er forsvarlig å spise. 8299016[/snapback] Er den smaksatt med hvitløk? 8299136[/snapback] Den har både løkpulver og hvitløkspulver. 8299165[/snapback] Bevis ... 8301330[/snapback] Hadde tilfeldigvis en pose i søppelet. Stinker hvitløk. 8301540[/snapback] "Stinker" hvitløk blir vel en aldri så liten overdrivelse. Jeg har selv knasket i meg av dette utmerkede chipset, og aldri fått med meg noen utpreget stank av hvitløk. Greit nok, chipset blir ikke noe dårligere av den grunn uannsett. Bare så jævla synd at man kun får tak i snadderet på noen få kvalitetsbevisste gourmet-butikker. Lenke til kommentar
Superior Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Men original chips biff&løk er en ganske så grei etterfølger. 8288444[/snapback] Altfor mye hvitløk til at den er forsvarlig å spise. 8299016[/snapback] Er den smaksatt med hvitløk? 8299136[/snapback] Den har både løkpulver og hvitløkspulver. 8299165[/snapback] Bevis ... 8301330[/snapback] Hadde tilfeldigvis en pose i søppelet. Stinker hvitløk. 8301540[/snapback] "Stinker" hvitløk blir vel en aldri så liten overdrivelse. Jeg har selv knasket i meg av dette utmerkede chipset, og aldri fått med meg noen utpreget stank av hvitløk. Greit nok, chipset blir ikke noe dårligere av den grunn uannsett. 8301820[/snapback] Nå er det ikke en selv hvitløkslukta er verst for. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Sjelden jeg spiser potetgull, men når jeg gjør det er det som regel Sørlands. Kjøpte nettopp en pose med spansk paprika. Kunne vært mer krydret synes jeg. Creme Fraiche derimot er herlig Lenke til kommentar
.sere Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Har egentlig aldri vært spesielt glad i chips.. er nok Sørlands som er favoritten likevel. Nøtter er tingen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Slutt med denne massequotinga, heilt undøvendig å ha historikk frå 10 tidlegare innlegg. Fant forresten Maarud Original Biff & Løk i dag på Coop Mega. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Altså...Du får ikke bedre potetgull enn Sørlandschips Dæven for en oppfinnelse! 8288201[/snapback] Haha, enig Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Slutt med denne massequotinga, heilt undøvendig å ha historikk frå 10 tidlegare innlegg. Fant forresten Maarud Original Biff & Løk i dag på Coop Mega. 8307899[/snapback] Hysj Forsøkte jo å sette en rekord. Takk for tipset ang. butikk som fører den overmåte overlegne chipsen. Har ikke sjekket hva Coop-butikkene har, men alle de andre jeg handler ved har bare "Original med salt". Synd at butikkene er stengt nå. Tabba meg ut på ølkjøp også, fordi denne skinnhellige kommunen har bestemt at ølsalget skulle stopp kl. 1800 i dag. Chips uten øl, er som fotball uten ball. Men så har jeg jo bare 20min. til Svinesund. Så i morgen må det bli en liten tur. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Chipsen var god den, inga tvil om det, sterk på smak, dip var unødig. Litt lite i posen riktignok. Konsistensen var fin, den hadde ein naturleg tyggefølelse. Likevel slår den ikkje Sørlandschipsen som ligg i skapet og ventar på meg. Hadde 3 av dei beste typane chips i går, Maarud Original Biff & Løk, Sørlandschips Spansk Paprika og Cheese Doodles (sistnevnte er lite omtalt her, men fabelaktig god. Ein liten ulempe at det heng igjen på fingrane det neste døgnet, men vaskar du deg med tannkrem går det fint.) Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Forstår ikke helt det der med at noen typer chips har 45% mindre fett... Fett er jo tingen. Som slagordet til Sørlands chips (tror jeg) er: Livet er fett! Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Forstår ikke helt det der med at noen typer chips har 45% mindre fett... Fett er jo tingen. Som slagordet til Sørlands chips (tror jeg) er: Livet er fett! 8315785[/snapback] Superchips du mener nå tenker jeg. Er heller ikke mye fan av "40% mindre fett her, 120% mindre sukker der", men Superchips er steike digg. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det med at du stinker hvitløk etter original chips biff&løk.. er da inderlig ikke ditt/vårt(potetgull-kjennere) problem at nordmenn ikke har kommet langt nok til å akseptere hvitløk som et krydder i dagliglivet enda. I spania for eksempel er hvitløk et dagligdags krydder på lik linje med salt, pepper, basilikum and so on. Ingen der som fnyser på nesa og oppfører seg som om du har massakrert en barnehage om du har hvitløksånde. Nordmenn trenger å vokse opp på akkurat det feltet. Personlig har jeg ei hvitløksflette i kjøleskapet til alle tider, så om noen ikke liker hvitløk bør de holde seg langt unna meg. Fikk forresten utrolig lyst på potetgull med salt&eddik. Har smakt en nydelig australsk en, men husker ikke navnet. :/ Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Ingenting slår sørlandschips!<3 8255765[/snapback] Nei, enig der. Det er godt det Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Potetgullet må nesten være kryddret, ellers så orker jeg nesten ikke spise det. Salt blir bare for nøytralt for meg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Potetgullet må nesten være kryddret, ellers så orker jeg nesten ikke spise det. Salt blir bare for nøytralt for meg. 8357835[/snapback] Enig, vanleg salt chips er ikkje spesielt god, med mindre du har dip til. Delivio derimot har ein meget god smak. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det beste potetgullet må jo være Kims Snack Chips. Noen som er enig? Min favoritt iallfall. French Fries er jo heller ikke å forakte. Lenke til kommentar
Superior Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Superchipsen ifra Maarud er også en sikker vinner, av de to smakene liker jeg salt best, men paprika er ikke forferdelig den heller. 8292603[/snapback] Det er da vitterlig tre smaker. Salt, paprika og salt og pepper./b] 8299026[/snapback] Mulig det finnes tre, men jeg har aldri sett den salt og pepper smaken. 8300433[/snapback] De har den på ICA der jeg bor. 8300585[/snapback] Fant faktisk Superchips med enda en smak i dag, nemlig dill. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Pringles grøn eller lilla er godt! Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Men sjelden i butikkene.. Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Liker best Delivio med salt og pepper..mmmm Endret 21. april 2007 av Windkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå