SSSø Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Ingenting slår sørlandschips!<3 8255765[/snapback] ...og Gourmet-chipsen som jeg har en mistanke om at har gått ut av produksjon. Ellers var jo 007-paprika-chipsen god. Husker ikke helt hva det var, men den smakte paprika og James Bond var på posen. Er mer enn nok for at jeg skal spise den, men den har jo også gått ut av produksjon. Og på grunn av de få minnene jeg fremdeles har av chipsen går jeg ut i fra at det er ganske lenge siden. Endret 28. mars 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Chips ja... Hvor skal jeg begynne... Jeg spiser ofte salt&pepper chips fra både maarud,kims. Også spiser jeg sørlandschips. Liker ikke salt chips så godt, bedre med paprika og pepper. Lenke til kommentar
Superior Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Sørlandschips er best. Den med smak av creme fraiche og chalottløk. Superchips er også godt, men litt for lite i posen i forhold til prisen. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 spør etter *poll* da er det letter å se hvilken som er best:P Lenke til kommentar
morfin Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Noen som husker Nils potetgull? Han karen fra Mot i brøstet. Er sikkert 10 år sia det eksisterte men syns jeg husker at det var digg. Ellers er jo dill potetgull best, men det selges ikke i norge. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Noen som husker Nils potetgull? Han karen fra Mot i brøstet. Er sikkert 10 år sia det eksisterte men syns jeg husker at det var digg. Ellers er jo dill potetgull best, men det selges ikke i norge. 8259268[/snapback] Mener du potetgull lagd av dill? Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Doritoz eller hva nå potetgullet heter er utrolig digg! Spesielt med dobbelost smak... Spiste en i nesten hverdag da jeg var i Australia (tre uker) Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Noen som husker Nils potetgull? Han karen fra Mot i brøstet. Er sikkert 10 år sia det eksisterte men syns jeg husker at det var digg. Ellers er jo dill potetgull best, men det selges ikke i norge. 8259268[/snapback] Mener du potetgull lagd av dill? 8259305[/snapback] Kims dill tror jeg han mener, samme som sourcream, men med dillcream... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Maarud/ Estrella og KiMs er noe jeg unngår p.g.a. dårlig kvalitetskontroll, paprikasmak hender det seg enten er brent eller for mye krydret. Best er Sørlandschips (selv om den kan være i salteste laget, dog bra til øl), da særlig sitronpepper og snill chili og lime. Endret 28. mars 2007 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Maarud/ Estrella og KiMs er noe jeg unngår p.g.a. dårlig kvalitetskontroll, paprikasmak hender det seg enten er brent eller for mye krydret. Best er Sørlandschips (selv om den kan være i salteste laget, dog bra til øl), da særlig sitronpepper og snill chili og lime. 8259512[/snapback] helt uenig når det gjelder Maarud. Jeg har knasket potetsvineri i 35 år, og Maarud har den absollutt beste kvaliteten på vårt hjemmemarked. Etter min mening kommer sørlandschipsene som en god nummer to over foretrukne kvalitetsleverandører av essensielt fetefor. Lenke til kommentar
morfin Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Noen som husker Nils potetgull? Han karen fra Mot i brøstet. Er sikkert 10 år sia det eksisterte men syns jeg husker at det var digg. Ellers er jo dill potetgull best, men det selges ikke i norge. 8259268[/snapback] Mener du potetgull lagd av dill? 8259305[/snapback] Potetgull med dillsmak ja. Prøv en neste gang du er i sverige Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Sørlandschips: Spansk paprika Kanadisk bbq Snill chili og lime Sitronpepper Havsalt Flotte greier. Bare så leit at den kanadiske med elgen er gått ut av produksjon. French fries er selvsagt god, men den svir litt på leppene av saltet. Endret 29. mars 2007 av Griffar Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Maarud - SourCream & Onion Maarud - Ost & Løk Pringles - SourCream & Onion Pringles - Salt & Vinegear Kims - Mexican Fiesta Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Maarud Salt og Pepper med Holiday-dip er min personlige favoritt. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Kims(?) Original Paprika. MMM TASTY. Ellers er det Maarud. Husker ikke. Liten svart pose med rød skrift. Smaker digg. Lenke til kommentar
Superior Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Sørlandschips: Kanadisk pepper Tror du mener kanadisk bbq. Har aldri hørt om kanadisk pepper. Har smakt den en gang, men den forsvant fort. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Sørlandschips: Kanadisk pepper Tror du mener kanadisk bbq. Har aldri hørt om kanadisk pepper. Har smakt den en gang, men den forsvant fort. 8262355[/snapback] Fiksa på det. SÅ lenge siden var det at jeg hadde glemt det Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 http://kims.no/eway/imgstore/08229701f1.gif 8260441[/snapback] Fy flate. Kunne spist meg ihjel på de der. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Dumt at dei tok vekk French Fries paprika. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå