Skrujernet Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg spiser alltid til det blir tomt, uansett hvor mye det er Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Når man først har begynt er det vanskelig å stoppe, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Karl Reverud : Nå ligger det et 5 cm's lag med pottitgull og seigmenn på stugulvet.....Nils , kom ned hit nå ! "alikevell sitter jeg å spiser på det" Narko Tika som de sa på Julefergå....... Endret 16. mai 2010 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Må si at min favoritt av alt er vel Kims French Fries, synes det er genial. smaker enkelt og godt. Lenke til kommentar
JLord Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Karl Reverud : Nå ligger det et 5 cm's lag med pottitgull og seigmenn på stugulvet.....Nils , kom ned hit nå ! "alikevell sitter jeg å spiser på det" Narko Tika som de sa på Julefergå....... Nils: "Nei livet er slett ingen spøk, men lett litt på trøkket med ost og løk" Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Noen som husker en ketchup-smakende (om jeg husker riktig) variant av "french fries"-chpisen? Var i en rød pose, tror den heter "hot fries", men jeg husker ikke klart... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Noen som husker en ketchup-smakende (om jeg husker riktig) variant av "french fries"-chpisen? Var i en rød pose, tror den heter "hot fries", men jeg husker ikke klart... Mener du french fries med paprika? Det er i en rød pose, og selges nå igjen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Den aller beste er Proviant, men den er så liten og dyr. Pleier å holde meg til Maarud Paprika, Salt og Pepper eller Classic Salt. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Noen som husker en ketchup-smakende (om jeg husker riktig) variant av "french fries"-chpisen? Var i en rød pose, tror den heter "hot fries", men jeg husker ikke klart... Mener du french fries med paprika? Det er i en rød pose, og selges nå igjen. Ikke paprika nei. Det var en annen type enn paprika som var rød for lenge siden. Noe ketchup/chili opplegg ja. Tror faktisk det er 10-15 år siden Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Den aller beste er Proviant, men den er så liten og dyr. Pleier å holde meg til Maarud Paprika, Salt og Pepper eller Classic Salt. Er du meg? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Doritos Sweet Chilli Pepper og Sørlandschips serien er mine favoritter . Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hvordan er French Fries med paprikasmak? De koster bare halvparten av vanlige french fries her hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå