Gå til innhold

Potetgull er godt, men hva er det beste? Og hvor er det egentlig best utvalg?

jimy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Olw ostepop er best, men det hender jeg tar en av billigmerkene for avveksling. De er ikke så aller verst, og så får en mye mer for en lavere sum penger. Ikke at det spiller noen rolle, men er hvertfall et argument.

Det samme med paprikaringer- og skruer. De som kommer i gjennomsiktige poser (Euroshopper og.... kommer ikke på det andre merket) er faktisk bedre enn de "originale". Vel og merke smaker de ikke paprika i det hele tatt, mer røyksmak, men veldig, veldig gode.

Edit: First Price var det andre merket, ja.

Endret av Olsenhower
Lenke til kommentar

Litt OT men Coops ostepop smaker bedre enn Rema og Bunnpris sin.....

Har aldri turt å kjøpe noe annet enn OWLs originale, hvordan er den i forhold?

Forferdelig! Jeg måtte bare kaste den. Smakte bare smør.

Synes Lays Cheese Onion var veldig god. Kjøpte den på Obs. Men dyr, kostet 35 kr for 200g :mad:

https://www.diskusjon.no/uploads/monthly_05_2010/post-12809-1273936580,4703_thumb.jpg

Har kjøpt de nye fra Maarud grillchips og VM-Gull. Ser ut til at det kun er Rema som selger disse variantene. Gleder meg til å prøve de i kveld. Skal også prøve fredagsmiks etterhvert.

post-12809-1273936580,4703_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det beste potetgullet er Maarud sour cream og onion

First price ostepoppen er også veldig god, elsker den krydderblandinga.

Maarud sin ost og løk er også fryktelig god, men sliter med at jeg har den smaken i munnen i 2 dager etter at jeg har spist det.

Lenke til kommentar

Er det noe stoff i potetgull som gjør det avhengighetsskapende ? Vanlighis klarer jeg å spise ca en halv pose, men så smaker det ikke det samme lengere, blir tørr i munnen og lei av smaken, men alikevell sitter jeg å spiser på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...