VikinGz Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Maarud classic salt er kjipern. Har gått over til kims der. Til og med det biligste til kims har blitt sprøtt og godt =) Samt at det har kommet mye store flak, og det liker jeg i vertfall =) Zeph: Vi har den ennda =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Litt OT men Coops ostepop smaker bedre enn Rema og Bunnpris sin..... Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Maarud Sourcream & Onion :love: Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Litt OT men Coops ostepop smaker bedre enn Rema og Bunnpris sin..... Har aldri turt å kjøpe noe annet enn OWLs originale, hvordan er den i forhold? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Det nye fredagsmiks med salt er fantastisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Coops sin er vel mer noget mer salt og mer orange..... Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Olw ostepop er best, men det hender jeg tar en av billigmerkene for avveksling. De er ikke så aller verst, og så får en mye mer for en lavere sum penger. Ikke at det spiller noen rolle, men er hvertfall et argument. Det samme med paprikaringer- og skruer. De som kommer i gjennomsiktige poser (Euroshopper og.... kommer ikke på det andre merket) er faktisk bedre enn de "originale". Vel og merke smaker de ikke paprika i det hele tatt, mer røyksmak, men veldig, veldig gode. Edit: First Price var det andre merket, ja. Endret 12. mai 2010 av Olsenhower Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 First price baconsnacks synast eg er det beste baconsnackset. Men Sørlandschips og Lays er noko av det beste potetgullet. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Naturchips og sørlandschips, begge med salt Rødløk og paprika på en god andreplass. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Litt OT men Coops ostepop smaker bedre enn Rema og Bunnpris sin..... Har aldri turt å kjøpe noe annet enn OWLs originale, hvordan er den i forhold? Alt annet en OWLs orginale smaker herk. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Estrella Dill Chips (svensk) er helt overlegent. Hender de har det på IKEA på Furuseth. Ellers synes jeg at First Price sin Tortilla med salt er veldig god (vet ikke om det passer inn i kategorien) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Superchips er jo supert (hohoho!). Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Litt OT men Coops ostepop smaker bedre enn Rema og Bunnpris sin..... Har aldri turt å kjøpe noe annet enn OWLs originale, hvordan er den i forhold? Forferdelig! Jeg måtte bare kaste den. Smakte bare smør. Synes Lays Cheese Onion var veldig god. Kjøpte den på Obs. Men dyr, kostet 35 kr for 200g https://www.diskusjon.no/uploads/monthly_05_2010/post-12809-1273936580,4703_thumb.jpg Har kjøpt de nye fra Maarud grillchips og VM-Gull. Ser ut til at det kun er Rema som selger disse variantene. Gleder meg til å prøve de i kveld. Skal også prøve fredagsmiks etterhvert. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Det beste potetgullet er Maarud sour cream og onion First price ostepoppen er også veldig god, elsker den krydderblandinga. Maarud sin ost og løk er også fryktelig god, men sliter med at jeg har den smaken i munnen i 2 dager etter at jeg har spist det. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Maarud Sourcream & Onion :love: Nå som jeg har lært meg å like det, elsker jeg det! Har en pose Kims Salt & Pepper jeg egentlig skulle spare til i morgen, men nå ble jeg fristet.. Spise eller ikke spise? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Njaaa, jooo. Den er jo ganske stor og jeg skal jo legge meg snart, så er nok lurt å spare den ja. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Er det noe stoff i potetgull som gjør det avhengighetsskapende ? Vanlighis klarer jeg å spise ca en halv pose, men så smaker det ikke det samme lengere, blir tørr i munnen og lei av smaken, men alikevell sitter jeg å spiser på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå