anaconda Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Maarud Sprø liker jeg ganske godt. Kjøpte et par esker når den var på tilbud på Europris. En salt og en paprika. Den med salt ble stygg, men den med paprika er forsatt god, selv om den gikk ut på dato for 9 måneder siden. Har ikke sett den på noen butikker på lenge. Er den gått ut? De hadde også en Creme Fraiche som var utrolig god. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Er styggredd for at de har sluttet å produsere Sprø ja. Har heller ikke sett den i butikken de siste par 4-5 måndene.. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Noen her som husker Fjellchips? Lenke til kommentar
Penance Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Så plutselig Superchips med sourcream & onion på butikken for et par dager siden (kanskje den ikke er så ny, men jeg er ikke så ofte i de hyllene) og måtte selvsagt teste, da jeg elsker sourcream & onion smaken og Superchips, men ikke konsistens/fet smak av de "vanlige" sortene, og denne var knallgod! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hmm.. Må prøves en dag. Hva synes folket om den nye Kims med rømme og pepper -smak da? Selv elsker jeg den. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg den. Det er muligens noe av det beste som har vært på markedet siden Fjellchips Rømme&Pepper. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Men Olw i Sverige har en som er enda bedre da. Rømme og chilli. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Så plutselig Superchips med sourcream & onion på butikken for et par dager siden (kanskje den ikke er så ny, men jeg er ikke så ofte i de hyllene) og måtte selvsagt teste, da jeg elsker sourcream & onion smaken og Superchips, men ikke konsistens/fet smak av de "vanlige" sortene, og denne var knallgod! Så denne på Eurospar, og har lyst til å prøve den. Men syns den er dyr. 26 kr for 150g Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Se det på den positive siden, du slipper å spise så alt for mye av det, og slipper derfor å bli fet. Lenke til kommentar
Eoy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Sørlandschips Creme Fresh med iskald Cola til er himmelsk. Lenke til kommentar
JLord Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Maarud VM-Gull Chakalaka, som er potetgullet de gir ut i forbindelse med fotball VM i Sør-Afrika. Ifølge Maarud er det kryddret for å smake nasjonalrettet i Afrika--> Chakalaka. Jeg synes denne var veldig god, og passer veldig bra med Tortilla dip'en fra Maarud. Chipsen har en god smak av Potet, Grillkrydder, chili, samt en gjennomgående smak av Tomat. Krydderet kraftig i smak og litt småpikant, men ikke veldig sterkt Er ganske sikker på at jeg har smakt en veldig lik chips tidligere husker bare ikke helt hvilken. Men ser ikke bort ifra at de har gjenopptatt produksjonen av en tidligere produsert chips, bare med ny embalasje. Litt ala drillo-isen. Endret 29. april 2010 av JLord Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Wow, VM-chips? Da veit jeg hva skal til spise til VM-kampene i sommer i alle fall. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Husker rema1000 solgte en chips type som smakte grillkrydder, tror også bare den ble kalt grillkrydder, fantastisk god. Kims hadde vel også en grilltype chips for noen år siden. Siden har det vært dødt på den smaksfronten, veldig synd for sammen med snack chips er det utvilsomt den beste smaken synes jeg. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Husker rema1000 solgte en chips type som smakte grillkrydder, tror også bare den ble kalt grillkrydder, fantastisk god. Kims hadde vel også en grilltype chips for noen år siden. Siden har det vært dødt på den smaksfronten, veldig synd for sammen med snack chips er det utvilsomt den beste smaken synes jeg. Hva med å strø litt grillkrydder over vanlig salt potetgull elns? Lenke til kommentar
JLord Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Digg med litt annet enn bare salt. Var en chips som het noe med grill for noen år siden ja, mener den kanksje bare var ment for sommersesongen eller noe. Ellers så husker jeg godt James Bond chipsen som kom i forbindelse med Tomorrow Never Dies i 1997 smakte noe sourcream and onion aktig Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Gjorde en nybegynnefeil i butikken i dag. Resultatet ble at jeg nå har Kims salt og pepper stekt i solsikkeolje på kjøkken. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Smash! Teknisk sett ikke potetgull, men overlegent godt. Maarud Classic Salt. Til hverdag, fest og dagen derpå. Helst med lettrømme til å dyppe med. Varme tortilla chips. Salsa, guacamole eller hummus dip. Alternativt også med smeltet ost og tacokrydret kjøttdeig til. Lenke til kommentar
Skolegutt93 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 jeg liker maarud potetsmak med potet, bestet potetgullet med potet Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Husker rema1000 solgte en chips type som smakte grillkrydder, tror også bare den ble kalt grillkrydder, fantastisk god. Kims hadde vel også en grilltype chips for noen år siden. Siden har det vært dødt på den smaksfronten, veldig synd for sammen med snack chips er det utvilsomt den beste smaken synes jeg. Hva med å strø litt grillkrydder over vanlig salt potetgull elns? Er du gal, det blir jo aldri det samme Lenke til kommentar
Gazelle Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Dumt at dei tok vekk French Fries paprika. Ikke lenge siden jeg kjøpte det i asker,på rimi om jeg husker riktig,de er veldig gode.Favoritten min er Vinegar potetgull,de er også vanskelig å finne,men på Rema har de den(maarud) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå