ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Sørlandschips er det beste potetgullet og dippe. Sånn pop deligth greier fra Maarud er også godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Karl : Nils , kom ned hit med en gang ! Nils : Hva er'e ? Karl : Nå ligger det et centimetertykkt lag med pottitgull og seigmenn ut over teppet her......hva har du tenkt å gjøre med det ? *Nils legger seg ned på kne og spiser opp alt fra stueteppet* Nils : Raaaaaaaaaaaaaap ! Karl : Æsj , din gris ! Endret 16. august 2009 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 French Fries, vis det får være med her da Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) best there is, bisli og det grillsmaken som er tipptopp... Osem Endret 11. november 2009 av Luftbor Lenke til kommentar
innard Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Prøv reke-chips fra thailand. Overraskende forfriskende! Lenke til kommentar
storken Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hvor selger dem sånt? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 innvandrersjapper Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Sier bare Delivio jeg, det synes jeg er snadder! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Tyrrels Seasalt and Cider Vinegar er ekstremt god! Jeg er dog litt redd for å kjøpe det igjen, da jeg en gang kjøpte en liten pose der potetgullet var mykt! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Sorry hvis det har blitt sagt før, men er det noen her som har smakt den horrible "Peppes Pizza" fra Sørlands Chips gjengen?? Vanligvis har alle smaker derfra vært veldig gode , men denne gangen har noen virkelig gått på en skikkelig smell! Jeg er fristet til å kjøre på med 100 ord, men 1 øl (xx i rekken) og generelt latskap hindrer meg ikke fra å si : Hva i helvete skjedde??? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Den smaker jo Peppes Pizza, akkurat som den skal. Om den er god eller ikke er vel smak og behag, men den var ikke så aller værst. Spansk paprika og persille er best da. Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Når jeg først spiser potetgull, liker jeg at det er litt kvalitet på det. Favoritten er helt klart Lays Sensational med Cream og Mexican Pepper. Snadder! De har den på Bunnprisbutikker med litt utvalg. (Nidarvoll i Trondheim) Lenke til kommentar
WASD Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Alle lays potetgull er å foretrekkke, men sørlandschips sin salt og knust pepper er veldig god den også. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Sorry hvis det har blitt sagt før, men er det noen her som har smakt den horrible "Peppes Pizza" fra Sørlands Chips gjengen?? Vanligvis har alle smaker derfra vært veldig gode , men denne gangen har noen virkelig gått på en skikkelig smell! Jeg er fristet til å kjøre på med 100 ord, men 1 øl (xx i rekken) og generelt latskap hindrer meg ikke fra å si : Hva i helvete skjedde??? Enig. Den er den eneste chipsen jeg har kastet restene av etter et vorspiel. Det sier _alt_. Og det var masse rester. Endret 15. november 2009 av Olsenhower Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Sorry hvis det har blitt sagt før, men er det noen her som har smakt den horrible "Peppes Pizza" fra Sørlands Chips gjengen?? Vanligvis har alle smaker derfra vært veldig gode , men denne gangen har noen virkelig gått på en skikkelig smell! Jeg er fristet til å kjøre på med 100 ord, men 1 øl (xx i rekken) og generelt latskap hindrer meg ikke fra å si : Hva i helvete skjedde??? Har smakt den jeg også. Den var ikke spesielt god. Den smakte Peppes Pizza ja, men hvis jeg skal ha Peppes Pizza så tror jeg nok at jeg heller bestiller vanlig pizza, ikke som chips Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hvor får man kjøpt Peppes Pizza-potetgullet...? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg kjøpte min i en butikk som heter Helgø Matsenter. Du kan jo prøve en Mega-butikk, de pleier å ha godt utvalg. Lenke til kommentar
xWeeNx Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg synes faktisk ikke den var så ille. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg synes faktisk ikke den var så ille. Se filmen hos Youtube Men fra spøk til alvor:) Hva er den egentlig smaker? Det er et sammensurium av smaker som jeg har vanskelig med å henge på noen som helst av smaksknagger. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Den smaker veldig av den anistilsatte pizzasausen til peppes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå