Gå til innhold

Potetgull er godt, men hva er det beste? Og hvor er det egentlig best utvalg?

jimy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Karl : Nils , kom ned hit med en gang !

Nils : Hva er'e ?

Karl : Nå ligger det et centimetertykkt lag med pottitgull og seigmenn ut over teppet her......hva har du tenkt å gjøre med det ?

*Nils legger seg ned på kne og spiser opp alt fra stueteppet*

Nils : Raaaaaaaaaaaaaap !

Karl : Æsj , din gris !

:D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Sorry hvis det har blitt sagt før, men er det noen her som har smakt den horrible "Peppes Pizza" fra Sørlands Chips gjengen?? Vanligvis har alle smaker derfra vært veldig gode , men denne gangen har noen virkelig gått på en skikkelig smell! Jeg er fristet til å kjøre på med 100 ord, men 1 øl (xx i rekken) og generelt latskap hindrer meg ikke fra å si : Hva i helvete skjedde???

Lenke til kommentar
Sorry hvis det har blitt sagt før, men er det noen her som har smakt den horrible "Peppes Pizza" fra Sørlands Chips gjengen?? Vanligvis har alle smaker derfra vært veldig gode , men denne gangen har noen virkelig gått på en skikkelig smell! Jeg er fristet til å kjøre på med 100 ord, men 1 øl (xx i rekken) og generelt latskap hindrer meg ikke fra å si : Hva i helvete skjedde???

Enig. Den er den eneste chipsen jeg har kastet restene av etter et vorspiel. Det sier _alt_.

Og det var masse rester.

Endret av Olsenhower
Lenke til kommentar

Har smakt den jeg også. Den var ikke spesielt god. Den smakte Peppes Pizza ja, men hvis jeg skal ha Peppes Pizza så tror jeg nok at jeg heller bestiller vanlig pizza, ikke som chips :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...