Jassogitt Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Tror jeg liker Kims bedre enn Maarud, men kjøper som regel Sørlandschips. Pringles er ikke godt. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Prøvde den svenske Maarud pepper sist jeg var i Sverige, god smak, men jeg foretrekker nok salt og pepper. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Har fallt heilt pladask for Maarud´s Tortilla Rolls - Cheese and Chilli. Elles er dei fleste Sørlandschips pakkene gode, spesielt Creme Fraiche og Spansk Paprika med persille. Lenke til kommentar
Lila05 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Det aller beste noensinne var Maarud biff og løk! Men nå som det er borte vekk er det rød Tyrrell´s og Sørlandschips! Spesielt de nye som er litt dyrere i smaken salt og pepper! Nomnomnom! Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Er blitt så lei av alle de "vanlige" smakene, som paprika og salt og pepper. Liker dem litt, men da må det gå lenge mellom hver gang jeg spiser det. Ellers er jeg veldig glad i Rømme og løk-chipsen (Hvorfor er det så kult å ha det på engelsk egentlig?) og de fleste Sørlandschipsene. Lenke til kommentar
Lila05 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg sier sour cream and onion fordi det er det jeg er vant til og fordi rømme og løk høres ekkelt ut. Hehe! (Jeg liker i utganspunktet ikke rømme så prøver å glemme at det er det.) Lenke til kommentar
Sweetpea Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Synes sørlandschips er den beste, men det kan jeg ikke spise, grunnet nøtteallergi, og den er stekt i peanøttolje! Synes også Maarud Sourcream & Union er veldig god! Liker ikke potetgull fra Kims... Lenke til kommentar
Lila05 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Den eneste kims chipsen som kommer til topps er Mexican Fiesta.. mmm! Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg husker den gangen pappa kjøpte feil chips. Oppmerksom som han er, tok han feil av den salte chipsen, og den med ost & løk. ("De er begge gule, lett å ta feil!" ) Det viste seg at den var knallgod! Kan ha vært pga. at jeg var desp etter chips, og at det ikke var noen butikk i nærheten... xD Ihvertfall, meg og pappa digget den, og ånden vår var så jævlig av mamma og lillesøsteren min unngikk oss resten av kvelden! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Er ikke noe spesiellt glad i andre smaker enn salt-variasjoner. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Elsker den grønne sørlandschips posen, creme frache eller noe i den duren. Er ikke noe glad i salt potetgull, men paprika er godt. Lenge sia jeg har kjøpt potetløv gitt, fikk lyst på med dip nå. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Er ikke noe spesiellt glad i andre smaker enn salt-variasjoner. Synest saltpotetgull er kjedeleg. Nokre betre enn andre, men har ingen potetgulltypar med smaken salt blant favorittane.. Men om ein dippar det er det kjempegodt, men med dip er no alt potetgull godt... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Min erfaring tilsier at potetgull typ Sørlandschips funker dårligere sammen med dip enn den "vanlige" typen. Alle potetgulltypene har dog til felles at det alltid blir igjen 5-10% med potetgull som er "udippbart". Lenke til kommentar
sovepute Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg takler ikke Kims-potetgull, rett og slett fordi de er så alt for generøse med saltet. Det går fint med et par flak, men mer enn det må tvinges ned, da saltsmaken overdøver alt. Der er Maarud mye bedre, selv om jeg aldri kjøper det heller. Nei, gi meg heller en pose Sørlandschips, det er ekte chips. Den nye varianten med ost (?) og balsamico er helt fantastisk, selv om de med fordel kunne vert litt rausere med eddiken. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Nå sitter jeg å knasker på de nye "fancy" sørlandschipsene. Kan virkelig anbefale "Balsamico & Mozzarella"! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Det er da en annen tråd for potetgull fra før av Lenke til kommentar
i93 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Favoritten er nok Sørlands Chips med havsalt. (Oransje posen). Er veldig glad i grovt potetgull. Jo grovere, jo bedre spør du meg. På noen kiosker og bensinstasjoner har det i det siste dukket opp en brun pose (husker ikke hva potetgullet heter) med grovt potetgull med salt og pepper. Deilig. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Maaruds Salt & Pepper gir meg gode minner om filmovernattinger på garasjeloftet til min tidligere bestekompis der kveldsmat og frokost bestod av bare det. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Min erfaring tilsier at potetgull typ Sørlandschips funker dårligere sammen med dip enn den "vanlige" typen. Alle potetgulltypene har dog til felles at det alltid blir igjen 5-10% med potetgull som er "udippbart". Dette stemmer, Sørlandschips er ikkje så bra å dippe, men smaken til Sørlandschips er såpass god at den ikkje treng dip.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 To tråder om det samme har blitt flettet sammen. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå