Sodd Ball Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Prøv å bland litt rømme med sweet-chilli saus. Blir en kjempegod dip som passer godt til det meste. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Maarud sourcream & onion. Endret 28. juli 2009 av Johan. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Prøv å bland litt rømme med sweet-chilli saus. Blir en kjempegod dip som passer godt til det meste. Aldri. Sweet chilli saus er djevelens verk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Sørlandschips er best sjølvsagt. Lenke til kommentar
xWeeNx Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Alltid vært stor fan av Sørlandschips, alle smakene egentlig. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Det aller beste er Doritos som de sluttet å selge engang på begynnelsen av 2000 tallet . mmh jeg var så innmari hekta på det potetgullet Lenke til kommentar
sovepute Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Det aller beste er Doritos som de sluttet å selge engang på begynnelsen av 2000 tallet . mmh jeg var så innmari hekta på det potetgullet Er det ikke et krav at det må være laget av potet for å kunne kalles potetgull? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Ingenting slår Maarud Classic (salt) i lengden. Sånn er det bare. Men Kims' Delivio (salt) og Maaruds Sourcream & Onion er også himmelsk gode. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Favorittene mine er Sørlandschips Spansk paprika og persill (rød pose) og Maarud Salt og Pepper. Favorittdipen er holiday dipmix, den passer perfekt til de to chips-slagene. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Sørlandchips med salt og pepper, ingen over ingen ved siden av! Lenke til kommentar
sovepute Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Av chips i Norge mener jeg at Sørlandschips er produsenten som er best på både konsistens og krydder. Favorittene er salt og creme fraiche, men jeg mener alle variantene ligger et lite hakk over all annen norskprodusert chips jeg har smakt. Men den aller beste chipsen jeg har smakt er muligens Blair's med chipottle-smak. Den er mye sterkere enn hva vi er vant med her til lands, uten at det blir for sterkt og har en nydelig røyksmak i tillegg. Nydelig Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Sørlandschips med Havsalt Og french fries Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Alle typer Sørlandschips, Ostepopp, Nachochips med ostesmak, Superchips (eller hva de heter) og baconchips ala det som er på kino er best av det jeg kom på i farten. Det meste vanlige fra Kims og Maarud har dritkjedlig smak. Pringels paprika, og ost og løk potetgull er også ganske godt ^^ Endret 2. august 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Alle type Sørlandschips, Ostepopp, Nachochips med ostesmak, Superchips (eller hva de heter) og baconchips ala det som er på kino er best av det jeg kom på i farten. Det meste vanlige fra Kims og Maarud har dritkjedlig smak. Vi liker det samme Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Sørlands chips på grillen er meget Lenke til kommentar
Speik Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Dette er altså en generell potetgulltråd, bring it! Når det gjelder de store produsentene, så foretrekker jeg Maarud fremfor Kims. Har ikke kjøpt en pose fra Kims på år og dag. Favoritten blant "billig"-potetgull er nok Maaruds Sour Cream & Onion, men jeg kjøper som regel enten Sørlandschips eller det som definitivt er den beste posen i butikken: Norske Solchips. Den er dyr og er vel på kun 150g, men her er det smak over alt annet. Anbefales! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Er veldig glad i Sørlandschips sin "spansk paprika" om jeg husker rett. Ellers er jeg ikke så nøye når jeg velger. Tar det som frister der og da egentlig. Pringles holder jeg meg unna. Edit: Savner den Svenske potegullet som er kun pepper. I Norge har vi den med både Salt og Pepper, mens i Sverige har de samme versjon i kun pepper, den er god. Endret 10. august 2009 av untouch4ble Lenke til kommentar
snusmumrika Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Maarud framfor Kims!!! Men ellers: Gi meg salt & vinegar!!!! En undervurdert smak. (Heldigvis) relativt vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 jeg syntes at Kims sine potetskruer med paprika er mye bedre enn maarud sine, men jeg vet ikke om noen butikker som har kims skruer lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå