Fable123 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Tyrrells som jeg nylig fant i butikken var dritgod, men er litt dyrt. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Europris har et GENIALT potetgull som heter Taino. Det bør dere teste! Trodde det var forsvunnet jeg... spiste det for over 10 år siden, og i dag fant jeg det igjen! Ellers bør dere stikke en tur innom statoil og sjekke chipshylla der... der har jeg funnet mye rart! Ellers er kims snackchips nice Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Naturchips Vårløk & sort pepper er min nye favoritt... Spist meg grønn på det i sommer Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Naturchips Vårløk & sort pepper er min nye favoritt... Spist meg grønn på det i sommer Denne er min favoritt av naturchipsa. Ellers er Maarud Pop delight Nacho Cheese svingodt. Endret 12. juli 2008 av Jassogitt Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Men for noen år siden var det en pose som jeg ikke helt kommer på navnet på nå som var en stor favoritt som jeg savner.Det var en "papir" pose større en sørlandschips. Av en eller annen grunn har jeg "western" assisiasjoner til den. Mulig det var pga navnet eller bildet på posen. Du tenker kanskje på Maarud Originalchips. I starten kom denne i brune papirposer, før de gikk over til den snodige svarte posen de bruker i dag. Edit: Det kan også være Frank Farmer's, men jeg husker ikke hvordan de posene så ut. Endret 12. juli 2008 av svinepelz Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 1. Chips med salt og pepper, den svarte posen som man nesten ikke finner lenger. Har glemt merket, jeg er elendig på å huske slikt. Før var det Polly.. Jeg finner den ofte i avsidesliggende butikker. Ica Meny har den her i Stavanger, men ikke i alle butikkene. En veldig eksklusiv chips, tydeligvis. 12. En ny type jeg aldri har sett før, men som kjæresten min kom hjem med forrige helg. Husker ikke merke eller navn, men den var veldig sprø og med persille/dill, eller noe slikt. Veldig, veldig god. Men når det er sagt, så hadde jeg ikke spist på 7-8 timer og var "holsulten". Når jeg er "holsulten" spiser jeg nesten hva som helst, selv lapskaus. Nr 12 kan være en av de nye naturchipsene fra KiMs, de er rågode. Vårløk & pepper (grønn pose)? Nr 1 er nok den legendariske fettreduserte chipsen til KiMs/Polly, såkalt potetløv. Den har vært mer eller mindre borte fra markedet i mange år. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Syntes " Chips ohoi" var veldig godt! Mener å huske det stod Kims på posen. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 12. En ny type jeg aldri har sett før, men som kjæresten min kom hjem med forrige helg. Husker ikke merke eller navn, men den var veldig sprø og med persille/dill, eller noe slikt. Veldig, veldig god. Men når det er sagt, så hadde jeg ikke spist på 7-8 timer og var "holsulten". Når jeg er "holsulten" spiser jeg nesten hva som helst, selv lapskaus. Nr 12 kan være en av de nye naturchipsene fra KiMs, de er rågode. Vårløk & pepper (grønn pose)? Trur det er meir sannsynleg den gule posen med ost og persille. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 svinepelz: neeeei? Jeg kommer over potetløv innimellom i ny og ne. Husker aldri hvor desverre. Men jeg trodde også det var utdødd, helt til jeg kom over det. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Trur det er meir sannsynleg den gule posen med ost og persille. Oh, det er persille som er oppi den? Husket bare osten. Den gule er ellers min favoritt, men dessverre litt sjelden. JKJK: "Mer eller mindre borte" fra markedet er vel "mindre borte" da. Si fra dersom du finner den igjen - har en mistanke om at det er lettest å finne den i Coop-butikker. Lenke til kommentar
.com Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Maarud classic salt er etter min mening den beste Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 sørlandschips, og superchip eller hva den heter, den typen som det står 45 % mindre fett på Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Soletti Saltstenger FTW Lenke til kommentar
gardkarlsen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hei Min stemme går til Kettle chips...spesielt sea salt and vinegar Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg likte Sørlandschips chili og lime, men er den borte? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) DeLivio havsalt is teh shite! Edt: Cheezdoodles er også en uslåelig klassiker Endret 22. juli 2008 av Karlson Lenke til kommentar
ace855 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Sitter å knasker på en pose Maarud original chips biff & løk, må si at den er sviiiiiningz gooood! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Skal si denne tråden døde. Nytt liv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå