jimy Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) må si jeg er en iherdig potegullspiser. jeg har alltid lurt på hva som er den beste potetgulltypen. spiste en pose potetgull fra santa maria i går. taco rolls tror det het. det beste jeg har smakt så langt. post deres meninger. Endret 8. november 2007 av jimy Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 hm... Salt og Pepper er jo også godt:P Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Ingenting slår sørlandschips!<3 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 jo, sørlandschips er ikke så godt Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hadde i meg noen helt fantastiske nachos-chips igår, jeg må finne ut hva de het idag. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 jepp jør d du, og skriv det her Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Maarud Original chips smaker slik den opprinnelige amerikanske potetchipsen gjorde. Allerede fra midten av 1930-tallet startet Maarud de først forsøkene med fritering av potetskiver. De var grove, sprøe og fritert i peanøttolje . I dag er produksjonsmetodene mer moderne, men oppskriften basert på naturens råvarer er den samme. Finnes i smakene Salt, Paprika samt Biff og løk. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Maarud Original chips smaker slik den opprinnelige amerikanske potetchipsen gjorde. Allerede fra midten av 1930-tallet startet Maarud de først forsøkene med fritering av potetskiver. De var grove, sprøe og fritert i peanøttolje . I dag er produksjonsmetodene mer moderne, men oppskriften basert på naturens råvarer er den samme. Finnes i smakene Salt, Paprika samt Biff og løk. 8255809[/snapback] Jeg vil ha!! Endret 28. mars 2007 av MetroN Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Den med biff/løk-smak er grisegod. Lenke til kommentar
PinguShow Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 sørlandschips er fantastisk, maarud sin salte chips er også god. Er liksom den gode gamle chipsen som en aldri blir lei Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 hmm, jeg liker best Maarud paprika, deretter Maarud salt og pepper og Maarud Classic salt... jeg liker ikke kim's, synst det smaker rart.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Salt og Pepper: Best med dip, blir fort lei. Superchips: OK smak, men fort lei og alt for kunstig. Delivio Salt: Dette er ein kjempegod chips, den har ein meget god smak, noko heilt anna enn andre typar chips med salt. And the winner is....Sørlandschips Spansk paprika med persille! Eg har smakt det meste av chips i mitt omegn, men aldri kome over noko så godt som denne chipsen. På smak er den fortreffeleg, konsistensen er kjempe, ein verdig vinnar. Dei andre typane Sørlandschips er heller ikkje å forakte, det føles naturleg og smakar nydeleg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Sørlandschips med Sitronpepper er også veldig godt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Den Chips'ohoy eller hva den enn heter, er skikkelig nam. Blå pose, aner ikke hvilket merke. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Vanskelig å si. Jeg blir ofte kvalm av potetgull, men superchip, delivio (eller noe sånt) og tortillachips er vel de beste. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 French fries syns eg er den beste chipsen. Snack og super chips er heller ikkje å forakte. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Tortillachips og Souercream and onion (eller hva det heter) er kansje mine favoritter Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Sørlandschips er etter min mening det beste man kan få tak i. Av "snacks", that is. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå