mleith Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg har i den siste tiden blitt meget populær blant det nigerianske folk. Ofte får jeg flere ganger daglig samtaler fra nigeria. Først trodde jeg at det bare var noen som synes dette var veldig morsom og at de ville gi seg etter hvert, men når jeg sjekket listen over ubesvarte anrop ser jeg nå at alle numrene er ulike, eneste sammenhengen er at alle nummrene er nigerianske. Når jeg så dette begynte jeg å bli nysgjerrig.... Hvis jeg tar telefonen babler de i vei på ett språk jeg ikke forstår, engelsk kommer jeg ingen vei med. Noen som har forslag til hva dette kan være? Har pågått i snart 6 mnd nå, begynner å bli sånn passe irriterende. Lenke til kommentar
Plusle Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Det hadde jeg og endel av en stund. Skrekkelig irriterende Tilslutt byttet jeg nummer og har heldigvis ikke fått noe på det nye. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg hadde nok tatt kontakt med operatøren min og eventuelt byttet nummer som Plusle sier. Lenke til kommentar
veronika82 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Om du har annonser ute er det grunnen.. nigeriansk liga.. svindlere (prøver få konto nr, byr dobbelt så mye som varen er værdt osv)sender meg mail når jeg har brukte mobiler til salgs. jeg bare sletter uten å lese, las de første gangene å da sto det alltid til venn/kusine/ sønn osv i africa/nigeria.. Øverst på amobil/bruktmarked er det også advarsler om desse. Det har det også vært på qxl.. Mvh Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Sperr alle nummerene , du kan reservere deg mot enkelte nummer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå