Simsn Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Jeg har en Opel Vectra A, 93 modell, med automatgir. Den har 2 liters motor med injection. Har i ca 1 år hatt problemer med at S lyset (sport) i dashbordet blinker når motoren står på. I begynnelsen var problemet der kun når det var kaldt ute, men nå begynner det å skje uansett temperaturforhold. Det som skjer når denne blinker er at bilen kun bruker gir 3. Jeg må altså gire "manuelt" med de 3 girene jeg kan velge. Jeg er ikke så veldig teknisk av meg når det gjelder bil, så regner med at den må på service. Men hadde uansett vært flott med noen innspilll på hva dette kan være. Endret 28. mars 2007 av Simsn Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Sikker på at S'n står for sport? Og ikke Service? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 dra til et verksted å få de til å kjøre diagnose på den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Vil tro det er "sport knappen/bryteren" din som er defekt, prøv å dra ut pluggen til denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå