PacAnimal Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Har to skjermer på maskinen nå, satt opp i Dualview (nVidia gf7900). Dualview vil si at jeg ikke strekker bildet over to skjermer, men derimot har en separat skjerm uten start-meny og ikoner, som jeg kan trekke ting inn på fra den andre skjermen. Dette fungerer utmerket, til jeg fyrer opp et 3D-spill, eller Starcraft for den sakt skyld. Da blir den andre skjermen svart. Jeg har lyst til å f.eks. kunne surfe på denne mens jeg spiller på den andre. Er det mulig å ha to skjermer på en maskin, uavhengige av hverandre, uten at den ene blir svart når jeg spiller i fullskjerm? Bruker Windows XP. Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 prøv å kjør spillene dine i ett vindu, og ikke i fullskjerm. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 har samme skjermkort. har ikke problemer med det jeg. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 har samme skjermkort. har ikke problemer med det jeg. 8257197[/snapback] Hvilke drivere bruker du? Og hvordan har du satt opp skjermene, både i nvidia-driveren og i windows' skjerminnstillinger? Du kan altså spille spill i fullskjerm på "hovedskjermen" og fortsatt bruke programmer på den andre? Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 har samme skjermkort. har ikke problemer med det jeg. 8257197[/snapback] Hvilke drivere bruker du? Og hvordan har du satt opp skjermene, både i nvidia-driveren og i windows' skjerminnstillinger? Du kan altså spille spill i fullskjerm på "hovedskjermen" og fortsatt bruke programmer på den andre? 8257299[/snapback] ja. bruker det nyeste. lastet ned fra nvidia. kjører du xp eller vista?XP driver Vista 32x/86x Vista 64x Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Bruker XP, ja. (skrev det bakerst i den første posten) Gidder du vise meg innstillingene for skjermoppsettet, både i nvidia's kontrollpanel og på windows sine display properties? Screenshot? Jeg har begge skjermene tilkoblet med DVI, har satt dem opp som Dualview i kontrollpanelet til nvidia og har satt skjermene ved siden av hverandre i display properties, med to forskjellige oppløsninger. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Bruker XP, ja. (skrev det bakerst i den første posten) Gidder du vise meg innstillingene for skjermoppsettet, både i nvidia's kontrollpanel og på windows sine display properties? Screenshot? Jeg har begge skjermene tilkoblet med DVI, har satt dem opp som Dualview i kontrollpanelet til nvidia og har satt skjermene ved siden av hverandre i display properties, med to forskjellige oppløsninger. 8259184[/snapback] IKKE bruk nvidia kontrollpanel. høreklikk skrivebord>egenskaper>instillinger>avanstert>geforce7900gs> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå