Gå til innhold

To skjermer uten at den ene blir svart i spill?

Anbefalte innlegg

Har to skjermer på maskinen nå, satt opp i Dualview (nVidia gf7900). Dualview vil si at jeg ikke strekker bildet over to skjermer, men derimot har en separat skjerm uten start-meny og ikoner, som jeg kan trekke ting inn på fra den andre skjermen.

Dette fungerer utmerket, til jeg fyrer opp et 3D-spill, eller Starcraft for den sakt skyld. Da blir den andre skjermen svart. Jeg har lyst til å f.eks. kunne surfe på denne mens jeg spiller på den andre.

Er det mulig å ha to skjermer på en maskin, uavhengige av hverandre, uten at den ene blir svart når jeg spiller i fullskjerm? Bruker Windows XP.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har samme skjermkort. har ikke problemer med det jeg. :ermm:

8257197[/snapback]

Hvilke drivere bruker du? Og hvordan har du satt opp skjermene, både i nvidia-driveren og i windows' skjerminnstillinger?

Du kan altså spille spill i fullskjerm på "hovedskjermen" og fortsatt bruke programmer på den andre?

Lenke til kommentar
har samme skjermkort. har ikke problemer med det jeg. :ermm:

8257197[/snapback]

Hvilke drivere bruker du? Og hvordan har du satt opp skjermene, både i nvidia-driveren og i windows' skjerminnstillinger?

Du kan altså spille spill i fullskjerm på "hovedskjermen" og fortsatt bruke programmer på den andre?

8257299[/snapback]

ja. bruker det nyeste. lastet ned fra nvidia.

kjører du xp eller vista?XP driver

Vista 32x/86x

Vista 64x

Lenke til kommentar

Bruker XP, ja. (skrev det bakerst i den første posten)

Gidder du vise meg innstillingene for skjermoppsettet, både i nvidia's kontrollpanel og på windows sine display properties? Screenshot?

Jeg har begge skjermene tilkoblet med DVI, har satt dem opp som Dualview i kontrollpanelet til nvidia og har satt skjermene ved siden av hverandre i display properties, med to forskjellige oppløsninger.

Lenke til kommentar
Bruker XP, ja. (skrev det bakerst i den første posten)

Gidder du vise meg innstillingene for skjermoppsettet, både i nvidia's kontrollpanel og på windows sine display properties? Screenshot?

Jeg har begge skjermene tilkoblet med DVI, har satt dem opp som Dualview i kontrollpanelet til nvidia og har satt skjermene ved siden av hverandre i display properties, med to forskjellige oppløsninger.

8259184[/snapback]

IKKE bruk nvidia kontrollpanel.

høreklikk skrivebord>egenskaper>instillinger>avanstert>geforce7900gs>

post-104434-1175114588_thumb.jpg

post-104434-1175114602_thumb.jpg

post-104434-1175114617_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...