pessimisten Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Litt dårlig tittel? Uansett: Når jeg lukker lokket på laptopen så blir skjermen svart, noe som ikke er så unaturlig. Problemet er at når jeg åpner lokket igjen er skjermen fortsatt svart... hjelper ikke å trykke på knapper osv :S må kvele pc'en for så å restarte . Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Slå av at den skal sette seg i ventemodus på skrivebord "høyreklikk" - egenskaper - skjermbeskytter - strøm - også kan du velge å slå det av der Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Har vært borti noen laptops som er litt tullette. Har en HP NX6110 på jobben. Når den har stått stille en stund, evt når man lukker igjen lokket, og skjermen slår seg av for å spare strøm, og når man skal bruke den igjen vil ikke backlight slå seg på igjen. Man kan skimte detaljene på skjermen, men selve backlighten slår seg ikke på. Må slå av maskinen for at backlight kommer tilbake. Har hørt dette er et vanlig problem med nx6110..... Men har egentlig ikke giddet å sjekke så mye, iom at det er en jobb maskin Håper den dør, så jeg får ny Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Hehe... det funker nå takk for hjelpen Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hehe... det funker nå takk for hjelpen 8259596[/snapback] bare hyggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå