Sargent Fire Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Har lyst på en, men det koster en del da :sad: Og kjapt går det heller ikke, noen som kan si hvor kjapt det går med en billig dvd-brenner? Burde jeg vente til det blir billigere? Mvh,Stian Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 selv skal jeg vente til de kommer ned i 1000 lappen. har ikke bruk for det før den tid :| Lenke til kommentar
TCK Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Etter min mening så er 4,6 GB [var det rett?] alt for lite. Ville ventet til det kommer dvd'er med mere kapasitet eller andre format Men det er jo min mening Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Jeg syns ikke dvd brennere er verdt pengene, jeg ville ventet minst et år eller lengre før jeg engang tenkte tanken. Det er mye bedre å ha en hdd i et eksternt firewire eller usb2.0 kabinett som blir å koste like mye som en brenner. (hvis du bare skal ta backup etc). Hvis ikke utviklingen og prisene på dvd brennere går opp/ned, så vil jeg vente. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Jeg er hvertfall kjempefornøyd med DVD brenner kjøp. Kjøpte DVD brenner allerede i vår og har ikke angret ett sekund. Først og fremst fordi jeg slipper å knote med de he****tes CD-R'ene mer. Man får jo plass til null og niks på vanlige CD'er og jeg var kraftig lei av å ha en hel haug med CD'er liggende rundt. 4,7GB er MYE mer enn 650-800MB. A bruke vanlige CDR'er nå er for meg like akuelt som å bruke floppy disks. Edit: sensurert til det uforståelige! [ Denne Melding var redigert av: Vice på 2002-12-14 18:24 ] Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 Quote: Den 2002-12-14 18:22, skrev Vice:Jeg er hvertfall kjempefornøyd med DVD brenner kjøp.Kjøpte DVD brenner allerede i vår og har ikke angret ett sekund.Først og fremst fordi jeg slipper å knote med de he****tes CD-R'ene mer. Man får jo plass til null og niks på vanlige CD'er og jeg var kraftig lei av å ha en hel haug med CD'er liggende rundt.4,7GB er MYE mer enn 650-800MB. A bruke vanlige CDR'er nå er for meg like akuelt som å bruke floppy disks.Edit: sensurert til det uforståelige!<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Vice på 2002-12-14 18:24 ]</font> Hvor lang tid bruker du på å brenne en cd helt full? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Tja har aldri tatt tiden men jeg tror 4,7GB tar ca. 20min i 2,4x hastighet. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Quote: Sargent Fire skrev (2002-12-14 17:56):Har lyst på en, men det koster en del da :sad:Og kjapt går det heller ikke, noen som kan si hvor kjapt det går med en billig dvd-brenner?Burde jeg vente til det blir billigere?Mvh,Stian Når cd-brennerene er på vei ut av markedet da skal eg vudere om eg skal kjøpe meg en dvd-brenner. Er for tidlig å kjøpe en i dag, Så 1-2år ville eg ha ventet. Når det gjelder å brenne en full dvd på 4.7GB vil det ta ca 15-20min på 4x. Lenke til kommentar
glabba Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Hvis du virkelig har behov for en dvd-brenner, så er den vel verdt pengene? Selv er jeg ikke noen storbrenner akkurat, så min gamle Sony 10x/4x/32x holder lenge. Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 jeg for min del venter i hvert fall til det er kommet en standard, nå er de jo så manger formater DVD-R DVD-RW DVD+RW DVD-RAM... Lenke til kommentar
format c: Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Med dette som annen gadgets: Avhengig blir man Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Slutter meg til de som anbefaler å vente. DVD brennere blir både billigere og bedre, og jeg mener at en DVD plate har høyere potensiale enn 4.7 GB. Har hørt at det er mulig å lagre opptil 25GB på dem. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Selv skal jeg vente, kan ikke se at jeg har bruk for det i det hele tatt nå. Er en del andre ting jeg skal kjøpe først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå