Renzir Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Går rundt og venter spent på en pakke med SB-600 fra Nikon Norge. Er det noen som har mottatt noen blits etter å ha benyttet seg av dette tilbudet? 8429178[/snapback] Fikk nettopp svar fra Nikon at de hadde gått tom for SB-600. De skulle sende ut så snart de fikk de inn. Hvor lang tid dette kunne ta visste de ikke. Har ventet 3 uker nå så tydligvis mange som har slått til på denne kampanjen... Lenke til kommentar
bernini Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg gikk for SB-400. (Ja, angrer litt). Men fikk den ihvertfall nå i går, en drøy uke etter kjøp. Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Går rundt og venter spent på en pakke med SB-600 fra Nikon Norge. Er det noen som har mottatt noen blits etter å ha benyttet seg av dette tilbudet? Fikk nettopp svar fra Nikon at de hadde gått tom for SB-600. De skulle sende ut så snart de fikk de inn. Hvor lang tid dette kunne ta visste de ikke. Har ventet 3 uker nå så tydligvis mange som har slått til på denne kampanjen... Min SB-600 kom med flyfrakt fra Sverige i dag. I følge Nikon var det DHL som hadde somlet litt med leveringen. Min erfaring var at Nikon ventet i 20 dager før de endelig klarte å poste pakken. DHL brukte i undrkant av 3 døgn på å levere pakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå