tigerdyr Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Har hatt det gøy med PS3'en og Motorstorm - kontrolleren med gyroskop funker overraskende bra for det spill. Jeg kjøpte også Resistance, men finner det komplett umulig å få noe utbytte av det med en gamepad - er vant til keyboard+mus kombinasjonen fra PC som for slike spill er helt overlegent i måten å styre spillet på. Jeg skjønner faktisk ikke hvordan folk kan spille slike spill med gamepad. Finnes der nogen med motsat opplevelse? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Spiller også fps for det meste på pc, men det er en vanesake. Er blitt ganske god på call of duty 3 og resistance på ps3 nå. Øvelse gjør mester vet du!! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Selv liker jeg å spille FPS på konsoll best Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Det er nok en vanesak, men det er ikke særlig tvil om at overlegenheten til mus/tastatur i slike spill. Blir altfor unøyaktig med gamepad. Bruker for det meste pc'en til fps uansett da. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Musa er overlegen analogspaken. analogspaken er overlegen tastaturet for bevegelse. Tastatur krever mye øving for å huske nøyaktig hvor di forskjellige bevegelsene blir utført(krype, gå rolig, osv.) slikt sitter rett i fingrene med en pad... men musa er overlegen for å sikte med. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Har hatt det gøy med PS3'en og Motorstorm - kontrolleren med gyroskop funker overraskende bra for det spill. Jeg kjøpte også Resistance, men finner det komplett umulig å få noe utbytte av det med en gamepad - er vant til keyboard+mus kombinasjonen fra PC som for slike spill er helt overlegent i måten å styre spillet på. Jeg skjønner faktisk ikke hvordan folk kan spille slike spill med gamepad. Finnes der nogen med motsat opplevelse? 8255393[/snapback] Statistikk fra Gamerankings.com viser at fire av de fem beste FPS-spillene er utviklet for konsoll og spilles med gamepad. Det er bare en vanesak. FPS-spill på konsoll er en fundamental forskjellig spillopplevelse fra FPS på PC. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Som det allerede har blitt sagt, er dette en vanesak, og etter en del gode skytespill til konsoll har jeg blitt vant til gamepad - ikke fordi den er bedre (mus + tastatur er mye mer nøyaktig), men pga. ergonomien. Jeg fikk faktisk vondt i ene håndleddet ved bruk av mus. Lenke til kommentar
Diffidentia Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Det er ikke mye som slår FPS på konsoll når du kjenner at det rister av skuddsalvene du fyrer av. Har du 360 er jo dette vanlig, men for å få det på PS3 (foreløpig) er det jo bare å sette sub'en under godstolen og fyre på med lyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå