Gå til innhold

MS : Wii eiere vil ha noe annet når de fyller 14.

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Arrogant eller ikke, jeg tror det er mye sannhet i utsagnet. Wii er rettet mot enkle og/eller unge mennesker som blir imponert og stimulert av nye ting (som feks å fekte med arma).

VIl ikke si at den er det.

Men jeg vil si at den er en konsoll for enkel moro, ikke for spilling over lengre tid.

Lenke til kommentar
Arrogant eller ikke, jeg tror det er mye sannhet i utsagnet. Wii er rettet mot enkle og/eller unge mennesker som blir imponert og stimulert av nye ting (som feks å fekte med arma).

8256506[/snapback]

For min del virker det som de litt eldre verdsetter og har det enda mer artig med konsollen.

Lenke til kommentar

Ikke for spilling over lengre tid? Hva skal det bety da? Jeg har brukt sinnsykt mye tid på å spille spill på min Wii, og jeg kommer til å bruke en god del mer tid i flere år fremmover.

Det utsagnet i første innlegg er forresten bare teit. Men jeg ser ikke helt hvorfor vi skal starte opp en ny tråd hver gang enten Microsoft eller Sony spyr ut slike usakelige utsagn? Vi har vel alle bedre ting å gjøre enn å diskutere det?

Lenke til kommentar
Ikke for spilling over lengre tid? Hva skal det bety da?

Det betyr akkurat det det sto.

Jeg vil ikke sitte foran Wii'en min og spille ett rollespill i 300 timer (Zelda ser jeg mer på som ett "underholdnings-rollespill" enn "gothic" type rollespill)... :ermm:

Lenke til kommentar

Synes ikke det er noe feil i utsagnet. :)

Når folk blir 14 er ikke Nintendo-spill kult lengre. Da skal en ha super-realistiske blodige innholdsløse spill hvor en skal skyte ned tonnevis av brune onde romvesenmonstre i full HD.

Så noen år senere får de kanskje øynene opp igjen for at det finnes viktigere kvaliteter ved spill enn bare grafikk og blodsprut. :tease:

Lenke til kommentar

8256506[/snapback]

durrr how i shot wii

Skoleeksempel på at billige hersketeknikker fra de store gutta virker best på enkle sjeler.

Lenke til kommentar
http://www.newegg.com/Store/Category.aspx?...ame=Hard-Drives

Jeg bare så her. Skal visst være amerikas svar på europas komplett.

Det er altså dobbelt så mye.

8255875[/snapback]

Sammenligner ikke du med en 3,5" HD. De er mye billigere enn de mindre 2,5" HD'ene som jeg bestemt mener sitter både i ps3 og 360.

8256596[/snapback]

Sorry, jeg kopierte inn feil link. Se her:

http://www.newegg.com/Store/SubCategory.as...top-Hard-Drives

Western Digital Scorpio 120GB 2.5" ATA-6 Notebook Hard Drive - OEM

$81.99

I Norge:

120 GB 2,5"

Xbox360 2,5" i NOK

Og så må du tenke på at det vanligvis ikke blir den samme prisen i Norge.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar
Det utsagnet i første innlegg er forresten bare teit. Men jeg ser ikke helt hvorfor vi skal starte opp en ny tråd hver gang enten Microsoft eller Sony spyr ut slike usakelige utsagn? Vi har vel alle bedre ting å gjøre enn å diskutere det?

8256569[/snapback]

Akkurat hva er temaet for denne tråden her? Trådstarter kan gjerne utdype dette i første post. Om dette kun er til for nok en konsollkrigtråd så finnes det vel flust av dem allerede og da trenger vi ikke flere.

Tråden stenges for denne omgang..

Lenke til kommentar

8256506[/snapback]

enkle/unge mennesker blir veldig imponert av at det er bra grafikk, når de blir 17 så blir de imponert over papir-specs, og når de runder etparogtjue (og forhåpentligvis et kritisk syn på spillkonsoller og underholdning) så driter de hvor mange blerghahertz GPU'en kjører på, og heller sjekker ut gameplayet på et spill uten å være dominert av fordommer. Mange litt eldre gutter syntes det sikkert er kult å imponere venner med det knallbra hjemmekino-systemet og monster-konsollen sin, men hvis det er grunnen til å kjøpe tv-spill, så er det bortkasta penger. Det er ikke noe mer intelligent med ps3/xbox enn med wii selv om de har bedre grafikk. De fleste spill er veldig enkle og visuelle. Faktisk tror jeg de fleste spill hvor du trenger å bruke nøtta er på DS, en ganske underlegen maskin.

Jeg har en ganske nøytral stilling til konsoller, og er over stadiet hvor jeg generaliserer dem i den grad. Det kommer bra og dårlige spill til alle, og de gode er ikke innenfor én sjanger. MS, sony og nintendo er i krig og de slenger ofte ganske lavpanna bermerkninger til hverandre gjennom media, noe jeg syntes er ganske lavmåls, men kanskje mindre kritiske folk lar seg påvirke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...