Gå til innhold

MS : Wii eiere vil ha noe annet når de fyller 14.

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men eg trur at når 360-kunden er ferdig med puberteten, so vil han heller ha noko meir skikkeleg, som t.d. ein PS3.  :tease:

Kommer ikke til å skaffe meg en PS3 før den blir kastet etter meg!

Den har ikke noen spill jeg vil ha og den er en brødrister! PLastic-fantastic kontrollere også forresten ;)

Men dett er ikke for å lage krig, dette er MINE meninger og ingen skal helst kommentere dette, ettersom det da bare blir krig.

8255560[/snapback]

dette var mye mer på sak og grunnlag til god diskusjon

Lenke til kommentar

Pris på HDD, horribel. Har ikke tenkt å kjøpe den, elendig tilbud.

Angående Wii uttalelsen, holdt på å le meg skakk ihjel. Beklager men greide ikke ta den delen så seriøst, måtte bare knise litt for meg selv. Ikke noe hyggelig sagt, men for min del bra humor iløpet av skoledagen ^^

Lenke til kommentar

haha,man kan jo ikke gjøre noe annet enn å le av sånne uttalelser..

Vi får se hvem som får rett i det lange løp...jeg ofret spilletid på min 360 mot wii og angrer ikke! nå som 360`n min er tilbake fra ferie i Deutschland så får man se hva som skjer.....men fakta er nok at både Sony og M$ sover dårlig om natta pga Wii

Endret av hodesleng
Lenke til kommentar

“We don’t feel like the Wii customer and the Xbox customer are the same thing,”

Prøvde ikke MS tidligere å si at du kunne få en Xbox360 og en Wii til prisen for en PS3?

...he said. “We think that as soon as the Wii customer turns 14 they want something else.”

Arrogant eller ikke, jeg gir f. Men Jeg tror i hvertfall at MS undervurderer Wii-kundegruppen og viser en ikke helt god forståelse av markedet. Jeg regner med at gjennomsnittsalder på de som eier Wii er godt over 14 (må inrømme at jeg ikke noe kilde på dette).

Men men, dette er det MS sier offentlig. Bak kulissene holder de sikkert på å analysrere og lære av Wii sin foreløpige suksess.

Lenke til kommentar
Ja, det er da faktisk ganske arrogant å gå rundt å TRO at alle Wii eiere er under fjorten, og at når de vokser opp så vil de kjøpe noe annet, helst xbox 360.

8255422[/snapback]

Arrogant er det vel ikke, men hvertfall totalt blottet for innsikt. Han blamerer seg jo totalt ved å komme med et slikt utsagn, det vitner jo kun om at han ikke har lest statestikker.

Lenke til kommentar
Ja, det er da faktisk ganske arrogant å gå rundt å TRO at alle Wii eiere er under fjorten, og at når de vokser opp så vil de kjøpe noe annet, helst xbox 360.

8255422[/snapback]

Arrogant er det vel ikke, men hvertfall totalt blottet for innsikt. Han blamerer seg jo totalt ved å komme med et slikt utsagn, det vitner jo kun om at han ikke har lest statestikker.

8255811[/snapback]

tja,den han sier indirekte er jo at man er er på fjortiss nivå på den mentale plan hvis man er eldre enn 14 og eier Wii.

Lenke til kommentar

180 bucks er ikke mye for en 2,5" HD

http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10614

Det spørs hvor mye vi må betale for den i Norge da ...

Når det gjelder MS sin uttalelse om Wii så er det hersketeknikk av værste sort. Det er vel på den måten det drives foretning både i Japan og i US. Uansett så preller det av på meg og sikkert på dere andre opplyste lesere.

Men er det ikke snart på tide med et voksent spill på Wii snart? Host...metroidprime3..host

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Wii-eiere vil trolig ha litt flere gode spill istedet for ræva ports, som de nå til stor grad har fått.

Synes nå uansett alle de tre store aktørene kunne holdt seg for gode til å slenge dritt om de andre, dog.

Lenke til kommentar
Kan se ut som om Sony konkurrerer like mye i drittslenging som i salgstall for tiden :) Kanskje fordi de ikke kan konkurrere mot Wii i salg??

8255755[/snapback]

Sony? du mener microsoft?

8255942[/snapback]

Skulle egentlig stått Microsoft OG Sony....

Lenke til kommentar
“We think that as soon as the Wii customer turns 14 they want something else.”

HAHA :!:

Det er dummeste jeg har hørt! (sett)

Skulle trodd folk i Microsoft hadde vett til å ikke si noe sånt. Kommer i hvert fall ikke til å hjelpe på salget. I tillegg så vil jo dette kanskje "alienate" Wii eiere som vurderer en 360.

Noe så arrogant og dumt :nei:

@ MGS

Nei, jeg syntes ikke at det var noe arrogant av verken Sony eller MS, selv om jeg skrev det i dette tilfellet. Måtte bare parodiere mange av de Sony drittkastingstrådene som har vært. Men du husker vel selv hvordan de trådene om Sony's tanker tok helt av?

Er ikke dette arrogant?? Er det ikke arrogant å hentyde at folk som spiller konkurrentens maskin er under 14 år (eller bare veldig barnslige) Er det ikke arrogant å generalisere på denne måten?

Det er det samme om han tror eller vet. Såklart dette er spekulasjon. Poenget er at en som jobber for Microsoft ikke skal komme med slike påstander.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

8255422[/snapback]

Dette er vel akkurat samme som Sony tidligere har sagt.. Wii er ett impulskjøp etc etc..

Det eneste MS og Sony sier er jo at de mener Wii har en annen kundegruppe.. Hvordan det er arrogant vet ikke jeg.

Synes du leter etter halmstrå her jeg..

8255438[/snapback]

Wii er ett impulskjøp er noe helt annet å si. Da sier de den er billig og ser kanskje spennende ut og man derfor kjøper den på impuls, mens en ps3 er mer som en langsiktig innvestering.

Det microsoft sier tolker jeg som en direkte fornærmelse til eldre folk med wii. Virker nesten som de sier det med sarkasme mot folk som har wii og er "voksene". Det som gjør det arrogant er at MS sier wii er for unger noe det helt klart ikke er. Sony har et mye mer greit utsangn sånnsett.

Endret av Oas3k
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...