abene Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Microsoft har sluppet flere oppdateringer for Vista, blant annet en som retter et problem med iPod. Les mer Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Dette var faen meg på tide, Vista trenger 2-3 måneder til før det kan brukes skikkelig... Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hvilke problemer har folk hatt med iPod etter "Trygg fjerning av maskinvare"? Jeg har problemer med at musikken pauser med ujevne mellomrom når jeg docker iPoden i en Logitech Soundstation, og det kan ha oppstått etter overgang til Vista. Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Jeg har ikke hatt noe problem med vista og iPod, og jeg har ikke en gang siste versjon av iTunes. Endret 28. mars 2007 av Gaervern Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Min ipod (4. gen) vil ikke synkroniseres i vista. jeg har prøvd alt, og selv etter oppdateringen, fungerer det ikke. Andre med samme problem? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg har ikke hatt noen problemer i det hele tatt, har en iPod Video. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Er det noe poeng med trygg fjerning? Selv gidder jeg ikke bruke det siden det er vanskelig å vite hvilken enhet man prøver å koble fra, det står X antall Masselagringsenhet for enhetene jeg har (minnepenn, ekstern HDD, HDD MP3 spiller, kamera +++). Jeg har enda ikke opplevd noen problemer etter 6 år med utnapping av USB enheter.. Lenke til kommentar
Heikland Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg driter i iTunes. Møkkaprodukt, tregt som bare det. Jeg synker heller ipod'n med MGTEK dopisp og Windows Media Player 11. Er strålende fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå