HDSoftware Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Heisan Når jeg skriver : dim Vindu as new frmVindu Vindu.Show() så får jeg en warning på linje to som sier jeg bruker en variabel som muligens ikke har verdi og derfor kan være NOTHING Hvis jeg derimot skriver slik så er alt ok. Noen grunn til det? dim Vindu as frmVindu Vindu = new frmVindu Vindu.Show() Ole Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hvilken versjon av VB bruker du? Jeg kan i hvert fall bekrefte at dette ikke er tilfellet i Microsoft Visual Basic 2005 Express Edition. I alle tilfeller vil jeg ikke tro dette er en advarsel du bør bekymre deg over. Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Hvilken versjon av VB bruker du? Jeg kan i hvert fall bekrefte at dette ikke er tilfellet i Microsoft Visual Basic 2005 Express Edition. I alle tilfeller vil jeg ikke tro dette er en advarsel du bør bekymre deg over. 8256936[/snapback] Heisan Bruker VS2005 og warningen kommer bare i ny og ne.. Sikkert bare en bøgg med andre ord.. Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå