Gå til innhold

Vår og Sommer mote!

Anbefalte innlegg

Ok, det er fint vær, solen skinner og varmen stiger. Det er snart april og love vil være in the air igjen! Og med det kommer moten. Hva er det som egentlig er in denne sommeren? Er det mye likt fra i fjor eller er det noe som tar skikkelig av? Går det i ruter? eller går det i striper? ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, det er fint vær, solen skinner og varmen stiger. Det er snart april og love vil være in the air igjen! Og med det kommer moten. Hva er det som egentlig er in denne sommeren? Er det mye likt fra i fjor eller er det noe som tar skikkelig av? Går det i ruter? eller går det i striper? ;D

8255142[/snapback]

Vi vet jo ikke det enda... blir vell bare å vente å se. Selv er ikke jeg sånn som hele tiden skal ha det alle har, så jeg kjøper det jeg synes ser bra ut ;)

Lenke til kommentar
Vi vet jo ikke det enda...

8257181[/snapback]

Selfølgelig vet man det nå, er jo bare å se på de forskjellige kolleksjonene til designerne og se hva som går igjen det :)

Latskap: Kikk gjennom sommer-kolleksjonene på men.style.com og evn. les noen av artiklene :)

Endret av kolleckio
Lenke til kommentar
Vi vet jo ikke det enda...

8257181[/snapback]

Selfølgelig vet man det nå, er jo bare å se på de forskjellige kolleksjonene til designerne og se hva som går igjen det :)

Latskap: Kikk gjennom sommer-kolleksjonene på men.style.com og evn. les noen av artiklene :)

8261381[/snapback]

Ok takk;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...