Solsviken Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jobben min har et adminsystem som krever i.explorer 6.0 eller høgere for å fungere. Det ser ved første øyekast ut som det fungerer i safari, firefox osv, men har problem med en ting. Disse browserene har problemer med å hente ned text fra noen former vi bruker. Det vil si dersom jeg åpner et produkt så formaterer den boksene og sletter all text. På windows får jeg IE validering i Firefox ved å bruke denne pluginen: http://ietab.mozdev.org Da fungerer det utmerket. Denne er vist ikke støttet på noen av mac browserene. Det jeg lurer på er om noen vet om en løsning på dette problemet ? Finnest det noe der ute, eller vil det aldri fungere med mindre vi forandrer på adminsystemet ? -g0lden Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Er det ikke bare 5ern som finnest ? Jeg leter etter noe som er 6 eller høgere så gjerne link me there Skal selvfølgelig ta litt mer google søk også Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 IE 6 finnes til Mac. 8255848[/snapback] Hvor? Går ikke ann å laste ned fra M$ ihvertfall.... Trenger det selv.. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg vet ikke hvor jeg hadde det fra, men det var hvertfall installert på den gamle Macen min. Fant dog en lenke som beskriver hvordan du legger inn her. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Du får prøve bootcamp eller parallels. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Prøv Crossover. Dette programmet lar deg kjøre Windows programmer i Mac OS X (du må ha Intel) uten å installere/ha windows. Last ned og prøv eller kjøp her: http://www.codeweavers.com/products/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå