Nimrad Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Ser ut som om This Is Living har blitt oppdatert! Veldig merkelig side egentlig, noen som har peiling på hva det skal være for noe? Endret 28. mars 2007 av Nimrad Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Det er det rareste jeg har sett på lenge, tok ikke poenget med den Hah, nå kom det en hotell innskrivings greie. Tror Sony har latt EU Launch partyet gått litt for langt Endret 28. mars 2007 av heanwi Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg får samme følelsen jeg fikk av de mange, rare LOST-sidene. Får gåsehud av det her. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Eg fann ein japse som kokte egg. Thisisfantastic.tv Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg får samme følelsen jeg fikk av de mange, rare LOST-sidene. Får gåsehud av det her. 8255148[/snapback] No way? Det er jo ikkje spanande eller mystisk. Det er berre absurd. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Sant nok, jeg tenker ikke akkurat PS3 når jeg kommer inn der, men jeg er nysgjerrig av natur. Er jo noe man må være 18 år for å se... Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Tror egentlig hele thisisliving-kampanjen bare er en opptakt til Home-lanseringen. Men skjønner egentlig lite av greiene.. Litt uvanlig reklame og merkelig med smile litt av tegneserien med bamsene som reklamerte for itchy-trigger-kondomene, jeg fant på fotball-rommet. :-/ Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Jeg tenkte også på home. Men stemningen passer så absolutt ikke. :/ Er forresten to reklamer om du trykker på hver av lampene i det første rommet(hotellinnsjekkingen). Endret 28. mars 2007 av Nimrad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå