Snikpellik Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Skal laste ned med en gang jeg kommer hjem. Men en ting jeg har tenkt på... må være et helvete å spille dette spillet med Sixaxis uten rumble. Er jo halve opplevelsen i rally-spill. Får håpe Sony kommer med rumble snart. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Nja, det så liksom ikke ut som om kjøringa fikk nok trøkk i seg Når bilene hoppet over kuler i veien osv var det som om de gikk på skinner når de traff bakken igjen, og fortsatte rett fram uten noen problemer whatsoever. Fikk sett noe kræsjer i filmen også, men de var vel ett ganske så langt hakk under MotorStorm. Vet at dette spillet ikke legger like mye vekt på skadfe som motorstorm, men forventa mer. Fartsfølelsen kan hende var der, men bare til tider. Og grafikken var da langt under det jeg forventet da folk på diverse sider som har "previewa" spillet har sagt det har en nyyydelig grafikk. Støvskyene var jo ikke engang "sammenhengende"? Forklarer i en Paint tegning under ... Med det sagt, så er jeg verken verdens største bil-elsker eller bilspill-elsker, men synes det så litt rart ut.. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Skal laste ned med en gang jeg kommer hjem. Men en ting jeg har tenkt på... må være et helvete å spille dette spillet med Sixaxis uten rumble. Er jo halve opplevelsen i rally-spill. Får håpe Sony kommer med rumble snart. 8264369[/snapback] Hvis du er ute etter opplevelsen, så er vel ikke rumble det det står på spør du meg. Må nok ha ratt og pedaler da gitt....og der henger jo desverre xbox litt etter. De har ett OK ratt, men på PS3 funker G25 fra Logitech. Og det er helt rått. (Ps jeg har X360 og PS3, G25 og WirelessRacingWheel for x360) Endret 29. mars 2007 av Totte- Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Fikk sett noe kræsjer i filmen også, men de var vel ett ganske så langt hakk under MotorStorm. Vet at dette spillet ikke legger like mye vekt på skadfe som motorstorm, men forventa mer. 8264421[/snapback] Pokker... Støvskyene var jo ikke engang "sammenhengende"? Forklarer i en Paint tegning under ... 8264421[/snapback] Pokker... Får forberede meg på at dette kan blir skuffende jeg da... Noen som husker 1nsane? Der var det gøy å kræsje, der... Hadde håpet på noe slikt når de snakker om at bilen skal kunne brette seg rundt et tre... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Dette er da, og har aldri vært, en spillserie for de som liker og krasje. Ser ikke for meg at dette blir noe dårligere en Colin05, og ergo gleder jeg meg stort, da jeg enda spiller Colin05 MYE. Lenke til kommentar
Strands Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Dette er jo helt annereledes en tidligere Colin spill. Ligner mye mer på Toca spillene dems, siden det er haugevis av forskjellige rally sporter denne gangen. Ikke bare vanlig rally som før. Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det blir hvertfall mer "flyt" i et spill med 60fps en 30fps.. det er det hvertfall ikke noe tvil om. 8257589[/snapback] Jepp, og derfor ser man detaljene også mye bedre. Kan sammenlignes med filmer hvor det er mye shaky cam og raske bevegelser f.eks. Man får ikke med seg særlig mye detaljer da. 8257636[/snapback] Bortsett fra at muligheten for fps drops er mye større hvis man skal kjøre samme detaljenivået på 60 som på 30 Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Dette er jo helt annereledes en tidligere Colin spill. Ligner mye mer på Toca spillene dems, siden det er haugevis av forskjellige rally sporter denne gangen. Ikke bare vanlig rally som før. 8265003[/snapback] Dette er bare bra. Fint med litt variasjon og det er Rallisport Challenge spillene et godt bevis på. Lenke til kommentar
Strands Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Dette er jo helt annereledes en tidligere Colin spill. Ligner mye mer på Toca spillene dems, siden det er haugevis av forskjellige rally sporter denne gangen. Ikke bare vanlig rally som før. 8265003[/snapback] Dette er bare bra. Fint med litt variasjon og det er Rallisport Challenge spillene et godt bevis på. 8265927[/snapback] Enig i det. Men kanskje ikke helt hva rally folket helst vil ha. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Synes dette så fett ut jeg - ingame trailer her: http://www.xboxyde.com/news_4149_en.html Blir tett med bilspill nå; Forza 2 og Dirt kommer jo rimelig nært hverandre. Heldigvis er de to relativt forskjellige spill. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 HD Trailer 2 ute på Gametrailers nå. Jeg må innrømme at jeg er skeptisk til den store variasjonen av kjøretøy. Klarer de å gjenskape kjørefølelsen i de så kan det fort bli veldig morro, men det kan også gå rake veien åt helvete. Kollisjonene ser ikke bra ut i traileren, men det gjelder for øvrig også RBR som er min store favoritt den dag i dag. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 HD Trailer 2 ute på Gametrailers nå. Den videoen faller mer under "Se, så god motor vi har for spillet"-kategorien" Men bra ser det selvsagt ut. Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Screens som er nye for meg iallefall... Er vel noen replay bilder, men lov å håpe om ingame:) Tar du fra meg håpet, tar du likeså fra meg livsgleden http://games.tiscali.cz/clanek/screen.asp?id=10998 Lenke til kommentar
trydis Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 alle unntatt 3-4 stk. hadde jo play, pause etc i bildet, så er nok repriser. de som tilsynelatende var ingame bilder så fine ut, men omgivelsene blir jo alltid dårlige når man ser en bil i høy fart på et stillbilde. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Noen som savnet gameplay-trailere? To passe lange (mer eller mindre) sammenhengende gameplayvideoer: Offroading gameplay MOV WMV MOV HD WMV HD Rally Racing Gameplay MOV WMV MOV HD WMV HD Litt vanskelig å bedømme det grafiske i spillet, synes kanskje ikke kvaliteten på selve videoen er helt 100%. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Her sitter en skuffet mann og skriver, for å si det sånn. En kikk på Rally Racing Gameplay var nok til å ødelegge litt av humøret mitt, om jeg skal være helt ærlig. Når var det Subaru Impreza fikk lyden til en el-bil? Når ble den usårbar? (ja, jeg fikk med meg at bakskjermen faktisk løsna litt.. wohoo!!) Hva skjedde med fysikken på en rallybil? Hvorfor sitter jeg og ser på et arcade-spill? Ble ikke i stort bedre humør av "Offroading Gameplay"-klippet for å si det sånn. Balle!! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Virket egentlig litt for arkade ja, enig der. Mulig man kan velge hvor mye simulasjon man vil spille med? Men det så helt greit ut egentlig, blir sikkert morro og spille. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 De nye ingame videoene på gametrailers.com ser skikkelig jalla ut... arcade jalla. Ikke kunne jeg se noe særlig til spor i grusen etter bilene, ikke ble de skitne, og det så ikke ut til å eksistere en skademodell... skuffa Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Syns grafikken så bedre ut på disse filmene enn den ingame-videoen som kom på Live. Men bare god grafikk er ikke nok... Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Virker kanskje som om de har fokusert mer på grafikken i denne omgangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå