Gå til innhold

Første film fra Colin McRae DIRT


Tjohei

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, det så liksom ikke ut som om kjøringa fikk nok trøkk i seg :ermm:

 

Når bilene hoppet over kuler i veien osv var det som om de gikk på skinner når de traff bakken igjen, og fortsatte rett fram uten noen problemer whatsoever.

 

Fikk sett noe kræsjer i filmen også, men de var vel ett ganske så langt hakk under MotorStorm. Vet at dette spillet ikke legger like mye vekt på skadfe som motorstorm, men forventa mer.

 

Fartsfølelsen kan hende var der, men bare til tider.

 

Og grafikken var da langt under det jeg forventet da folk på diverse sider som har "previewa" spillet har sagt det har en nyyydelig grafikk.

Støvskyene var jo ikke engang "sammenhengende"? Forklarer i en Paint tegning under ... :p

 

post-96473-1175164374_thumb.jpg

 

 

Med det sagt, så er jeg verken verdens største bil-elsker eller bilspill-elsker, men synes det så litt rart ut..

Lenke til kommentar
Skal laste ned med en gang jeg kommer hjem. Men en ting jeg har tenkt på... må være et helvete å spille dette spillet med Sixaxis uten rumble. Er jo halve opplevelsen i rally-spill. Får håpe Sony kommer med rumble snart.

8264369[/snapback]

 

 

Hvis du er ute etter opplevelsen, så er vel ikke rumble det det står på spør du meg. Må nok ha ratt og pedaler da gitt....og der henger jo desverre xbox litt etter. De har ett OK ratt, men på PS3 funker G25 fra Logitech. Og det er helt rått. (Ps jeg har X360 og PS3, G25 og WirelessRacingWheel for x360)

Endret av Totte-
Lenke til kommentar
Fikk sett noe kræsjer i filmen også, men de var vel ett ganske så langt hakk under MotorStorm. Vet at dette spillet ikke legger like mye vekt på skadfe som motorstorm, men forventa mer.

8264421[/snapback]

Pokker...

 

Støvskyene var jo ikke engang "sammenhengende"? Forklarer i en Paint tegning under ... :p

8264421[/snapback]

Pokker...

 

Får forberede meg på at dette kan blir skuffende jeg da... Noen som husker 1nsane? Der var det gøy å kræsje, der... :yes: Hadde håpet på noe slikt når de snakker om at bilen skal kunne brette seg rundt et tre... :roll:

Lenke til kommentar
Det blir hvertfall mer "flyt" i et spill med 60fps en 30fps.. det er det hvertfall ikke noe tvil om.

8257589[/snapback]

 

Jepp, og derfor ser man detaljene også mye bedre. Kan sammenlignes med filmer hvor det er mye shaky cam og raske bevegelser f.eks. Man får ikke med seg særlig mye detaljer da.

8257636[/snapback]

 

Bortsett fra at muligheten for fps drops er mye større hvis man skal kjøre samme detaljenivået på 60 som på 30 ;)

Lenke til kommentar
Dette er jo helt annereledes en tidligere Colin spill.

 

Ligner mye mer på Toca spillene dems, siden det er haugevis av forskjellige rally sporter denne gangen. Ikke bare vanlig rally som før.

8265003[/snapback]

 

Dette er bare bra. Fint med litt variasjon og det er Rallisport Challenge spillene et godt bevis på.

Lenke til kommentar
Dette er jo helt annereledes en tidligere Colin spill.

 

Ligner mye mer på Toca spillene dems, siden det er haugevis av forskjellige rally sporter denne gangen. Ikke bare vanlig rally som før.

8265003[/snapback]

 

Dette er bare bra. Fint med litt variasjon og det er Rallisport Challenge spillene et godt bevis på.

8265927[/snapback]

 

Enig i det. Men kanskje ikke helt hva rally folket helst vil ha.

Lenke til kommentar

HD Trailer 2 ute på Gametrailers nå.

Jeg må innrømme at jeg er skeptisk til den store variasjonen av kjøretøy.

Klarer de å gjenskape kjørefølelsen i de så kan det fort bli veldig morro, men det kan også gå rake veien åt helvete.

Kollisjonene ser ikke bra ut i traileren, men det gjelder for øvrig også RBR som er min store favoritt den dag i dag.

Lenke til kommentar

Her sitter en skuffet mann og skriver, for å si det sånn.

En kikk på Rally Racing Gameplay var nok til å ødelegge litt av humøret mitt, om jeg skal være helt ærlig.

 

Når var det Subaru Impreza fikk lyden til en el-bil?

Når ble den usårbar? (ja, jeg fikk med meg at bakskjermen faktisk løsna litt.. wohoo!!)

Hva skjedde med fysikken på en rallybil?

Hvorfor sitter jeg og ser på et arcade-spill?

 

Ble ikke i stort bedre humør av "Offroading Gameplay"-klippet for å si det sånn.

 

Balle!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...