Gå til innhold

Første film fra Colin McRae DIRT


Tjohei

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Omtrent like mye sannhet i denne vidoen som i den første Motorstorm vidoen fra E3... Tragisk at de holder på slik.

 

Uansett har utviklerne sagt at det bare blir 30fps så jeg har mistet all interesse for spillet.

8256812[/snapback]

joda, jeg er helt sikker på at de har tenkt å lage et bilspill med så lav fps at det ikke lar seg spille...mulig jeg ser veldig dårlig, men spill med 30 frames ser nå rimelig bra ut for min del.

Lenke til kommentar
Omtrent like mye sannhet i denne vidoen som i den første Motorstorm vidoen fra E3... Tragisk at de holder på slik.

 

Uansett har utviklerne sagt at det bare blir 30fps så jeg har mistet all interesse for spillet.

8256812[/snapback]

joda, jeg er helt sikker på at de har tenkt å lage et bilspill med så lav fps at det ikke lar seg spille...mulig jeg ser veldig dårlig, men spill med 30 frames ser nå rimelig bra ut for min del.

8256996[/snapback]

 

Sa jeg at folk ikke kan kjøpe spillet ? Folk flest har ikke peiling på hva framerate er. Det har jeg. Jeg hater 30fps, særlig i bilspill, derfor skal jeg ikke ha det.

Lenke til kommentar
Omtrent like mye sannhet i denne vidoen som i den første Motorstorm vidoen fra E3... Tragisk at de holder på slik.

 

Uansett har utviklerne sagt at det bare blir 30fps så jeg har mistet all interesse for spillet.

8256812[/snapback]

joda, jeg er helt sikker på at de har tenkt å lage et bilspill med så lav fps at det ikke lar seg spille...mulig jeg ser veldig dårlig, men spill med 30 frames ser nå rimelig bra ut for min del.

8256996[/snapback]

 

 

som foreksempel MotorStorm på PS3

Lenke til kommentar
Omtrent like mye sannhet i denne vidoen som i den første Motorstorm vidoen fra E3... Tragisk at de holder på slik.

 

Uansett har utviklerne sagt at det bare blir 30fps så jeg har mistet all interesse for spillet.

8256812[/snapback]

joda, jeg er helt sikker på at de har tenkt å lage et bilspill med så lav fps at det ikke lar seg spille...mulig jeg ser veldig dårlig, men spill med 30 frames ser nå rimelig bra ut for min del.

8256996[/snapback]

 

 

som foreksempel MotorStorm på PS3

8257043[/snapback]

 

Motorstorm ser da ikke altfor bra ut ? Hadde det kjørt 60fps så hadde det gjort det.

Lenke til kommentar
Motorstorm ser da ikke altfor bra ut ? Hadde det kjørt 60fps så hadde det gjort det.

 

 

Det hadde ikke akkurat sett bedre ut i 60fps, måtte nok justert grafikken og fysiskken et hakk ned da ja

 

 

Synest fartsfølesen er fin med 30fps på spillet, spes når du har "in car" view(eller hva pokker det heter :yes:

Lenke til kommentar
Motorstorm ser da ikke altfor bra ut ? Hadde det kjørt 60fps så hadde det gjort det.

 

 

Det hadde ikke akkurat sett bedre ut i 60fps, måtte nok justert grafikken og fysiskken et hakk ned da ja

 

 

Synest fartsfølesen er fin med 30fps på spillet, spes når du har "in car" view(eller hva pokker det heter :yes:

8257185[/snapback]

 

Hadde spillet vært 60fps så hadde man sett grafikk detaljene mye bedre. Det er poenget. Hjelper ikke hvor detaljert grafikken er når 30fps ALLTID gjør grafikken mye mer grøtete i bevegelse. Noe 60fps ikke gjør siden det betyr silkemyk bevegelse. Helt glatt.

 

Dette er hva så godt som ingen forstår.

Lenke til kommentar
Grafikken bli ikke bedre når du kjører i 60 fps.

 

Blir heller det motsatte da 60 fps krever mye mere enn det 30fps gjør.

 

Og at grafikken blir grøtete i 30fps er bare tull.

8257501[/snapback]

 

Det er det ikke. Det er et teknisk fakta at 30fps gjør det.

 

Oppdaterings frekvensen er for treg slik at vi "ser" hver frame, noe som gjør at det skapes et slags dobbelt bilde og at detaljer blir mye vanskeligere å se pga de hakkete bevegelsene.

 

Det er en god grunn til at 60fps ser mye bedre ut og en god grunn til at de aller fleste bilspill utviklere særlig går for det. Alt ser mye skarpere og glattere ut. Hjelper lite hvor detaljert grafikken er når halvparten av detaljene "forsvinner" med en gang ting beveger seg i 30fps.

 

Men som sagt, nesten ingen skjønner dette her. Men det er allikevel fakta. Hvorfor ellers er det så mange 60fps spill, særlig innen bilspill ?

Endret av Strands
Lenke til kommentar
Det blir hvertfall mer "flyt" i et spill med 60fps en 30fps.. det er det hvertfall ikke noe tvil om.

8257589[/snapback]

 

Jepp, og derfor ser man detaljene også mye bedre. Kan sammenlignes med filmer hvor det er mye shaky cam og raske bevegelser f.eks. Man får ikke med seg særlig mye detaljer da.

Lenke til kommentar

Tør ikke å påstå noe men jeg er redd Strands har rett. Har det kommet noen rykter eller evt offisielle uttalelser om at traileren er realtime ingame?

 

Om det ikke er blitt kommunisert så kan man jo egentlig ikke klage mer på denne traileren enn til hvilket som helst annet stort spill. Det brukes jo ofte store mengder CGI i spilltrailere.

Lenke til kommentar
dette er grunnen til at jeg kjøpte xbox 360 in the first place....

8255979[/snapback]

 

Du kjøpte xbox 360 for et multiplattform spill?

8256008[/snapback]

haha, nice one :p

 

Men hadde nok valgt 360 Framfor ps3, dessuten har (hittils) multiplattform spill en tendens til å være bedre på 360. Håper de klarer å fikse det ganske likt denne gangen.

De ødelegger for seg selv hvis det er dårligere på en konsoll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...