Gå til innhold

Første film fra Colin McRae DIRT


Tjohei

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som savnet gameplay-trailere?

 

To passe lange (mer eller mindre) sammenhengende gameplayvideoer:

 

Offroading gameplay

MOV

WMV

 

MOV HD

WMV HD

 

Rally Racing Gameplay

MOV

WMV

 

MOV HD

WMV HD

 

Litt vanskelig å bedømme det grafiske i spillet, synes kanskje ikke kvaliteten på selve videoen er helt 100%.

8356174[/snapback]

Må seie at spelet ser kjempeskoy ut. Eg gledar meg.

Men forstår ikkje heilt kva som skjer med Imprezaen. Med ein gong ein slepp gassen kuttar motoren heilt ut høyrest det ut som. Kor er tomgang lyden av? Turtalet dala ikkje, det berre forsvann heilt jo!

 

Dette bør dei fiksa på. Elles likte eg det veldig godt når imprezaen kræsja i hjul-veggen, blandinga av støv som blei kasta opp, og lydane som kom var kjempebra. (Mangel i margen; skademodell på bil)

 

Alt i alt, så gledar eg meg stort til dette spelet. :thumbup:

Lenke til kommentar
Nei du sier no der. Eg syns lydene i GT spille virker heilt bak mål, men de skal visstnok vere opptak av biler i virkligheten ;)

Kan godt hende de er tatt opp fra "ekte" biler, men de må da isåfall ha tatt opp i ca 10 sek mens motoren gikk for fullt (med mobiltelefon opptaker selvfølglig) og så bare justere volumet på lyden i spillet for å etterligne motoren som jobber med forskjellige hastigheter :p

Lenke til kommentar
http://pub.tv2.no/nettavisen/spillmagasine...ticle963957.ece

 

Flott grafikk på bildene der :), ser ut som det overgår Motorstorm men for all del Motorstorm er jo flott spill det og

8361016[/snapback]

Fra artikkelen:

«Colin McRae: DIRT» er et arkadespill, men det er langt ifra mulig å være «tut og kjør»-villmann. Det ender bare på en måte: Totalkrasj.

 

Utviklerne har implementert en fysikk- og skademotor som etter alt å dømme fungerer som juling og belønner gode kjørere.

 

Skal vi tro anmelderen så blir det kanskje ikke så ille som så mange frykter, selv om han innrømer at det er litt arkade over spillet.

Lenke til kommentar

Kommentar til den første "ingame" videoen vi fikk.

 

That "In-game" video is indeed the real deal, though it;s fairly old now (lead times being what they are).

 

Dirt is easily the most realistic-handling game we've ever done, and yes, it;s slidey but it's very much dependent on driving style. when capping a video such as that you do tend to get a bit of "showboating".

 

It;s our intention, as we move towards release, to make a series of videos of the game just being played from the gameplay POV- may not be full stages as that may be a little long, but will be unedited save for top 'n' tail and will show off the physics as they are (which, even If I say so myself, is pretty bloody good).

_________________

Rich Tysoe

Motorsport Community Liason

Codemasters

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...