Gå til innhold

Første film fra Colin McRae DIRT

Tjohei

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PS: Det står til og med i artiklen at det er FMV folkens... Noe som faktisk er lett å se også.

8255370[/snapback]

Hmm... Leste ikke artikkelen jeg, var bare for interessert i å se snutten. Håper ikke dette blir en sånn Motorstorm-greie... :ermm:

Lenke til kommentar

Det beste med det klippet var den første sekvensen. Tar helt klart det som en indikasjon på at Pikes Peak er med i spillet. Nå trenger vi bare bekreftelse på at en viss Audi Quattro også er med i spillet.

Klipp på youtube med Walter Rohrl som kjører Pikes Peak i 1987

] Endret av Mr. Bridger
Lenke til kommentar

Noe av det kan være nære det vi får se in-game, men ikke det man så nesten først der bak rattet for eksempel, og det meste annet. Hvis det er in-game, er grafikken mer enn sinnsyk.

Jeg tror grafikken vil bli sinnsyk uansett, og det er viktig i realistiske rallyspill for min del. Det blir spennende å se mer av spillet etterhvert.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Noe av det kan være nære det vi får se in-game, men ikke det man så nesten først der bak rattet for eksempel, og det meste annet. Hvis det er in-game, er grafikken mer enn sinnsyk.

Jeg tror grafikken vil bli sinnsyk uansett, og det er viktig i realistiske rallyspill for min del. Det blir spennende å se mer av spillet etterhvert.

8255865[/snapback]

Nå er det vel ikke colin mcrae spillene så veldig realistiske, veiene er jo like breide som en 4 felts motorvei og bilene går på skinner.. men det blir sikkert gøy :thumbup: og jeg kommer nok til og kjøpe det selv :yes:

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...