Gå til innhold

Første film fra Colin McRae DIRT


Tjohei

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det beste med det klippet var den første sekvensen. Tar helt klart det som en indikasjon på at Pikes Peak er med i spillet. Nå trenger vi bare bekreftelse på at en viss Audi Quattro også er med i spillet.

 

Klipp på youtube med Walter Rohrl som kjører Pikes Peak i 1987

] Endret av Mr. Bridger
Lenke til kommentar

Noe av det kan være nære det vi får se in-game, men ikke det man så nesten først der bak rattet for eksempel, og det meste annet. Hvis det er in-game, er grafikken mer enn sinnsyk.

 

Jeg tror grafikken vil bli sinnsyk uansett, og det er viktig i realistiske rallyspill for min del. Det blir spennende å se mer av spillet etterhvert.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Noe av det kan være nære det vi får se in-game, men ikke det man så nesten først der bak rattet for eksempel, og det meste annet. Hvis det er in-game, er grafikken mer enn sinnsyk.

 

Jeg tror grafikken vil bli sinnsyk uansett, og det er viktig i realistiske rallyspill for min del. Det blir spennende å se mer av spillet etterhvert.

8255865[/snapback]

 

Nå er det vel ikke colin mcrae spillene så veldig realistiske, veiene er jo like breide som en 4 felts motorvei og bilene går på skinner.. men det blir sikkert gøy :thumbup: og jeg kommer nok til og kjøpe det selv :yes:

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...