Kontorstol Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Vi holder på med et prosjekt på skolen, og temaet vi har valgd er menneskehandel... Så nå vil vi høre forskjellinge synspunkter om temaet. Kom gjerne med informasjon og meninger om og rundt menneskehandel. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 ja jeg er med på gruppen så ta dette som en liten lovelig bump Lenke til kommentar
pkr91 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Kom deg ned på klasserommet, Jallis! Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Finner noe info her: http://www.amnesty.no/web.nsf/pages/Menneskehandel Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 informasjon har vi nok av , men vil ha synsvinkler fra andre unge Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg må bare bumpe... Dette er siste dagen vi kan finne stoff... Er det INGEN som har noen meninger? Lenke til kommentar
neadii Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Vel, har heldagsprøve i morra, og jeg har valgt å ha artikkel om menneskehandel. Synes dere burde nevne mini-serien Human Trafficking, som handler om menneskehandel og viser mye av hvordan det er å bli tatt til fange av menneskehandlere. Synes at menneskehandel er fryktelig. Edit: Doh! Fant denne tråden via google så var ikke klar over at trådstarter sikkert har fremført allerede siden tråden er 12 dager gammel. Endret 12. april 2007 av neadii Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 ja vi har fremført det og for meg og kontorstol gikk det bra. men nesten resten av gruppen sto bare å leste fra noe ark de hadde kopiert ut Fy faen så sur jeg ble når jeg så det. Men heldigvis får hver person sin egen karakter Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Stenges på trådstarters oppfordring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg