vargaz Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Er en skole som ønsker å få visst live bilder fra en fuglekasse ut på internett. Hvordan gjør jeg det med den webside biten? hvordan får jeg bildet til å bli automatisk lagt ut på nett? noen tips? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg tror det var dette programmet: http://www.webcamxp.com/ Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Det programmet koster penger, skulle helst ha hatt et som var gratis... Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Er ein veldig longt tryl periode på det vertfall. Har brukt det i 1 år uten at trylversjon har blitt låst. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Trial perioden er på 21-dager, før programmet må kjøpes. Om det deaktiveres eller ikke etter det er heller uinterresant. Er avhengig av at alt er lovlig. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg vet i alle fall at webcamxp fungerer meget godt. Jeg fikk IP-en fra en venn på MSN, og plutselig satt jeg der å pratet med en svenske i et par minutter. Jeg husker jeg klagde på fiberlinjen hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå