Dummst Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Har en strømforsyning som har tatt kveld. Vifta sluttet å gå, heldigvis mens jeg var tilstede... Den er kjøpt i desember 2005, og det jeg lurer på er: Hvordan står jeg stillt når det gjelder garanti? Er det kun 1 år, eller har jeg fortsatt muliget til å reklamere? Synes det er litt drøyt å måtte kaste ei strømforsyning bare pga ei vifte... klarer antakeligvis å bytte den selv, men om det er en garantisak så vil jeg helst ikke rote for mye rundt inni der om jeg heller kan bytte den inn i en flunkende ny. PSUen er av merket NorthQ 400ext. Ikke akkurat det beste på markedet, men vil helst spare meg å kjøpe en ny en med det første. Trangt budsjett osv... Endret 28. mars 2007 av Dummst Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Her til lands har man i allefall 2 års reklamasjonsrett (noen produkter 5 år)på så og si alt man kjøper,jeg regner med at dette også gjelder for strømforsyninger. Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Takker for svar. Får vel levere den tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå